Je stond echt al lang op definitief. Denk alleen niet dat je een kans zal krijgen de ongekroonde koning uit te dagen, @Watisverschil geeft mooi niet thuis nu de meet aanstaande is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
De 28e? Ik kom misschien ook wel. Wil sommige guys hier wel eens meeten om te zien of ze in real ook zo'n gangsters zijn toch
Edit: Al ken ik sommige zoals Fuchsia al
Nah ik ben ook geen gangster maar, ik heb het idee dat een boel van KLB met een bloempot kapsel systeembeheerder zijn manquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je stond echt al lang op definitief. Denk alleen niet dat je een kans zal krijgen de ongekroonde koning uit te dagen, @:watisverschil geeft mooi niet thuis nu de meet aanstaande is.
Geen probleem, we compenseren het ruim voldoende met onze online gangsterstatus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nah ik ben ook geen gangster maar, ik heb het idee dat een boel van KLB met een bloempot kapsel systeembeheerder zijn man
Dus ik kan wel gewoon in wolvenshirt komen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen probleem, we compenseren het ruim voldoende met onze online gangsterstatus.
Daar was ik niet bijquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dus ik kan wel gewoon in wolvenshirt komen?
Edit: Nee maar meet 2013 was baas met Piye, Haan33, Mortaxx en anderen
wat is er mis met systeembeheerder ? HE?!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nah ik ben ook geen gangster maar, ik heb het idee dat een boel van KLB met een bloempot kapsel systeembeheerder zijn man
Systeembeheerder zijn is baas, cult shitquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef Gnunix het volgende:
[..]
wat is er mis met systeembeheerder ? HE?!
je moet je ook als gangster gedragen terwjil je systeembeheerder bent, i'm living the LIFE!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Systeembeheerder zijn is baas, cult shitJe als systeembeheerder gedragen...
Tis en blijft een internetmeet hequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben nog niet helemaal enthousiast over de verhoudingen moet ik zeggen. Een beetje een saucijzenfestijn, maar madjack, fushia en TS natuurlijk is wel mooi.
In 2013 waren er best veel dames eigenlijk. Daarom ging die wel door.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tis en blijft een internetmeet he
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
je moet je ook als gangster gedragen terwjil je systeembeheerder bent, i'm living the LIFE!
de huilende rappersquote:
Dat was idd een prima meet ja. Maar geen idee hoeveel dames er nu nog in KLB zitten en animo voor zoiets hebben. Kom hier ook nauwelijks meer, voornamelijk NWS en POL.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
In 2013 waren er best veel dames eigenlijk. Daarom ging die wel door.
Het duurt ff 12 pagina's, maar daar issie danquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik ben nog niet helemaal enthousiast over de verhoudingen moet ik zeggen. Een beetje een saucijzenfestijn, maar madjack, fushia en TS natuurlijk is wel mooi.
Zet mij maar op misschien.
Ik durf nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Gnunix het volgende:
maar hoe zit dat nou? gaan we iets van een telegramgroep aanmaken? mijn username is gnunix dus add me maar in een groep ooit
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hebt daar foto's van gedropt boi
Gewoon komen broer, long time no see. Wordt lachen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
Zet mij maar op misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |