Hoezo is dat onduidelijk? Dat kunnen ze gewoon aan zijn vrouw vragen die niet kritiek ligt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
The plot thickens.
Nos
Besmette Duitser vierde nog carnaval
De directeur van het ziekenhuis in Duitsland zegt dat de Duitse corona-patiënt onlangs nog carnaval heeft gevierd. Het is niet bekend of hij toen al ziek was; ook is onduidelijk of hij in Nederland of Duitsland carnaval vierde.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dat onduidelijk? Dat kunnen ze gewoon aan zijn vrouw vragen die niet kritiek ligt.
Ik gok erop dat hij in Roermond geweest is, dat ligt op een steenworp afstand van Vlodrop.
En laat ik daar nu net ook carnaval gevierd hebben zaterdag en nu een vervelend hoestje heb.
Gezellig Coronaval vieren... jeuujquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ze nu heel subtiel kleine stukjes info naar buiten brengen zodat de klap wat zachter is
Ga in Quarantaine en bel het RIVM.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef vosss het volgende:
En laat ik daar nu net ook carnaval gevierd hebben zaterdag en nu een vervelend hoestje heb.
Vaarwel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dat onduidelijk? Dat kunnen ze gewoon aan zijn vrouw vragen die niet kritiek ligt.
Ik gok erop dat hij in Roermond geweest is, dat ligt op een steenworp afstand van Vlodrop.
Lekker in Roermond naar de Outletquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Fijn je gekend te hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Mijn vriendin weet ook waar ik uitgehangen heb met carnaval, ookal was ze zelf gewoon de hele carnaval werken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed.
Zij weet toch wel minimaal wáár hij carnaval vierde? Hoezo is dat onduidelijk.
Ja want jullie weten natuurlijk exact hoe de situatie daar is bij die 2, waar ze zijn, wat er precies gevraagd is enz.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Mijn vriendin weet ook waar ik uitgehangen heb met carnaval, ookal was ze zelf gewoon de hele carnaval werken.
Beaune ligt toch meer in midden frankrijk?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:25 schreef zuz het volgende:
LIVE. Ook in Zuid-Frankrijk hotel in quarantaine nadat gast overlijdt, twaalfde dode in Italië
https://www.hln.be/buiten(...)-in-italie~a8bc3f0e/
Ik doe niet panisch. Ik zeg alleen dat ze dat gewoon aan die vrouw kunnen vragen. Naar alle waarschijnlijkheid weet zij wel of haar vent in Nederland of Duitsland gevierd heeft hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:54 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja want jullie weten natuurlijk exact hoe de situatie daar is bij die 2, waar ze zijn, wat er precies gevraagd is enz.
Jezus man doe eens niet zo panisch.
quote:Verplegers in de door het nieuwe coronavirus zwaar geraakte stad Wuhan kunnen het werk niet aan. Ze slaken een noodkreet in een opmerkelijke open brief in het medische vakblad The Lancet. De brief is geschreven door verplegers in Wuhan als wereldwijde oproep aan collega’s te komen helpen in ’s wereld grootste brandhaard van het coronavirus.
Degenen die nu in de ziekenhuizen van de stad werken zijn psychisch en fysiek aan het eind van hun latijn, zo staat in het zeer ongebruikelijke schrijven dat nogal haaks staat op de optimistische regeringspropaganda. Ondanks de inzet van duizenden vrijwilligers kunnen de verplegers het werk niet aan, stelt een verpleger die als versterking uit de provincie Guandong is gekomen.
De omstandigheden in Wuhan blijken veel moeilijker dan hij zich kon voorstellen. Zo is er een ernstig tekort aan ademhalingsapparaten en allerlei beschermende kleding. Vanwege het noodzakelijke en veelvuldige wassen van de handen hebben veel verplegers uitslag. Anderen hebben blaren bij de oren vanwege het constant dragen van maskers.
Soms worden er vier paar rubberen handschoenen over elkaar gedragen en dat is ‘onhandig’. Het wordt moeilijk dan medicijnenverpakkingen te openen of injecties te geven. Omdat het te lang duurt de beschermende pakken aan te trekken worden maaltijden overgeslagen waardoor verplegers fysiek uitgeput raken en soms flauwvallen.
,,Naast fysieke uitputting, lijden we ook aan psychologische uitputting. We zijn professionele ziekenverzorgers maar we zijn ook mensen. Als iedereen voelen we ons hulpeloos en zijn we angstig en bang.'' Recent zijn kennelijk 14.000 verplegers uit heel China vrijwillig naar Wuhan gebracht, maar dat is niet genoeg, aldus de brievenschrijver die hoopt dat ‘de epidemie snel stopt en mensen wereldwijd gezond blijven’.
Ja ja, vrijwillig...quote:Recent zijn kennelijk 14.000 verplegers uit heel China vrijwillig naar Wuhan gebracht,
Als het op de gerenommeerde Lancet staat zal het wel kloppen:quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:02 schreef Frutsel het volgende:
Bron vermelding incl. link erbij graag
https://www.thelancet.com/journals/langlo/article/PIIS2214-109X(20)30065-6/fulltextquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bron vermelding incl. link erbij graag
Kan volgens mij wel, sociale cohesie is in oostelijke landen in het algemeen redelijk hoog binnen de bevolking. Zou hier niet zo snel iets achter zoeken ondanks de corrupte regering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |