Oei, dat is minder dan. Wachten maar met spanning af. Als het je tijd is ga je toch, maar je moet voorzichtig blijven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja paar is ook in Nederland geweest. Vrouw was ook nog eens lerares op een kleuterschool
Hart patiënten moeten oppassen las ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oei, dat is minder dan. Wachten maar met spanning af. Als het je tijd is ga je toch, maar je moet voorzichtig blijven.
Die moeten met van alles oppassen ..quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hart patiënten moeten oppassen las ik
We wachten met spanning af.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hart patiënten moeten oppassen las ik
Alleen als je een pacemaker hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We wachten met spanning af.
🤩Het gaat de goede kant op.quote:
Yep, staan 15 kratten bier opgestapeld achter mijn huis. Dus laat maar komen, ben er klaar voorquote:
Dat zit ik me net te bedenken heb nooit zo veel op voorraad eten dan bier drink ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja bier moet natuurlijk wel op voorraad hebben, mocht er uitbraak komen hier in Nederland
Ik ook niet..quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit ik me net te bedenken heb nooit zo veel op voorraad
een glas bier is toch twee sneetjes brood..quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja bier moet natuurlijk wel op voorraad hebben, mocht er uitbraak komen hier in Nederland
uitbraak komt sowieso snap alleen de lock down niet zo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
flux... niet aan gedachtquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Zeker koffie halen daar kan ik niet zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |