Internet, waar creeps gevalideerd worden door mede creeps en zich daardoor gesterkt voelen in hun creepy opvattingen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een gezellige groep om je bij aan te sluiten.
Wilde nog even zeggen. Je hebt gelijk mbt dat het leuk lijkt tot het te dichtbij komtquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een gezellige groep om je bij aan te sluiten.
Arme hond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen was het ook vrij koud in de sneeuw. Hond helemaal dood het dolle heen
ripquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja? Je vond de gewone griep en hittegolven nog niet genoeg?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit te denken, corona is wel gunstig voor ons pensioen.
godverdomme dat is een goed punt, al blijven de boomers gespaardquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee want pensioen werd weer gekort.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Je vond de gewone griep en hittegolven nog niet genoeg?
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega op de kamer moet vanmiddag met zijn vriendin naar de arts, want zijn vriendin is ziek. Mijn collega moet af en toe ook hoesten, moet ik mij nu zorgen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |