Ja hoe moet ik nu eigenlijk gaan? Als ik zeg ik ben Fernweh weten ze dat ik je pa ben, zoek jij eerst maar een persona voor mij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou we reizen wel afzonderlijk van elkaar hoor
Zet me maar bij de 24stequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mondkapjes en ontsmettende wodka zal op locatie aanwezig zijn. Kan ik je noteren?
Oh jammer dan kan ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
24e is een dinsdag en zal vermoedelijk weinig animo vinden. Bedoel je de 28e?
Zet me ook maar bij eventueel zoon, als je moeder het goed vindt, dan kunnen we samen apart gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die status zal je geen windeieren leggen hoor
Natuurlijk mag jij ook komen. Welke dag geniet jouw voorkeur? Verdere details zullen in dit topic gaandeweg aan bod komen.quote:
Een zaterdagquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij ook komen. Welke dag geniet jouw voorkeur? Verdere details zullen in dit topic gaandeweg aan bod komen.
Checkquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zet me ook maar bij eventueel zoon, als je moeder het goed vindt, dan kunnen we samen apart gaan.
Is er ook corona?quote:
Om in te frituren?quote:
Jij kan een van je andere pseudoniemen gebruiken!quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik nu eigenlijk gaan? Als ik zeg ik ben Fernweh weten ze dat ik je pa ben, zoek jij eerst maar een persona voor mij.
Viesmadquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:11 schreef ffono het volgende:
[..]
Jij kan een van je andere pseudoniemen gebruiken!
Sneeuw-Leeuw/Homohammed/Balthasar_Boma!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |