oud genoeg voor jou neefquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:17 schreef Solotovski het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal boys
Dertiger hier, jij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:17 schreef Solotovski het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal boys
30 maar geestelijk nog minderjarigquote:
Ik voel een bandquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
30 maar geestelijk nog minderjarig
Dit wordt wel dé slogan van de meet. 29 hier boiz, maar vol jeugdige spirit. Geen kindercola voor ons bij de meetquote:
Geen cola maar cocaquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit wordt wel dé slogan van de meet. 29 hier boiz, maar vol jeugdige spirit. Geen kindercola voor ons bij de meet
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen coke als ik pepsi broer
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik sla deze sausage fest even over
Ik meen het. Serieus.quote:
Na je 30e nog drugs gebruikenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
30 maar geestelijk nog minderjarig
mag ik nog kilo's wiet roken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Na je 30e nog drugs gebruiken
Ervoor ook eentrouwens, maar bij 30 zou je inmiddels wel een leeftijd moeten hebben dat je beter weet
Zolang de samenleving er niet voor hoeft op te draaienquote:
ik werk keihard om mensen zoals wollah in z'n container te houden dus ik denk dat ik dit wel magquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zolang de samenleving er niet voor hoeft op te draaien
Denken beter te weten terwijl je in de werkelijkheid onwetend bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ervoor ook eentrouwens, maar bij 30 zou je inmiddels wel een leeftijd moeten hebben dat je beter weet
Hoe heb jij daar last vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |