quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:21 schreef Rozevla het volgende:
Gaan we ook lekker dansen met z’n alle ergens in een dancing of in de disco ??
Ja die vreselijke kentekenplaten van julliequote:
Ik heb een gepersonaliseerde en plusquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja die vreselijke kentekenplaten van julliedat moet je Nederland wel nageven, veruit de mooiste kentekenplaten van Europa
Zonde, we hadden je er graag bij gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Helaas, zit dan al in buitenland. Maar veel plezier KLBmaatjes
Rood op wit blijft foeilelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb een gepersonaliseerde en plus
Je mag je daar gewoon met je username voorstellen hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:28 schreef Jantje2k het volgende:
Ik vind het te eng om mijn anonimiteit op te geven
Ik ook, en mijn 80 cm hoekijzer ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zonde, we hadden je er graag bij gehad.
Ziedendquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ook, en mijn 80 cm hoekijzer ook.
ik neem pep en klok meequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom @:hyaenidae @:ettovanbelgie en @:sjaakklapkaak zich hier nog niet hebben gemeld...
Overal, maar juist niet daar neefquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit vind ik te eng.
Ik verwacht minimaal drie messen in m’n rug.
Wuppie blijft vanuit huis mensen hier een beetje op stang jagen.
Ha fucking ha, motherfucker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:57 schreef Linkse_krijger het volgende:
21 maart lijkt me prima. Kan het gewoon bij @:vogeltjesdans zodat hij het niet hoeft te missen.
https://www.tbsnederland.nl/nieuws/open-dag-2020/
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:09 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom niet maar wil wel graag een foto van Rozevla
Ik hoor hier nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:Fer_de_Lance
@:ZarB
@:Pharkus
@:SimonedeBeauvoir
@:puzziepie
@:dimmak
@:madjackthepirate
@:piyereloaded
@:fernweh
@:wielrennerdt
Zal Wollah lekker vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:09 schreef VarkensHart het volgende:
Daarna gyros eten bij Irodios is net gerenoveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |