twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:37:57Former Dutch colleague informed me of first Dutch #COVIDー19 case in “Noord-Brabant” tested positive around 21:30. Visited northern Italy 1 week ago apparently. reageer retweet
twitter:rivm twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 23:47:09Vanavond werd bekend dat een Duitse man positief testte op COVID-19. De man verbleef een week eerder in Limburg. De GGD is gestart met contactonderzoek. Mochten deze contacten klachten krijgen, dan worden zij geïsoleerd en getest. Morgen volgt een update. https://t.co/D3FZTtv03X https://t.co/eYExaKz9n4 reageer retweet
Bron is betrouwbaar. Kijk zn andere tweets maar. Dit gaat om een echte arts.quote:
quote:
Called it en niet omdat ik nou zo slim of helderziend ben.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig met zo'n werkgever, hij toont zichzelf een stuk capabeler dan RIVM en GGD die het zelfs van Diamond Princess opvarenden wel prima vinden dat ze zich vrij en blij onder de bevolking begeven met bovenop de grote bevolkinsdichtheid ook nog eens massale carnavalsvieringen. Dat zal ons eigen Chinese nieuwjaar blijken. Maarja, liever collectief heel wat vroeger in de kist dan een feestje gemist.
Ja, dat is leuk. Maar “hij hoorde het van een ander” vind ik nog niet echt betrouwbaar. Ik wacht nog wel op de echte bevestigingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bron is betrouwbaar. Kijk zn andere tweets maar. Dit gaat om een echte arts.
Hou dat virus lekker in het Zuiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef Tyr80 het volgende:
Ik stel quarantaine voor op Schiermonnikoog.
artsen liegen nooit. zeker niet op twitter. dit is legit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk. Maar “hij hoorde het van een ander” vind ik nog niet echt betrouwbaar. Ik wacht nog wel op de echte bevestigingen.
En je TT is te schreeuwerig.
Ik vind het betrouwbaar genoeg. Artsen zijn betrouwbaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk. Maar “hij hoorde het van een ander” vind ik nog niet echt betrouwbaar. Ik wacht nog wel op de echte bevestigingen.
En je TT is te schreeuwerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |