abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 februari 2020 @ 22:22:21 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_191687425
Uitgerekende data:

11 maart: _aurum_ (meisje)
11 maart: jUsTmE13o2 (meisje)
26 maart: OliviaIsTaken (meisje)
31 maart: silliegirl

9 april: QuattroF
13 april: ***XcUZ_Me & Duvel***(meisje)

14 juni: CosPhi (meisje)
27 juni: madam-april (meisje)

14 juli: Nolita (meisje)
24 juli: Queens (jongen)
30 juli: wolfrolf (jongen)

1 augustus: ***Sunshine1982***
6 augustus: Hilmo
11 augustus: Toekito (meisje)
30 augustus: NicolasJoy

10 september: Miezziej
21 september: Seven.

4 oktober: Kleurdoos
8 oktober: ***SQ en bleiblei***

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 03-03-2020 19:12:34 ]
disclaimer
pi_191687480
Positiekleding was bij ons grotendeels een gezamenlijke uitgave. Het was voor mij wel echt nodig en inderdaad, samen baby = samen betalen. Dat vond mijn man gelukkig vanzelfsprekend.
pi_191687514
Ik zei dat positiekleding geen must is, maar dat is ook niet helemaal waar. Broeken vind ik wel erg nodig, bij de H&M zag ik er laatst hangen die afgeprijsd waren. Maar voor de rest... Nee, ik vind het persoonlijk niet zo nodig. Shirtjes en truien koop ik een maat groter.
pi_191687670
Eigenlijk de enige positiekleding die ik heb zijn broeken en leggings. De meeste T-shirts enzo pas ik met mijn dikke buik nog wel prima en als ze wat korter zijn maakt dat niet uit want ik draag alleen broeken met een de buikband.
  Moderator dinsdag 25 februari 2020 @ 22:31:15 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191687683
Wij betalen het meeste gezamenlijk maar kleren en eigen hobbies betalen we zelf. Maar vind dit wel een uitzondering :D Ik heb gelijk even mijn moeder gebeld, die was het met me eens. Mijn man was vooral verbaasd en moest erg lachen maar geloof dat hij het nu wel met me eens is ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 25 februari 2020 @ 22:38:21 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191687891
Ik heb het zelf betaald. Maar m'n kolfbh enzo ga ik wel mooi van de gezamenlijke rekening doen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191688064
Ik heb zonder na te denken zelf positiekleding gekocht. Ik draag het immers, prima. Ik heb nu met 3 zwangerschappen en UD’s in diverse seizoenen wel een hele gaderobe inmiddels :D
Moet ik er wel bij zeggen dat wij in principe een gezamenlijke rekening hebben voor de vaste lasten en boodschappen etc, maar verder zijn onze financieen redelijk gesplitst. De ene keer betaal ik wat voor de kids, de andere keer hij. Het werkt voor ons prima zo en er is geen noodzaak om er exact naar te kijken of zaken precies 50/50 te doen, met niks van onze uitgaven eigenlijk.

Maarre... Hoe kan positiekleding geen must zijn? Ik kom nergens met mn normale kleding; ik pas er nu echt NIETS meer van. En de pasvorm van een gewone kleding, maar dan een maat groter maakt het er ook niet beter op.
  Moderator dinsdag 25 februari 2020 @ 22:50:36 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191688244
Grappig dat de meningen verdeeld zijn :) Ik moet ook zeggen dat ik steeds bewuster word van het feit dat bepaalde dingen gezamenlijk horen te zijn. Zo heb ik jarenlang mijn eigen risico betaald terwijl dat zo hoog is vanwege ons zwangerschapstraject. Net als dat ik daarvoor de eigen bijdrage heb betaald van de nuvaring etc. Sinds kort betalen we gezamenlijk onze zorgverzekeringen en dus ook het eigen risico. Ik denk dat vrouwen het al heel snel normaal vinden om dit soort dingen zelf te betalen maar als je er goed over nadenkt is dat soms best oneerlijk :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 25 februari 2020 @ 22:55:24 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_191688368
Daarom flikkeren wij al ons inkomen op 1 berg. Daar betalen we alles van.
We zijn toch al getrouwd in gemeenschap van goederen, we hebben 2 kinderen, ik snap altijd maar weinig van dat mijn en dein.
We krijgen allebei elke maand 250 euro "zakgeld". Daar koop ik mijn kleren, nagellak, lunches buiten de deur, puzzels, haakgaren en dergelijke van ;)
disclaimer
  Moderator dinsdag 25 februari 2020 @ 23:06:02 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191688594
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:55 schreef SQ het volgende:
Daarom flikkeren wij al ons inkomen op 1 berg. Daar betalen we alles van.
We zijn toch al getrouwd in gemeenschap van goederen, we hebben 2 kinderen, ik snap altijd maar weinig van dat mijn en dein.
We krijgen allebei elke maand 250 euro "zakgeld". Daar koop ik mijn kleren, nagellak, lunches buiten de deur, puzzels, haakgaren en dergelijke van ;)
Dat is precies hoe wij het doen :Y Maar kleren, valt positiekleding daar dan ook niet onder? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191688840
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:17 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: ik had het met mijn man over het kopen van positiekleding. Ik ben van mening dat je dit gezamenlijk betaalt maar hij vindt dat dit aan de vrouw is. Ik heb zoiets van, baby is van ons samen dus positiekleding hoort daarbij :D Wat vinden jullie?
Mijn man zei juist dat ik het van de gezamenlijke rekening moest doen, terwijl ik vond van niet. Haha. Een kleine bijdrage is misschien wel fijn, maar als ik niet zwanger was geweest had ik ook wel wat nieuwe kleding gekocht. Zo zag ik het dan een beetje.

Moet ik wel zeggen dat ik het zo beperkt mogelijk heb gehouden. Als het echt veel geld had gekost had ik zeker wel wat van onze rekening gedaan!
  dinsdag 25 februari 2020 @ 23:19:32 #12
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_191688889
L. betaalde mee aan m'n positiekleding en ook de hogere premie zorgverzekering. Vond ik wel fijn. Hij was zich wel bewust van de directe financiële gevolgen voor mij.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 23:20:29 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191688905
Wel goed om daar even bewust bij stil te staan. Wij hebben een gezamenlijke rekening waarop ik meer stort want ik verdien netto veel meer. Donortraject heb ik betaald omdat hij geen financiële buffer heeft door langdurige ziekte. Verbouwing van ons huis heb ik betaald en hij heeft het uitgevoerd (ook een reden dat hij nu fysiek niet echt kan werken). Onze trouwerij betaal ik. En verder doet hij een mooie maandelijkse bijdrage aan de huishoudpot, maar ik verwacht niet dat zijn financiële situatie enorm zal verbeteren omdat hij max 2-3 dagen gaat werken als het weer kan. En dat hoeft ook niet. Het zal alleen voor mij wel ff pittig zijn om weer (bijna) fulltime te gaan werken straks.

Dus positiekleding: als mijn aanstaande net zoveel of meer zou verdienen, dan zou ik zeker verwachten dat deze kosten gedeeld worden.
Resistance is futile.
pi_191690383
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:55 schreef SQ het volgende:
Daarom flikkeren wij al ons inkomen op 1 berg. Daar betalen we alles van.
We zijn toch al getrouwd in gemeenschap van goederen, we hebben 2 kinderen, ik snap altijd maar weinig van dat mijn en dein.
We krijgen allebei elke maand 250 euro "zakgeld". Daar koop ik mijn kleren, nagellak, lunches buiten de deur, puzzels, haakgaren en dergelijke van ;)
Wij doen het ook zo ^O^ en als ik een keer tekort kom dan haal ik nog wat van de gezamenlijke rekening :D :')

Positiekleding betaal je dan dus indirect ook gezamenlijk :P
pi_191690729
Wij hebben een gedeelde rekening. Laatste zwangerschap deed ik wel heel zuinig hoor met positiekleding kopen maar ik heb sowieso altijd weinig kleding.

@MaJo misschien is het een idee dat je man betaald voor de inrichting van de kinderkamer. Traditiegetrouw was dat anders toch iets wat de man zelf moest bouwen. >:)
Het zou jammer zijn als dat hoge eigen risico anders steeds in je gedachten blijft.

Ik ben nu twee dagen na mijn NOD. Voorlopig houd ik 2 november aan als uitgerekende datum.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_191690774
Ohhhhh alles wit! Sneeuw! Zo had ik mijn winterverlof voorgesteld O+ *O*
  woensdag 26 februari 2020 @ 07:39:08 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_191690971
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 07:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ohhhhh alles wit! Sneeuw! Zo had ik mijn winterverlof voorgesteld O+ *O*
Snel van genieten dan! Ik gok dat het om 10 uur weer weg is _O-
disclaimer
pi_191691025
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 07:39 schreef SQ het volgende:

[..]

Snel van genieten dan! Ik gok dat het om 10 uur weer weg is _O-
Zeker! We gaan eerst naar buiten en dan ontbijten 8-) er zal een buikfoto in de sneeuw zijn ^O^
pi_191691123
Wat een grappige discussie, wel of niet samen betalen aan positiekleding. Nooit over nagedacht eigenlijk. Wij storten elke maand een bedrag (man meer dan ik, naar rato van wat we verdienen) op de gezamenlijke rekening en daarvan kopen we eigenlijk alles. Zijn kleding gaat er bv wel vanaf omdat ik die meestal bestel, mijn eigen kleding doe ik de ene keer daarvan en de andere keer van mezelf, en dat is eigenlijk afhankelijk van welke pas ik in mijn handen heb 😂 Het maakt ook niet zo veel uit want we houden allebei genoeg over aan het eind van de maand dat we op onze eigen spaarrekening zetten.
  woensdag 26 februari 2020 @ 08:04:00 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_191691136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 23:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is precies hoe wij het doen :Y Maar kleren, valt positiekleding daar dan ook niet onder? :D
True, en daarom betaalde ik het ook meestal zelf ;) het hoeft echt geen rib uit je lijf te zijn, maar als je het oneerlijk vindt valt er ook prima te pleiten voor gezamenlijk.
Voordeel van zelf kopen is dat je 100% zelf bepaalt wat je aantrekt en geen schuldgevoel jegens de ander hoeft te hebben voor een veel te duur jurkje O-)
disclaimer
pi_191691174
Positiekleding betaalde ik bij M. altijd zelf. Als ik nu nieuwe dingen nodig heb denk ik dat ik dat ook zelf zou betalen. Zorgpremie en eigen risico heb ik ook zelf betaald. De NIPT dan weer van de gezamenlijke :+ dus erg consequent ben ik ook niet _O-

Gefeliciteerd PKM! O+
pi_191691464
Hier al het geld op 1 hoop, geen discussies. We vertrouwen elkaar daar volledig in. Werkt prima voor ons op deze manier.

Gefeliciteerd PKM! Zit er dadelijk net zoveel tijd tussen ons 1ste en 2de kindje volgens mij!

Dat coronavirus hè, komt nu stiekem dichtbij. Ik heb me er geen seconde druk om gemaakt, want ver weg. Maar nu is het dus plots heel dichtbij en is er onderzoek naar waar deze man is geweest in onze regio.
Iemand al kennis van de risico’s voor zwangeren?
Vriend begon afgelopen weekend wat extra boodschappen te doen, want je weet maar nooit. (We hebben nooit veel voorraad in huis). Ik heb m daarom uitgelachen, maar zijn gang laten gaan. Nu zegt ie zie je wel.. :')
  woensdag 26 februari 2020 @ 08:51:27 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_191691511
Niemand kan de risico's voor zwangeren nog kennen, maar ik zou niet van het ergste uit gaan. De griep is ook niet mega riskant voor zwangeren.

Verder word ik vooral zenuwachtig van al die mensen die nu gaan inslaan.
disclaimer
pi_191691536
Haha ik ook SQ, het is ook niet dat de kelder dadelijk vol staat hoor, niet door mij in ieder geval. Heb ook wel vertrouwen dat ze echt geen dorpen / steden zonder noodzakelijke voorraad laten zitten. :D
pi_191691580
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef SQ het volgende:
Niemand kan de risico's voor zwangeren nog kennen, maar ik zou niet van het ergste uit gaan. De griep is ook niet mega riskant voor zwangeren.

Verder word ik vooral zenuwachtig van al die mensen die nu gaan inslaan.
Vooral dat laatste ja. Paniek grijpt sneller om zich heen dan het virus zelf.

Voor nu kijk ik er vrij nuchter tegen aan en zonder al te veel angst.

Vanmiddag naar de VK voor controle. Even mijn buik bespreken die eigenlijk nog geen tot weinig buik is. Ik ben nu 17 weken en er is nog vrij weinig te zien. Wel wat, maar niet heel veel. Daar maak ik me wel dan weer een beetje zorgen over.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 26-02-2020 09:03:46 ]
pi_191692160
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef SQ het volgende:
Niemand kan de risico's voor zwangeren nog kennen, maar ik zou niet van het ergste uit gaan. De griep is ook niet mega riskant voor zwangeren.

Verder word ik vooral zenuwachtig van al die mensen die nu gaan inslaan.
Mensen vergeten ook dat een gewone griep ook levensgevaarlijk kan zijn, maar omdat dit virus een bijzondere naam heeft klinkt het enger ;) De meeste mensen die er aan overlijden zijn ook bejaarden tot noch toe.

PKM, gefeliciteerd! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_191692341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 09:39 schreef rena het volgende:

[..]

Mensen vergeten ook dat een gewone griep ook levensgevaarlijk kan zijn, maar omdat dit virus een bijzondere naam heeft klinkt het enger ;) De meeste mensen die er aan overlijden zijn ook bejaarden tot noch toe.

PKM, gefeliciteerd! *O*
En het schijnt minder impact te hebben op jonge kinderen. Die raken wel besmet, maar vertonen nauwelijks ziekteverschijnselen.

Wat ik gelezen heb is het vooral dat het relatief nieuw is dat een virus (voor zover ze nu weten) van dieren overspringt op mensen. Ze weten niet hoe dat kan, hoe je ervoor beschermt etc. Voor het niet weten geeft de paniek.
pi_191692521
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 23:19 schreef Helsinki het volgende:
L. betaalde mee aan m'n positiekleding en ook de hogere premie zorgverzekering. Vond ik wel fijn. Hij was zich wel bewust van de directe financiële gevolgen voor mij.
O ja, het stuk dat de premie voor mijn zorgverzekering hoger is haal ik ook van de gezamenlijke rekening :Y En dingen als de NIPT enzo zijn daar ook van gegaan.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vanmiddag naar de VK voor controle. Even mijn buik bespreken die eigenlijk nog geen tot weinig buik is. Ik ben nu 17 weken en er is nog vrij weinig te zien. Wel wat, maar niet heel veel. Daar maak ik me wel dan weer een beetje zorgen over.
Bij mij zag je rond de 20 weken echo nog vrijwel niks, ik vond dat echt wel lastig. Vooral omdat andere mensen ernaar vroegen werd ik nerveus. Was geen enkel probleem en daarna is de buik nog flink hard gaan groeien :) Maar zeker even vragen, de reactie van de VK was voor mij iig het enige dat echt geruststelde.
pi_191693205
Haha, mijn man wil ook dat ik ga hamsteren 😂 ik moet er ook nog een beetje om lachen. Maar als hij zich daar prettiger bij voelt wil ik best wat extra blikken soep en pastasaus inslaan hoor, komt wel op 😉 Babymelk maakte hij zich ook druk om. Ergens heeft hij daar wel een punt, zelfs zonder gedoe mag je daarvan maar 2 pakken per keer kopen hier in de winkels. Alleen durf ik niet te veel te kopen want straks moet de baby het niet of verdraagt ze het niet.
pi_191693471
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef SQ het volgende:
Niemand kan de risico's voor zwangeren nog kennen, maar ik zou niet van het ergste uit gaan. De griep is ook niet mega riskant voor zwangeren.

Verder word ik vooral zenuwachtig van al die mensen die nu gaan inslaan.
Bij ons zijn de mondkapjes volledig uitverkocht. Werk in een bouwmarkt :')
pi_191694120
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 11:18 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Bij ons zijn de mondkapjes volledig uitverkocht. Werk in een bouwmarkt :')
Dat had ik bij de apotheek 4 weken geleden ook al! Wij konden ook niet echt meer bijbestellen. Alle voorraad schijnt richting China te gaan.

Aaaaah! Ik dacht dat we uit het geboortekaartje waren, maar nu heb ik een ander kaartje gevonden wat ik ook echt super leuk vind.. Nu ik op het punt sta te gaan bestellen, ivm schrijven enveloppen, begon ik te twijfelen omdat het eerste kaartje wel echt heel basic is, mintgroen met een houten figuurtje. Bij onze eerste dochter hadden we een heel fleurig, roze, zoet kaartje. Ik begon er opeens over te denken, straks gaat dochter 2 straks vragen waarom zij zo’n ‘saai’ kaartje had 😂
  woensdag 26 februari 2020 @ 12:09:42 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_191694178
:D mijn broertje en ik komen uit een ander tijdperk, ik heb zo'n super nostalgisch Anton Pieck kaartje en hij had een mintgroen kaartje met van die mierzoete olifantjes er op. Vind dat wel leuk om te zien. Maar jouw kinderen schelen vast iets minder in jaren ;)

Sun, nog weinig te zien met 17 weken is heel normaal toch? Of had je bij die termijn bij je eerste al wel een grote buik? Het lijkt me geen reden tot zorg in elk geval :*
disclaimer
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 12:16:05 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191694279
Ik ben zelf vrij nuchter qua Corona virus maar vind het wel steeds enger worden. Niet voor mezelf maar wel voor mijn vader, die tot de risicogroep behoort.

Ben ook benieuwd of onze cruise volgende week doorgaat. Een tijdje geleden kregen we een brief dat Chinezen niet toegelaten zouden worden. Dat is inmiddels een beetje achterhaald :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191694315
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Dat had ik bij de apotheek 4 weken geleden ook al! Wij konden ook niet echt meer bijbestellen. Alle voorraad schijnt richting China te gaan.

Aaaaah! Ik dacht dat we uit het geboortekaartje waren, maar nu heb ik een ander kaartje gevonden wat ik ook echt super leuk vind.. Nu ik op het punt sta te gaan bestellen, ivm schrijven enveloppen, begon ik te twijfelen omdat het eerste kaartje wel echt heel basic is, mintgroen met een houten figuurtje. Bij onze eerste dochter hadden we een heel fleurig, roze, zoet kaartje. Ik begon er opeens over te denken, straks gaat dochter 2 straks vragen waarom zij zo’n ‘saai’ kaartje had 😂
Ik heb ook 2 verschillende typen kaartjes. Bij de oudste een sierlijk getekend kaartje en bij de jongste een strakke kaart van letterpers op dik papier. Ik vond die kaartjes bij de oudste ook al mooi, maar toen hadden we zoveel uitgaves aan kamer, kinderwagen etc dat ik echt niet zo’n duur kaartje wilde. Bij de tweede zag ik mijn kans schoon :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Phaidra op 26-02-2020 12:30:55 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 26 februari 2020 @ 12:31:43 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191694497
Welkom PKM!

Net terug van controle. Alles ok, bloeddruk iets hoger, maar hij deed de meting met zo'n apparaatje ipv handmatig én ik had een zeurende N. naast me dat ze moest plassen. Dus ik neem de waarde met een korreltje zout.

Wel moet ik wéér een glucosedagcurve bijhouden }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|.

Gevraagd of het echt nodig was, want tot dusver is m'n bloedsuiker perfect en de groeiechos ook gewoon netjes op de curve, dus ik vind het zelf echt onzin. Maar het moest. Grmbl. Moet ik weer heen en weer naar de andere kant van de stad om dat apparaatje op te halen en twee dagen later weer in te leveren. Tis dat ik vanaf maandag verlof heb }:|.

13e afspraak voor placentalokalisatie, groeiecho en weer controle. Dan wordt de knoop doorgehakt of het een keizersnee wordt of natuurlijk. Heb benadrukt dat mijn voorkeur ernstig de natuurlijke weg is, gezien mijn genetisch veroorzaakte bizar slechte en trage wondgenezing.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191694760
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb ook 2 verschillende typen kaartjes. Bij de oudste een sierlijk getekend kaartje en bij de jongste een strakke kaart van letterpers op dik papier. Ik vond die kaartjes bij de oudste ook al mooi, maar toen hadden we zoveel uitgaves aan kamer, kinderwagen etc dat ik echt niet zo’n duur kaartje wilde. Bij de tweede zag ik mijn kans schoon :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel leuk allebei! Grappig dat meerderen dus iets heel anders kiezen bij de tweede ☺ Zo gek is het dus ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend X-cuz-me, hoop voor je dat het natuurlijk kan. En irritant van die curve 😡

Welkom pkm!
pi_191694828
Die laatste vind ik ook wel héél erg tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_191694839
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:09 schreef SQ het volgende:
:D mijn broertje en ik komen uit een ander tijdperk, ik heb zo'n super nostalgisch Anton Pieck kaartje en hij had een mintgroen kaartje met van die mierzoete olifantjes er op. Vind dat wel leuk om te zien. Maar jouw kinderen schelen vast iets minder in jaren ;)

Sun, nog weinig te zien met 17 weken is heel normaal toch? Of had je bij die termijn bij je eerste al wel een grote buik? Het lijkt me geen reden tot zorg in elk geval :*
Haha ja hier zit net 3,5 jaar tussen 😀

Bij mijn eerste zag je met 17 weken ook nog niks, maar ik vond zelf van wel 😂
pi_191694874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:54 schreef Phaidra het volgende:
Die laatste vind ik ook wel héél erg tof!
Ja, ik geloof ook dat dit hem echt wordt.. hoe meer ik er naar kijk hoe leuker ik hem vind. Net even iets snoeziger ofzo, dan die met het houten figuurtje. Voor een jongen was die met hout het denk ik wel geworden, maar blijkbaar ben ik toch meer van tierelantijntjes bij een meisje 😉
pi_191694910
Vervelend XcUz_me, hopelijk is alle moeite ook nog voor niks :+

Wij hebben dezelfde ontwerper voor kaartje twee en weer groeipapier O+ Maar de stijl is wel helemaal anders. Ons eerste kaartje staat op zijn website in zijn portfolio maar daar staan al onze gegevens op O-) (zonder adres is dat kaartje want we wilden waar we toen woonden niet op het kaartje :@ )

Het is gemaakt door Kekootje, net de proefdruk binnen voor kaartje 2 O+
pi_191694971
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vervelend XcUz_me, hopelijk is alle moeite ook nog voor niks :+

Wij hebben dezelfde ontwerper voor kaartje twee en weer groeipapier O+ Maar de stijl is wel helemaal anders. Ons eerste kaartje staat op zijn website in zijn portfolio maar daar staan al onze gegevens op O-) (zonder adres is dat kaartje want we wilden waar we toen woonden niet op het kaartje :@ )

Het is gemaakt door Kekootje, net de proefdruk binnen voor kaartje 2 O+
Dat is leuk! Moet dan het kaartje de grond in en dan komen er bloemen? Ik bewaar altijd alle geboortekaartjes die ik krijg dus voor mij zou dat niet werken haha

Wij vonden kant en klare kaartjes wel lekker makkelijk 🙈

Wij kennen een stel dat voor alle drie de kinderen precies hetzelfde kaartje hadden. We vonden het ook nog eens niet zo’n leuk kaartje dus dat vonden wij een beetje saai 😂
pi_191695570
Ja je kunt het kaartje planten! Dus inderdaad voor degene die hm niet bewaren O+

Op het eerste kaartje hebben we daarom ook de woorden: liefde leven groeien, gebruikt. Symbolisch voor zijn vroeggeboorte en het kaartje
pi_191695601
Ik had net weer een goede echo! 8.3 :)
Mooie spartelboon!
pi_191696284
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had net weer een goede echo! 8.3 :)
Mooie spartelboon!
Fijn! O+
pi_191696336
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:55 schreef SQ het volgende:
Daarom flikkeren wij al ons inkomen op 1 berg. Daar betalen we alles van.
We zijn toch al getrouwd in gemeenschap van goederen, we hebben 2 kinderen, ik snap altijd maar weinig van dat mijn en dein.
We krijgen allebei elke maand 250 euro "zakgeld". Daar koop ik mijn kleren, nagellak, lunches buiten de deur, puzzels, haakgaren en dergelijke van ;)
Ik ben heel blij dat wij dit ook doen. :9

Zonder het zakgeld dan eigenlijk nog. Als een van beiden het gevoel heeft in een maand te veel te hebben uitgegeven overleggen we over uitgaven, of het wel of niet nog 'kan of mag' die maand. Net als met grote uitgaven, praten we meestal wel over.

Vind dit zo 10x makkelijker dan allerlei rekeningen. Nu is het overzichtelijk, je grijpt nooit mis (of je moet 't samen heel bont hebben gemaakt. :+ ) en er is geen jouw/mijn gevoel. Ik verdien dan wel meer, maar werk ook meer. M'n vriendin kan niet zoveel werken doordat ik zoveel uren werk en moet wel meer in huis doen. Daarmee voelt het alsof we allebei evenredig inbrengen. Waarom zouden we de financiën dan verder nog scheiden. Dat doen we alleen in theorie. :9
pi_191696342
Gefeliciteerd @PKM :D Leuk!
pi_191697246
Woah, heb nu de leesproef in PDF al binnen van het nieuwe kaartje. Zo met de naam erbij weet ik het zeker, dit is hem 🥰🥰
pi_191697338
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ja je kunt het kaartje planten! Dus inderdaad voor degene die hm niet bewaren O+

Op het eerste kaartje hebben we daarom ook de woorden: liefde leven groeien, gebruikt. Symbolisch voor zijn vroeggeboorte en het kaartje
Je snapt dat ik nu ging zoeken op de site ;-) Heel erg leuk kaartje!
pi_191697872
O-) O-) dank!

En Jeeh voor de goeie echo kleurdoos!
pi_191700194
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Woah, heb nu de leesproef in PDF al binnen van het nieuwe kaartje. Zo met de naam erbij weet ik het zeker, dit is hem 🥰🥰
Zo fijn als zo'n kaartje je dan bevestigd! :D
  woensdag 26 februari 2020 @ 19:14:32 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191700485
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:46 schreef Nolita het volgende:
Hier al het geld op 1 hoop, geen discussies. We vertrouwen elkaar daar volledig in. Werkt prima voor ons op deze manier.

Gefeliciteerd PKM! Zit er dadelijk net zoveel tijd tussen ons 1ste en 2de kindje volgens mij!

Dat coronavirus hè, komt nu stiekem dichtbij. Ik heb me er geen seconde druk om gemaakt, want ver weg. Maar nu is het dus plots heel dichtbij en is er onderzoek naar waar deze man is geweest in onze regio.
Iemand al kennis van de risico’s voor zwangeren?
Vriend begon afgelopen weekend wat extra boodschappen te doen, want je weet maar nooit. (We hebben nooit veel voorraad in huis). Ik heb m daarom uitgelachen, maar zijn gang laten gaan. Nu zegt ie zie je wel.. :')
Ik heb m'n aanstaande gevraagd om van die desinfecterende handzeep te halen. Bij mij op de afdeling werken tientallen chauffeurs die allemaal met enige regelmaat naar Milaan op minder dan 30 minuten rijden van het quarantaine gebied. We gebruiken dezelfde toiletten, koffie-apparaat, deuren en noem maar op.

We gaan morgen officiële reis instructies doorgeven aan deze mensen. Ik maak me er nog niet zo druk om, ik zie nergens indicatie dat het voor zwangeren extra gevaarlijk is.
Resistance is futile.
  woensdag 26 februari 2020 @ 19:24:06 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191700663
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom PKM!

Net terug van controle. Alles ok, bloeddruk iets hoger, maar hij deed de meting met zo'n apparaatje ipv handmatig én ik had een zeurende N. naast me dat ze moest plassen. Dus ik neem de waarde met een korreltje zout.

Wel moet ik wéér een glucosedagcurve bijhouden }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|.

Gevraagd of het echt nodig was, want tot dusver is m'n bloedsuiker perfect en de groeiechos ook gewoon netjes op de curve, dus ik vind het zelf echt onzin. Maar het moest. Grmbl. Moet ik weer heen en weer naar de andere kant van de stad om dat apparaatje op te halen en twee dagen later weer in te leveren. Tis dat ik vanaf maandag verlof heb }:|.

13e afspraak voor placentalokalisatie, groeiecho en weer controle. Dan wordt de knoop doorgehakt of het een keizersnee wordt of natuurlijk. Heb benadrukt dat mijn voorkeur ernstig de natuurlijke weg is, gezien mijn genetisch veroorzaakte bizar slechte en trage wondgenezing.
Ik duim voor je!
Resistance is futile.
  woensdag 26 februari 2020 @ 19:30:12 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191700774
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had net weer een goede echo! 8.3 :)
Mooie spartelboon!
Superfijn :)
Resistance is futile.
  woensdag 26 februari 2020 @ 19:38:27 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191700881
Ik ben gisteren ineens ontploft trouwens. Ik zal snel moeten aankondigen op m'n werk :+ !
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 19:50:29 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191701093
Even een praktisch vraagje: wij wonen op een bovenverdieping waardoor je altijd eerst de trap op moet. Ik vraag me heel erg af hoe we dat moeten doen met een kinderwagen. De gang is te smal om er langs te lopen maar het elke keer naar boven sjouwen lijkt me ook geen pretje :X Iemand hier ervaring mee?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191701174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef MaJo het volgende:
Even een praktisch vraagje: wij wonen op een bovenverdieping waardoor je altijd eerst de trap op moet. Ik vraag me heel erg af hoe we dat moeten doen met een kinderwagen. De gang is te smal om er langs te lopen maar het elke keer naar boven sjouwen lijkt me ook geen pretje :X Iemand hier ervaring mee?
Een draagdoek :+
Zelf geen ervaring mee. Een vriendin van me liet het beneden staan :p maar dat moet maar ook net kunnen.

Ontploft Seven? :D je wilde het juist een beetje laat vertellen toch? :9
Ik zelf voel me vooral dik ipv zwanger :'). Ik heb nogal veel trek in vettig en zout eten ;(
  woensdag 26 februari 2020 @ 19:55:17 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_191701195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef MaJo het volgende:
Even een praktisch vraagje: wij wonen op een bovenverdieping waardoor je altijd eerst de trap op moet. Ik vraag me heel erg af hoe we dat moeten doen met een kinderwagen. De gang is te smal om er langs te lopen maar het elke keer naar boven sjouwen lijkt me ook geen pretje :X Iemand hier ervaring mee?
Kwakz0r had dat destijds ook. Die had m standaard in de kofferbak liggen :)
disclaimer
pi_191701340
Ik had gister de laatste echo. Nog een keer groei controle (alles keurig gemiddeld, verwachting is dat deze baby iets kleiner uit gaat vallen dan grote broer en zus), vruchtwater prima. Baby ligt ook niet meer dwars; hoofd ligt al redelijk laag in mn bekken. Kortom, alles ziet er goed uit.

Ik vind alleen het idee dat de eerstvolgende keer dat we baby zien is zodra hij/zij op mijn buik ligt wel heel gek weer. En dat terwijl het toch al de derde keer wordt. Blijft iets magisch hebben wel.
pi_191701345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef MaJo het volgende:
Even een praktisch vraagje: wij wonen op een bovenverdieping waardoor je altijd eerst de trap op moet. Ik vraag me heel erg af hoe we dat moeten doen met een kinderwagen. De gang is te smal om er langs te lopen maar het elke keer naar boven sjouwen lijkt me ook geen pretje :X Iemand hier ervaring mee?
Heb je al naar de bugaboo bee gekeken? Die is super compact. Ik heb zelf voor thuis de cameleon maar voor de auto de bee. Luxe paardje 😎 mijn schoonzus heeft bij bugaboo gewerkt dus ik heb t voor een prikkie (20% vd normale prijs 😎)
pi_191701347
Inderdaad, draagzak! Of heb je geen berging beneden waar je hem kan neerzetten? Hoe voel je je nu trouwens?

Fijn van de goede echo, KD!!

Xcuzme, balen van het bijhouden! Op basis waarvan wordt zoiets besloten? En ik duim voor de lokalisatie!

Ik had vandaag de liggingsecho en ze ligt niet meer in stuit! Hoera! Wel vond de VK dat ik erg veel vruchtwater heb. Ondanks dat de groeiecho’s steeds goed waren, mag ik morgen door voor zo’n suikertest. We gaan het zien.
Morgen 36 weken! Mijn oudste was bij deze termijn al geboren, gek idee hoor!
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:30:49 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191701768
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik had vandaag de liggingsecho en ze ligt niet meer in stuit! Hoera! Wel vond de VK dat ik erg veel vruchtwater heb. Ondanks dat de groeiecho’s steeds goed waren, mag ik morgen door voor zo’n suikertest. We gaan het zien.
Morgen 36 weken! Mijn oudste was bij deze termijn al geboren, gek idee hoor!
Supergoed nieuws, fijn :). Wat betekent dat verder voor jullie tweetjes, veel vruchtwater?
Resistance is futile.
pi_191701807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef MaJo het volgende:
Even een praktisch vraagje: wij wonen op een bovenverdieping waardoor je altijd eerst de trap op moet. Ik vraag me heel erg af hoe we dat moeten doen met een kinderwagen. De gang is te smal om er langs te lopen maar het elke keer naar boven sjouwen lijkt me ook geen pretje :X Iemand hier ervaring mee?
Wagenbak mee naar boven slepen en onderstel opvouwen en in de hal laten staan. Sommigen worden best klein.

Draagdoek is ook aan te raden maar als je na een wandeling met slapende beeb In de wagen thuis komt is het natuurlijk niet zo praktisch om het kind dan eerst in de doek te moeten doen. ;)
pi_191701827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef MaJo het volgende:
Even een praktisch vraagje: wij wonen op een bovenverdieping waardoor je altijd eerst de trap op moet. Ik vraag me heel erg af hoe we dat moeten doen met een kinderwagen. De gang is te smal om er langs te lopen maar het elke keer naar boven sjouwen lijkt me ook geen pretje :X Iemand hier ervaring mee?
Ik heb ooit bij iemand gezien dat ze hem met een soort katrolsysteem omhoog konden takelen :D zoals je ook met een fiets zou kunnen doen. Weet niet precies hoe ze het gedaan hadden.

En vrienden van ons hebben de wagen altijd in de auto liggen, die hebben ook geen zin in gesjouw.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 20:37:58 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191701879
Goeie tips ^O^ Achter in de auto is inderdaad een optie, maar dan moet de auto er natuurlijk wel staan :+ We delen een auto dus als een van beiden weg is dan gaat dat niet werken.

Een klein formaat zal ik eens naar kijken. En dragen heeft eigenlijk ook wel mijn voorkeur maar kan me voorstellen dat af en toe een kinderwagen ook wel handig is.

@OlivialsTaken ik voel me weer op en top zwanger :D Natuurlijk zit het bloedverlies nog in mijn achterhoofd maar verder geen dingen meer gehad die kunnen wijzen op een miskraam.
Fijn dat ze niet meer in stuit ligt! Wel balen van de suikertest denk ik?

En Kleurdoos fijn dat je weer een goeie echo had *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191702011
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Supergoed nieuws, fijn :). Wat betekent dat verder voor jullie tweetjes, veel vruchtwater?
Volgens mij alleen de kans op zwangerschapsdiabetes, maar als dat niet het geval is, denk ik verder niets. Dus ik hoop dat we dit gewoon kunnen uitsluiten :)

Majo, fijn dat je je weer helemaal zwanger voelt! Dat dat maar zo mag doorgaan de komende maanden :)
Ja van die test is wel balen, maar wellicht valt het mee! Ik weet niet precies wat het inhoudt als de waardes te hoog uitvallen, maar de VK had het over een dieet (iemand daar ervaring mee?).
We hebben vrijdag een speciale dag vrij met z’n allen (geboortedag van ons doodgeboren zoontje) en op die dag kopen en eten we altijd een veel te dure taart. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat taart niet in het dieet past, maar ik wil dat taartmoment eigenlijk niet overslaan :D
pi_191702201
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Volgens mij alleen de kans op zwangerschapsdiabetes, maar als dat niet het geval is, denk ik verder niets. Dus ik hoop dat we dit gewoon kunnen uitsluiten :)

Majo, fijn dat je je weer helemaal zwanger voelt! Dat dat maar zo mag doorgaan de komende maanden :)
Ja van die test is wel balen, maar wellicht valt het mee! Ik weet niet precies wat het inhoudt als de waardes te hoog uitvallen, maar de VK had het over een dieet (iemand daar ervaring mee?).
We hebben vrijdag een speciale dag vrij met z’n allen (geboortedag van ons doodgeboren zoontje) en op die dag kopen en eten we altijd een veel te dure taart. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat taart niet in het dieet past, maar ik wil dat taartmoment eigenlijk niet overslaan :D
Ik had vorige zwangerschap diabetes. Ik moest op dieet en ik moest zelf ik dacht een week lang mijn bloedsuiker bijhouden. Toevallig heb ik vandaag van mijn VK een dieet meegekregen wat je kan volgen om diabetes tegen te gaan (ik zat bij de test van vorige week op het randje) en om te volgen als je (lichte) diabetes hebt. Afhankelijk van de glucose in je bloed kan het dieet worden aangescherpt.

Ik zal je morgen wel het lijstje pm'en, dan heb je een beetje een idee ;)
pi_191702353
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik had vorige zwangerschap diabetes. Ik moest op dieet en ik moest zelf ik dacht een week lang mijn bloedsuiker bijhouden. Toevallig heb ik vandaag van mijn VK een dieet meegekregen wat je kan volgen om diabetes tegen te gaan (ik zat bij de test van vorige week op het randje) en om te volgen als je (lichte) diabetes hebt. Afhankelijk van de glucose in je bloed kan het dieet worden aangescherpt.

Ik zal je morgen wel het lijstje pm'en, dan heb je een beetje een idee ;)
Oh graag! Ben wel benieuwd!
pi_191702728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:54 schreef Phaidra het volgende:
Die laatste vind ik ook wel héél erg tof!
^^ Wij hadden 'm ook op de optielijst staan, maar is afgevallen omdat je de kaart zelf in elkaar moet zetten. Denk dat ik dan mijn handen vol heb met andere dingen :P (en mijn man is er ook niet voor te porren)

Gefeli PKM!

@XM: Balen vd extra test, hoop dat de uitslag iig positief is!

Qua Corona, had vanmorgen toevallig nog een collega op de app, die is maandagaaf teruggevlogen uit Milaan en ons bedrijf heeft haar gevraagd 2 weken thuis te werken...voor de zekerheid. Ben iig blij dat ik met verlof ben :Y

Gisteren begonnen met prenataal kolven. Ik ben zo soepel met dit soort dingen :+ Zit letterlijk de stapjes uit te denken, maar het is iig een beetje gelukt! Hoop dat het de komende dagen wat minder nadenken wordt en dat 't wat soepeler gaat :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191703046
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^ Wij hadden 'm ook op de optielijst staan, maar is afgevallen omdat je de kaart zelf in elkaar moet zetten. Denk dat ik dan mijn handen vol heb met andere dingen :P (en mijn man is er ook niet voor te porren)

Die met dat houtje bedoel je? Bij geboortekaartjes.nl zetten ze hem voor je in elkaar voor een klein extra bedrag (20 euro bij 80 kaartjes 😉). Dat had ik wel ook gedaan, ga echt niet zelf prutsen. Bij dochter hebben we het kaartje ook door hen in elkaar laten zetten (waren 2 delen met zo’n split dingetje aan elkaar).
pi_191703468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Die met dat houtje bedoel je? Bij geboortekaartjes.nl zetten ze hem voor je in elkaar voor een klein extra bedrag (20 euro bij 80 kaartjes 😉). Dat had ik wel ook gedaan, ga echt niet zelf prutsen. Bij dochter hebben we het kaartje ook door hen in elkaar laten zetten (waren 2 delen met zo’n split dingetje aan elkaar).
ah ok! Dat heb ik helemaal over het hoofd gezien :D Naja, wij hebben iig een andere kaart nu :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 22:08:44 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191703645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Volgens mij alleen de kans op zwangerschapsdiabetes, maar als dat niet het geval is, denk ik verder niets. Dus ik hoop dat we dit gewoon kunnen uitsluiten :)

Majo, fijn dat je je weer helemaal zwanger voelt! Dat dat maar zo mag doorgaan de komende maanden :)
Ja van die test is wel balen, maar wellicht valt het mee! Ik weet niet precies wat het inhoudt als de waardes te hoog uitvallen, maar de VK had het over een dieet (iemand daar ervaring mee?).
We hebben vrijdag een speciale dag vrij met z’n allen (geboortedag van ons doodgeboren zoontje) en op die dag kopen en eten we altijd een veel te dure taart. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat taart niet in het dieet past, maar ik wil dat taartmoment eigenlijk niet overslaan :D
Ik kan me voorstellen dat je dit niet wil overslaan! Zal een keer taart eten echt het verschil maken? Ik denk dat als je dit aan je VK uitlegt dat ze daar ook wel begrip voor zal hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^ Wij hadden 'm ook op de optielijst staan, maar is afgevallen omdat je de kaart zelf in elkaar moet zetten. Denk dat ik dan mijn handen vol heb met andere dingen :P (en mijn man is er ook niet voor te porren)

Gefeli PKM!

@:XM: Balen vd extra test, hoop dat de uitslag iig positief is!

Qua Corona, had vanmorgen toevallig nog een collega op de app, die is maandagaaf teruggevlogen uit Milaan en ons bedrijf heeft haar gevraagd 2 weken thuis te werken...voor de zekerheid. Ben iig blij dat ik met verlof ben :Y

Gisteren begonnen met prenataal kolven. Ik ben zo soepel met dit soort dingen :+ Zit letterlijk de stapjes uit te denken, maar het is iig een beetje gelukt! Hoop dat het de komende dagen wat minder nadenken wordt en dat 't wat soepeler gaat :Y
Dat is ene goeie oplossing van het bedrijf ^O^ Het is een kleine moeite om dusdanige risico's uit te sluiten.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 00:11:57 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191705606
Ik ging eens kijken naar die bugaboo kinderwagens. Ik zag de prijzen en klikte van schrik de website weer weg :o :@

Edit: mijn schoonmoeder is vorig jaar overleden en ik zie dat er een Maxi Cosi is met bijna haar naam (1 letter verschil), dat is best bizar :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191706093
OiT; Je 'moet' dan op je koolhydraten gaan letten met zo'n dieet. Streven is 175 gram per dag. Is taart dan goed? Nee. Kan het een keer kwaad? Nee, zeker niet! Lekker doen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_191706200
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik ging eens kijken naar die bugaboo kinderwagens. Ik zag de prijzen en klikte van schrik de website weer weg :o :@

Edit: mijn schoonmoeder is vorig jaar overleden en ik zie dat er een Maxi Cosi is met bijna haar naam (1 letter verschil), dat is best bizar :o
Ze zijn inderdaad niet goedkoop. Hoe sta je tegenover tweedehands? Je kunt ze tweedehands ook best goed kopen en dan scheelt het best veel op de aankoopprijs. Ik heb een tweedehands cameleon gekocht voor bij mijn ouders, die had al drie kindjes gehad, zag er nog keurig uit (bekleding kun je ook wassen) en doet het ook nog prima. Ik zie nu zelfs een Bee5 die nog helemaal nieuw zou zijn op marktplaats. Het moet alleen je kleur zijn (blauwig). Maar ook genoeg zwarte. Desnoods koop je een nieuw kapje in een kleur die je graag hebt en je hebt een prima wagentje!

[ Bericht 4% gewijzigd door jUsTmE13o2 op 27-02-2020 02:23:40 ]
pi_191708683
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 02:11 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad niet goedkoop. Hoe sta je tegenover tweedehands? Je kunt ze tweedehands ook best goed kopen en dan scheelt het best veel op de aankoopprijs. Ik heb een tweedehands cameleon gekocht voor bij mijn ouders, die had al drie kindjes gehad, zag er nog keurig uit (bekleding kun je ook wassen) en doet het ook nog prima. Ik zie nu zelfs een Bee5 die nog helemaal nieuw zou zijn op marktplaats. Het moet alleen je kleur zijn (blauwig). Maar ook genoeg zwarte. Desnoods koop je een nieuw kapje in een kleur die je graag hebt en je hebt een prima wagentje!
Eens! Ik had voor bij de gastouder een tweedehands Mutsy. Helemaal compleet, zag er prima uit. Toen we hem weer door wilde verkopen kregen we er niks meer voor via mp. Toen maar gratis weggeven, hij stond echt ontzettend in de weg.

@MaJo, wil je persee een bugaboo? Heb 2 Mutsy's gehad, eentje nieuw gekocht voor thuis en de ander dus tweedehands. Vind het prima dingen! En wat goedkoper volgens mij :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 27-02-2020 09:22:51 ]
pi_191709797
Goedemorgen! Ik ben vandaag 34 weken zwanger en mijn verlof is officieel ingegaan. Ik werkte al eventjes niet meer maar toch fijn dat ik nu verlof heb i.p.v. ziektewet. Toen ik net zwanger was leek verlof eeuwen te duren. 😅
pi_191710036
Ik kocht de kinderwagens ook allemaal 2e hands. Ik had eerst een Quinny, maar dat vond ik echt een onding. Toen kocht ik een Joolz en later nog een keer een Joolz voor bij opa en oma.

Nu met baby3 heb ik een 2ehands bugaboo duo gekocht, zodat dreumes (die nog niet loopt) ook nog mee kan rijden. Die Bugaboo’s vind ik nieuw trouwens ook echt te duur, zelfs 2e hands vind ik ze behoorlijk prijzig...
pi_191710913
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]


@:Majo, wil je persee een bugaboo? Heb 2 Mutsy's gehad, eentje nieuw gekocht voor thuis en de ander dus tweedehands. Vind het prima dingen! En wat goedkoper volgens mij :)
Volgens mij wil ze niet perse een bugaboo maar ik had de Bee getipt omdat die superduper compact is, en ze om een oplossing vroeg voor de kleine ruimte waar de kinderwagen zou moeten staan (of omhoog te sjouwen moet zijn) ☺
pi_191710959
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Volgens mij wil ze niet perse een bugaboo maar ik had de Bee getipt omdat die superduper compact is, en ze om een oplossing vroeg voor de kleine ruimte waar de kinderwagen zou moeten staan (of omhoog te sjouwen moet zijn) ☺
Ohhh aha. Mutsy's die ik had waren ook vrij compact, maar best zwaar. Dan is de Bugaboo misschien een betere optie :)
pi_191711235
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
pi_191711284
Wauw Zo-is-dat! Dat klinkt als een hele fijne en mooie geboorte. Wat fijn. Gefeliciteerd met je mooie dochter! Lekker genieten op de roze wolk. 💕
  donderdag 27 februari 2020 @ 12:06:20 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_191711300
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
Oh, wat een heerlijk droomscenario zeg! Geweldig! Van harte gefeliciteerd O+!
disclaimer
pi_191711551
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
Van harte gefeliciteerd :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_191711672
Gefeliciteerd Zo-is-dat! Klinkt als een prachtbevalling O+
pi_191711751
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
Dat klinkt zo fijn! Van harte gefeliciteerd!
pi_191711879
Gefeliciteerd Zo-is-dat *O* Klinkt als een perfecte bevalling en ontmoeting met jullie meisje O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_191712103
Gefeliciteerd zo-is-dat! Klinkt mooi! Nu genieten van elkaar!

Nou aurum.. jij eerst of ik? ;-)
pi_191712301
Dat klinkt als een prachtige bevalling, gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_191712843
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
holy moly, dat is snel gegaan! Klinkt alsof je een fijne bevalling hebt gehad <3
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gefeliciteerd zo-is-dat! Klinkt mooi! Nu genieten van elkaar!

Nou aurum.. jij eerst of ik? ;-)
haha! We gaan 't meemaken, het is de eerste en die schijnen eerder later dan vroeger te komen...

Vanmorgen op controle geweest en ze groeit goed (ik ook :+ ). Rust in mijn maag lijkt wedergekeerd, slapen is nog steeds ruk en voor de rest mag ik me volgende week weer melden.

Verloskundige had me een zakje met Vrouwenmantel thee gegeven om te gaan drinken, schijnt allemaal dingen te doen voor de vrouw die moet bevallen. En borstvoedingsthee gekregen voor als de beeb er is. Heeft iemand al ervaring met deze thee-en?

En de verloskundige checkte nog ff of we wisten wanneer we dr moesten bellen, bij welke weeën interval. Antwoord was nee, want manlief en ik waren 't allebei vergeten...oops! :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191713531
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

holy moly, dat is snel gegaan! Klinkt alsof je een fijne bevalling hebt gehad <3
[..]

haha! We gaan 't meemaken, het is de eerste en die schijnen eerder later dan vroeger te komen...

Vanmorgen op controle geweest en ze groeit goed (ik ook :+ ). Rust in mijn maag lijkt wedergekeerd, slapen is nog steeds ruk en voor de rest mag ik me volgende week weer melden.

Verloskundige had me een zakje met Vrouwenmantel thee gegeven om te gaan drinken, schijnt allemaal dingen te doen voor de vrouw die moet bevallen. En borstvoedingsthee gekregen voor als de beeb er is. Heeft iemand al ervaring met deze thee-en?

En de verloskundige checkte nog ff of we wisten wanneer we dr moesten bellen, bij welke weeën interval. Antwoord was nee, want manlief en ik waren 't allebei vergeten...oops! :D
Fijn dat het goed gaat! Je weet het nooit, bij mijn vriendin kwam de eerste al met 37 weken en de tweede precies bij 40.. afwachten maar he 😊 mijn eerste kwam bij 40.4. Ik vond dat zó gek, dat je over die uitgerekende datum gaat en dat er dan niks gebeurt.. Hoop eigenlijk dat deze wel ietsje eerder komt, ben het wel zat eigenlijk al die extra kilo’s. En dat slechte slapen. En dat maagzuur. Maar verder klaag ik niet hoor 😂

Bij onze eerste werd gezegd bellen als weeen elke 5 min komen. Nu is het hier echter zo dat het drama schijnt te zijn bij de ziekenhuizen (was bij dochter ook al zo trouwens, toen was alles in de stad ook vol), dat we nu al eerder mogen bellen als we het idee hebben dat het echt begonnen is. Dan kan de verloskundige eerder gaan bellen of er ergens een plek is in een ziekenhuis (ik wil heel graag in ziekenhuis bevallen en niet thuis).
Ze vertelde echter wel dat t soms zó druk is dat je zelfs met indicatie (bv vruchtwater gepoept) nog steeds thuis moet bevallen omdat er geen plek is, met een ambulance voor de deur en dat je dan pas weggebracht wordt als de baby geboren is. Daar werd ik wel een beetje bang van 😱
pi_191714265
O+ Prachtig @Zo-is-dat, wat klinkt het als een supermooie ervaring. Knuffelze! O+
pi_191714667
Gefeliciteerd zo-is-dat!! Klinkt als een hele fijne bevalling :Y. Wat fijn dat het precies zo is gegaan als je wilde O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 16:01:53 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191715100
Zo-is-dat gefeliciteerd! *O* klinkt echt als een droombevalling O+

Wat de kinderwagens betreft: ik zelf ook aan tweedehands te denken maar ik had ergens gelezen dat je dat beter niet kunt doen omdat de veiligheidseisen om de zoveel jaar veranderen. Of geldt dat alleen voor autostoeltjes?

En ik hoef zeker geen Bugaboo maar was inderdaad gaan kijken naar aanleiding van de tip van Justme :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 27 februari 2020 @ 16:03:03 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_191715118
Niks mis met tweedehands kinderwagens hoor. Alleen bij autozitjes raden ze het idd af. Zelfde reden als voor motorhelmen ;)
disclaimer
pi_191715171
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
Gefeliciteerd! O+
  donderdag 27 februari 2020 @ 16:58:37 #96
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_191715856
Gefeliciteerd zo-is-dat! Wat klinkt dat als een fantastische ervaring! En helemaal gezien je voorgeschiedenis!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_191716128
Dankjulliewel allemaal! Wij zitten heerlijk in onze roze bubbel O+

Ik hou het hier voorlopig nog even in de gaten denk ik! Zet hem op maart mama’s! Nog eventjes en jullie hebben ook zo’n pruttelend klein baby’tje langs jullie *O*
pi_191716147
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
Gefeliciteerd!! Klinkt als een droombevalling :D geniet maar lekker van je kleine meisje O+
pi_191716376
Gefeliciteerd zo is dat! *O* O+

Ik had vandaag helderrood bloedverlies en buikpijn. Het bloedverlies stopte wel weer dus ik twijfelde om te bellen. Uiteindelijk toch maar gedaan en ik mocht langskomen voor een echo, alles is goed gelukkig O+ Voor de zekerheid zei de Vk dat ik mij kan laten testen op blaasontsteking.
Voor zover mijn nubtheorie ogen het zagen denk ik dat het weer een meisje is :+
  donderdag 27 februari 2020 @ 18:08:29 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191716879
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ons meisje is geboren!

Gister om iets over 23 uur s avonds nadat om 21 uur ineens mijn vliezen braken terwijl ik, hoe toepasselijk, call the midwife aan het kijken was :+

Alles is gegaan zoals ik had gehoopt, mijn lijf deed precies wat het moest doen en ik volgde. Ze is helemaal rustig thuis in het bad geboren, oh zo bijzonder O+

Ik ben nog helemaal heel en ze is een natuurtalent aan de borst, nu net even iets te misselijk maar tot net toe hapt ze prachtig aan en drinkt *O* ze woog 3450 gram en heeft een heleboel lang zwart en een beetje krullend haar :D

Ik hoop heel erg dat voor ieder van jullie de ervaring even mooi mag zijn O+
Oh wat geweldig! Gefeliciteerd en geniet ervan O+
Resistance is futile.
  donderdag 27 februari 2020 @ 18:10:08 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191716912
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gefeliciteerd zo-is-dat! Klinkt mooi! Nu genieten van elkaar!

Nou aurum.. jij eerst of ik? ;-)
Haha :D
Resistance is futile.
  donderdag 27 februari 2020 @ 18:48:51 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191717615
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:03 schreef SQ het volgende:
Niks mis met tweedehands kinderwagens hoor. Alleen bij autozitjes raden ze het idd af. Zelfde reden als voor motorhelmen ;)
Waarom is dat? :@
Resistance is futile.
  donderdag 27 februari 2020 @ 18:50:08 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_191717627
quote:
5s.gif Op donderdag 27 februari 2020 18:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom is dat? :@
Als er haarscheurtjes in het plastic zitten is ie niet veilig meer.
disclaimer
pi_191717689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:41 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd zo is dat! *O* O+

Ik had vandaag helderrood bloedverlies en buikpijn. Het bloedverlies stopte wel weer dus ik twijfelde om te bellen. Uiteindelijk toch maar gedaan en ik mocht langskomen voor een echo, alles is goed gelukkig O+ Voor de zekerheid zei de Vk dat ik mij kan laten testen op blaasontsteking.
Voor zover mijn nubtheorie ogen het zagen denk ik dat het weer een meisje is :+
Bijna alleen maar meisjes hier :D
pi_191717830
Dat is schrikken Miezziej. Fijn dat alles goed is!!
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 19:08:31 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191718003
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:41 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd zo is dat! *O* O+

Ik had vandaag helderrood bloedverlies en buikpijn. Het bloedverlies stopte wel weer dus ik twijfelde om te bellen. Uiteindelijk toch maar gedaan en ik mocht langskomen voor een echo, alles is goed gelukkig O+ Voor de zekerheid zei de Vk dat ik mij kan laten testen op blaasontsteking.
Voor zover mijn nubtheorie ogen het zagen denk ik dat het weer een meisje is :+
Dat was vast even schrikken! Fijn dat de echo goed was O+

Ik heb hoogstwaarschijnlijk ook een blaasontsteking. De vorige 2 keer dat ik zwanger was had ik ook een blaasontsteking. Ik heb al een week lang klachten maar wuif het steeds weg. Maar nu heb ik zo'n rugpijn dat ik eigenlijk niet meer rechtop kan lopen :@ Morgen dus toch maar even urine inleveren.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 20:19:38 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191719848
En nu weer wat helderrood bloedverlies. Kan de tijd alsjeblieft 5 dagen vooruit :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191720085
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:41 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd zo is dat! *O* O+

Ik had vandaag helderrood bloedverlies en buikpijn. Het bloedverlies stopte wel weer dus ik twijfelde om te bellen. Uiteindelijk toch maar gedaan en ik mocht langskomen voor een echo, alles is goed gelukkig O+ Voor de zekerheid zei de Vk dat ik mij kan laten testen op blaasontsteking.
Voor zover mijn nubtheorie ogen het zagen denk ik dat het weer een meisje is :+
Heb je het met de verloskundige nog over de nub gehad? :9

Hier wilde de baby absoluut niks prijsgeven. Nu al preuts. :+ Ik ben dit keer echt tig keer meer nieuwsgierig dan met de eerste. Heel gek.
pi_191720376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef MaJo het volgende:
En nu weer wat helderrood bloedverlies. Kan de tijd alsjeblieft 5 dagen vooruit :X
Och wat vervelend meis. Als ik het zou kunnen zou ik de tijd voor je vooruit zetten. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 februari 2020 @ 20:59:10 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191721072
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef MaJo het volgende:
En nu weer wat helderrood bloedverlies. Kan de tijd alsjeblieft 5 dagen vooruit :X
Mennnn, wat een stress -O-
Resistance is futile.
pi_191721502
Zo is dat gefeliciteerd met jullie dochter, klinkt goed allemaal! *O*

Miezziej gelukkig niets aan de hand.

Majo, wat zenuwslopend is het zeg. Hopelijk gaat het weekend snel voorbij voor jou!

Wij hadden een mooie 20-weken echo. O+
Ivm klein hoofd over 8 weken terug en ivm lage placenta over 12 weken terug. Maar geen zorgen. N had en heeft nog altijd een klein hoofd. Bij N lag de placenta er compleet voor, nu 1 cm er vandaan, dus dat gaat helemaal goedkomen.
De echoscopiste vertelde ook dat het protocol wss aangepast ging worden van 1,5 cm van bmm een lage placenta noemen naar 0,5 cm van bmm een lage placenta noemen.
En tegen alle verwachtingen en statistieken hier op fok in krijgen wij een 2de dochter erbij! :D O+
pi_191721647
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef Nolita het volgende:
Zo is dat gefeliciteerd met jullie dochter, klinkt goed allemaal! *O*

Miezziej gelukkig niets aan de hand.

Majo, wat zenuwslopend is het zeg. Hopelijk gaat het weekend snel voorbij voor jou!

Wij hadden een mooie 20-weken echo. O+
Ivm klein hoofd over 8 weken terug en ivm lage placenta over 12 weken terug. Maar geen zorgen. N had en heeft nog altijd een klein hoofd. Bij N lag de placenta er compleet voor, nu 1 cm er vandaan, dus dat gaat helemaal goedkomen.
De echoscopiste vertelde ook dat het protocol wss aangepast ging worden van 1,5 cm van bmm een lage placenta noemen naar 0,5 cm van bmm een lage placenta noemen.
En tegen alle verwachtingen en statistieken hier op fok in krijgen wij een 2de dochter erbij! :D O+
Oh wat fijn van de goeie echo! :)
Haha bijna alleen maar meisjes hier hè :D
pi_191722452
Majo, wat duurt wachten lang zeg. Ik blijf duimen voor je :*
pi_191722957
Ach Majo wat een stress zo. Ik duim voor je!

En wat leuk Nolita, een dochter. Gefeliciteerd!

Ik móet dan toch bijna wel een zoon krijgen zou je denken hè, puur om de balans een beetje terug te brengen. Man denkt al wel vanaf het begin een jongen dus wie weet heeft hij gelijk. 😏
  donderdag 27 februari 2020 @ 21:51:27 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_191723163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef MaJo het volgende:
En nu weer wat helderrood bloedverlies. Kan de tijd alsjeblieft 5 dagen vooruit :X
:* :*
disclaimer
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 22:31:28 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191724298
Bedankt voor alle lieve reacties weer :* ik merk dat ik nu minder in de stress zit dan afgelopen maandag. Er zit niets anders op dan wachten tot de echo. Op tijd naar bed zodat er weer een dag voorbij is.

Sorry voor mijn onzekerheid, ik kan me voorstellen dat jullie deze berichten op een gegeven moment ook wel zat zijn :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191724560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties weer :* ik merk dat ik nu minder in de stress zit dan afgelopen maandag. Er zit niets anders op dan wachten tot de echo. Op tijd naar bed zodat er weer een dag voorbij is.

Sorry voor mijn onzekerheid, ik kan me voorstellen dat jullie deze berichten op een gegeven moment ook wel zat zijn :@
Hoef je absoluut geen sorry voor te zeggen meis, het is hartstikke logisch O+ Voel je absoluut vrij om gewoon te posten over alles :*
pi_191725890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties weer :* ik merk dat ik nu minder in de stress zit dan afgelopen maandag. Er zit niets anders op dan wachten tot de echo. Op tijd naar bed zodat er weer een dag voorbij is.

Sorry voor mijn onzekerheid, ik kan me voorstellen dat jullie deze berichten op een gegeven moment ook wel zat zijn :@
Wanneer is de echo?

Ik kan weinig zeggen. Houd vol, die eerste weken zijn killing :*

En als iemand het zat is om te horen, dan scrollen ze verder.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 05:28:26 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191727114
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef Nolita het volgende:
Zo is dat gefeliciteerd met jullie dochter, klinkt goed allemaal! *O*

Miezziej gelukkig niets aan de hand.

Majo, wat zenuwslopend is het zeg. Hopelijk gaat het weekend snel voorbij voor jou!

Wij hadden een mooie 20-weken echo. O+
Ivm klein hoofd over 8 weken terug en ivm lage placenta over 12 weken terug. Maar geen zorgen. N had en heeft nog altijd een klein hoofd. Bij N lag de placenta er compleet voor, nu 1 cm er vandaan, dus dat gaat helemaal goedkomen.
De echoscopiste vertelde ook dat het protocol wss aangepast ging worden van 1,5 cm van bmm een lage placenta noemen naar 0,5 cm van bmm een lage placenta noemen.
En tegen alle verwachtingen en statistieken hier op fok in krijgen wij een 2de dochter erbij! :D O+
Nog een meisje, O+ . Superleuk.
Resistance is futile.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 05:30:28 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191727119
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties weer :* ik merk dat ik nu minder in de stress zit dan afgelopen maandag. Er zit niets anders op dan wachten tot de echo. Op tijd naar bed zodat er weer een dag voorbij is.

Sorry voor mijn onzekerheid, ik kan me voorstellen dat jullie deze berichten op een gegeven moment ook wel zat zijn :@
Niks sorry :{w , hier kun je je ei kwijt. Gelukkig deze keer minder paniek. Als de paniek toch weer toeslaat: posten. :*
Resistance is futile.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 07:29:58 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_191727483
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 22:31 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties weer :* ik merk dat ik nu minder in de stress zit dan afgelopen maandag. Er zit niets anders op dan wachten tot de echo. Op tijd naar bed zodat er weer een dag voorbij is.

Sorry voor mijn onzekerheid, ik kan me voorstellen dat jullie deze berichten op een gegeven moment ook wel zat zijn :@
De enige reden waarom ik deze berichten zat zou zijn is omdat ik hoop op een relatief zorgeloze zwangerschap voor jou. We zijn hier voor elkaar. Dus spui zoveel als je nodig hebt :*

Is het bloeden weer gestopt?
disclaimer
pi_191728020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:01 schreef MaJo het volgende:
Zo-is-dat gefeliciteerd! *O* klinkt echt als een droombevalling O+

Wat de kinderwagens betreft: ik zelf ook aan tweedehands te denken maar ik had ergens gelezen dat je dat beter niet kunt doen omdat de veiligheidseisen om de zoveel jaar veranderen. Of geldt dat alleen voor autostoeltjes?

En ik hoef zeker geen Bugaboo maar was inderdaad gaan kijken naar aanleiding van de tip van Justme :Y
Een vriendin zat in dezelfde situatie een jaar of 6 geleden en zij kocht een kinderwagen van Stokke om die reden. Die kon ook klein opgevouwen beneden in de hal blijven staan. Geen idee of de modellen in de tussentijd erg veranderd zijn, maar wellicht een andere optie om eens te bekijken :).

En knuffel voor de spannende tijd :* :*.

Bij de jongste had ik ook behoorlijk bloedverlies overigens. Ik was toen 5/6 weken zwanger en op vakantie naar Frankrijk. Aan de ene kant heel moeilijk omdat je niemand om hulp kan vragen maar aan de andere kant hielp het me ook om me erbij neer te leggen. Ik kon toch niks op dat moment, dus kon maar beter proberen van de vakantie te genieten. Er bleek om onduidelijke reden een bloedprop in de baarmoeder te zitten. Die was deels losgekomen. Het restant kwam later met 13 weken naar buiten, gelukkig wist ik dat het kon gebeuren en schrok ik niet meer zo heel erg.

[ Bericht 14% gewijzigd door Phaidra op 28-02-2020 08:36:04 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_191728674
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 07:29 schreef SQ het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik deze berichten zat zou zijn is omdat ik hoop op een relatief zorgeloze zwangerschap voor jou. We zijn hier voor elkaar. Dus spui zoveel als je nodig hebt :*

Is het bloeden weer gestopt?
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en dat het bloeden weer is gestopt :*
pi_191728708
Gister de GTT gehad, mijn suiker was twee uur na het suikerdrankje iets te hoog. Volgende week dus naar de diabetes carousel (ik wist niet dat het bestond). De komende weken (dagen?) dus koolhydraatarm eten. Komt vast in orde, maar dat hele kleine stukje taart vandaag sla ik niet over!
pi_191732365
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 09:09 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Gister de GTT gehad, mijn suiker was twee uur na het suikerdrankje iets te hoog. Volgende week dus naar de diabetes carousel (ik wist niet dat het bestond). De komende weken (dagen?) dus koolhydraatarm eten. Komt vast in orde, maar dat hele kleine stukje taart vandaag sla ik niet over!
idd, gewoon genieten van dat stukje taart. Zelfs als je bloedsuiker reageert is dat binnen 24 uur uit je systeem

@MaJo: gewoon posten wat je voelt, die eerste weken/maanden zijn een rollercoaster

Mijn slaapritme is echt stuk :+ 2330 tot 0530 en daarna 0730 tot 1100, voel me wel helemaal uitgerust nu :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191733040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 12:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

idd, gewoon genieten van dat stukje taart. Zelfs als je bloedsuiker reageert is dat binnen 24 uur uit je systeem

@:Majo: gewoon posten wat je voelt, die eerste weken/maanden zijn een rollercoaster

Mijn slaapritme is echt stuk :+ 2330 tot 0530 en daarna 0730 tot 1100, voel me wel helemaal uitgerust nu :D
Pff bij jou ook al? Ik heb van 22:30 tot 0:30 geslapen (ok, peuter was ook aan t hoesten proesten en riep ons steeds). Daarna tot 2:10 wakker gelegen, toen maar eruit gegaan en beneden tv gekeken. Om 3:00 weer bed in gegaan, maar slapen ging niet echt. Aan de bewegingen in mn buik te voelen ligt baby nu in stuit denk ik 😂 (kan vast niet meer maar zo voelde het wel, hele verhuizing de hele nacht)..
ga zo nog maar even een tukkie doen anders ga ik het niet volhouden op de negenmaandenbeurs 😉
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 13:41:16 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191733643
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 07:29 schreef SQ het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik deze berichten zat zou zijn is omdat ik hoop op een relatief zorgeloze zwangerschap voor jou. We zijn hier voor elkaar. Dus spui zoveel als je nodig hebt :*

Is het bloeden weer gestopt?
Wat zijn jullie allemaal lief O+ Dat helpt me er echt doorheen!

Het bloeden is gelukkig weer gestopt maar heb dus wel (zoals ik eigenlijk al wist :@ ) een blaasontsteking te pakken.

Ik probeer mezelf ook niet al te gek te maken, voor dinsdag weten we het sowieso niet. Dus laat die dagen maar voorbij vliegen en dan weten we over 4 dagen meer!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191733645
@MaJo als je hier niet meer kunt posten over je onzekerheid, dan zou ik niet weten waar dan wel. Ik duim voor een of twee kloppende hartjes bij de echo.

Wat komen er veel meisjes aan. :D
Stiekem hoop ik dat dit een jongetje mag worden, ruim voordat ik wist dat ik zwanger was had ik opeens een naam in mijn hoofd. Die weiger ik te delen met mijn man, want die schoot bij de vorige mij volledige namenlijst af. ;) Sowieso is dat natuurlijk makkelijker met de kleertjes die we hebben.

@OliviaIsTaken sterkte vandaag en geniet lekker van je stukje taart. :*

Vandaag kwam er iemand langs voor Moeders voor Moeders. De controletest begon als een licht streepje die vooral ik zag maar werd wel binnen de tijd een duidelijke streep.
Ik voel me hartstikke zwanger en probeer maar gewoon vertrouwen in mijn lichaam te hebben.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_191733773
Het is een jongetje! 💙

het duurde een kwartier maar toen kwam het gereedschap eindelijk in beeld _O-

[ Bericht 38% gewijzigd door wolfrolf op 28-02-2020 14:04:15 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 28 februari 2020 @ 13:51:27 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_191733794
Wat vroeg al voor mvm dan, pkm! Ze collecteren toch pas vanaf 6 weken? En die testen zijn ook niet echt gevoelig, dus zeker bij een prille zwangerschap geven die geen dikke streep ;)
disclaimer
pi_191733835
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef MaJo het volgende:
En nu weer wat helderrood bloedverlies. Kan de tijd alsjeblieft 5 dagen vooruit :X
Hoe ver ben je nu ong? Rond 5/6 weken had ik ook heel veel bloedverlies bij U. Met 6+3 zagen we een mooi kloppend hartje. Over 2 weken wordt hij 2. ;)

Don’t worry. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_191733840
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef PKM het volgende:
@:MaJo als je hier niet meer kunt posten over je onzekerheid, dan zou ik niet weten waar dan wel. Ik duim voor een of twee kloppende hartjes bij de echo.

Wat komen er veel meisjes aan. :D
Stiekem hoop ik dat dit een jongetje mag worden, ruim voordat ik wist dat ik zwanger was had ik opeens een naam in mijn hoofd. Die weiger ik te delen met mijn man, want die schoot bij de vorige mij volledige namenlijst af. ;) Sowieso is dat natuurlijk makkelijker met de kleertjes die we hebben.

@:OliviaIsTaken sterkte vandaag en geniet lekker van je stukje taart. :*

Vandaag kwam er iemand langs voor Moeders voor Moeders. De controletest begon als een licht streepje die vooral ik zag maar werd wel binnen de tijd een duidelijke streep.
Ik voel me hartstikke zwanger en probeer maar gewoon vertrouwen in mijn lichaam te hebben.
Wat lief van je, dank je! We hebben een heerlijke chocoladetaart gekocht vanmorgen :)

Duidelijke streep binnen de tijd en zwanger voelen, dat klinkt toch goed hoor. Ik ben, zeker als ik jou en Majo hoor, zo blij dat ik inmiddels ver verwijderd ben van het eerste trimester. Wat een spanning altijd
  vrijdag 28 februari 2020 @ 13:55:58 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_191733858
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
Het is een jongentje! 💙

het duurde een kwartier maar toen kwam het gereedschap eindelijk in beeld _O-
Ha mooi! Weer wat afwisseling! ;)
disclaimer
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 14:16:18 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191734131
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hoe ver ben je nu ong? Rond 5/6 weken had ik ook heel veel bloedverlies bij U. Met 6+3 zagen we een mooi kloppend hartje. Over 2 weken wordt hij 2. ;)

Don’t worry. :*
Vandaag ben ik 5+3, ontzettend pril dus nog. Dat maakt het ook extra onzeker!

Olivials heel veel sterkte vandaag :* geniet van de taart!

Grappig al die meisjes :D ik was er altijd van overtuigd dat wij een meisje zouden krijgen, alle vrienden zeggen dat ook. Maar laatst had ik opeens een levensecht visioen van een jongetje aan mijn borst. Dus wie weet :D

Miezziej hoe gaat het met jou? Is het al duidelijk of je een blaasontsteking hebt? Ik bedacht later dat het bloedverlies bij mij misschien ook wel daardoor komt!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191734220
Ah Wolfrolf wat leuk een jongen. 💙 Weer een beetje balans in de openingspost!

Op de tweede dag van mijn verlof heb ik mezelf getrakteerd op een bezoekje aan de kapper, dus daar lig ik nu in de stoel. Verder komt er weinig uit mijn handen momenteel. De bekkenpijn en vooral schaambotpijn is erg verergerd en ik kom amper vooruit. Erg vervelend, maar het hoort bij de laatste loodjes.

OT: Sterkte vandaag en geniet dubbelop van je stuk taart!
pi_191734254
Wat lief van jullie zeg, bedankt!!
pi_191734275
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:51 schreef SQ het volgende:
Wat vroeg al voor mvm dan, pkm! Ze collecteren toch pas vanaf 6 weken? En die testen zijn ook niet echt gevoelig, dus zeker bij een prille zwangerschap geven die geen dikke streep ;)
Het was ook echt vroeg hoor, 9 maart kan ik pas beginnen. :D

Gefeliciteerd @wolfrolf ! :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_191739327
Bedankt lieve mensen!

mijn liefjen is nu 18+1 weken en voelt al kriebelige schopjes in haar buik :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 28 februari 2020 @ 19:55:10 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191739727
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
Het is een jongetje! 💙

het duurde een kwartier maar toen kwam het gereedschap eindelijk in beeld _O-
C-c-c-combobreaker ^O^ leuk joh! Een zoon O+
Resistance is futile.
pi_191745105
Grappig hoe de balans hier zo enorm uitgeslagen is naar de meisjes!
Binnenkort alleen maar jongens? :9
pi_191745138
Moeizame dag hier gehad. Geen aanwijsbare reden, maar vriendin is zo ontzettend duizelig. Moet echt meermaals per dag gaan zitten, anders gaat ze tegen de grond. (Gebeurde eerst ook regelmatig, maar doordat ze het nu beter aanvoelt kan ze direct gaan zitten/liggen). Bloeddruk is goed, bloeduitslagen meer dan goed, ze eet als bootwerker.. Zeg het maar. :{
  zaterdag 29 februari 2020 @ 05:41:35 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191747861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Moeizame dag hier gehad. Geen aanwijsbare reden, maar vriendin is zo ontzettend duizelig. Moet echt meermaals per dag gaan zitten, anders gaat ze tegen de grond. (Gebeurde eerst ook regelmatig, maar doordat ze het nu beter aanvoelt kan ze direct gaan zitten/liggen). Bloeddruk is goed, bloeduitslagen meer dan goed, ze eet als bootwerker.. Zeg het maar. :{
Jezus, dan schrik je wel even. Nooit eerder last van gehad?
Resistance is futile.
pi_191748410
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Moeizame dag hier gehad. Geen aanwijsbare reden, maar vriendin is zo ontzettend duizelig. Moet echt meermaals per dag gaan zitten, anders gaat ze tegen de grond. (Gebeurde eerst ook regelmatig, maar doordat ze het nu beter aanvoelt kan ze direct gaan zitten/liggen). Bloeddruk is goed, bloeduitslagen meer dan goed, ze eet als bootwerker.. Zeg het maar. :{
Ik had het in het eerste trimester ook regelmatig (zowel nu als bij Bollie), was bij mij toch mijn bloeddruk. Die dipte dan ineens even heel erg en klom dan ook wel weer omhoog. Maar met dat dippen kwamen de duizelingen. Ik ging nergens meer heen zonder zoute drop in mn tas...
pi_191751664
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 05:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jezus, dan schrik je wel even. Nooit eerder last van gehad?
Nee, bij haar totaal niet bekend. Wel het af en toe flauw voelen in de vorige zwangerschap, maar dit herkent ze op deze manier totaal niet. Alsof alle inspanning momenteel te veel is zeg maar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 08:38 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik had het in het eerste trimester ook regelmatig (zowel nu als bij Bollie), was bij mij toch mijn bloeddruk. Die dipte dan ineens even heel erg en klom dan ook wel weer omhoog. Maar met dat dippen kwamen de duizelingen. Ik ging nergens meer heen zonder zoute drop in mn tas...
Volgens de verloskundige zou het nu, week 14-16, op het hoogtepunt liggen en daarna minder moeten worden.. Want, de bloeddruk zou wel gewoon goed zijn. Zoute drop gruwelt ze van. :9 Dus ik haal nu maar nootjes, chips.. Van alles waar dan ook meer zout in zou zitten. :+
pi_191751830
Hier ook de hele zwangerschap duizelig geweest. Bloeddruk is de hele zwangerschap aan de lage kant geweest. Ik nam het duizelen maar voor lief (veel liever dan een hoge bloeddruk zeg maar). Zout eten hielp hier niks.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 23:25:42 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191786078
Rustig hier! Stilte voor de (weeën)storm? ;) Iedereen een fijn weekend gehad?

Met mij gaat het best goed. Vandaag was een extra spannend dagje omdat dit de dag was waarop het de vorige keer mis ging, maar dat heb ik ook weer overleefd *O* Ben nu dus officieel verder dan ooit. Ga met redelijk wat vertrouwen de echo tegemoet :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191786223
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier! Stilte voor de (weeën)storm? ;) Iedereen een fijn weekend gehad?

Met mij gaat het best goed. Vandaag was een extra spannend dagje omdat dit de dag was waarop het de vorige keer mis ging, maar dat heb ik ook weer overleefd *O* Ben nu dus officieel verder dan ooit. Ga met redelijk wat vertrouwen de echo tegemoet :)
Fijn om te horen :)
  maandag 2 maart 2020 @ 06:31:25 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191788375
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier! Stilte voor de (weeën)storm? ;) Iedereen een fijn weekend gehad?

Met mij gaat het best goed. Vandaag was een extra spannend dagje omdat dit de dag was waarop het de vorige keer mis ging, maar dat heb ik ook weer overleefd *O* Ben nu dus officieel verder dan ooit. Ga met redelijk wat vertrouwen de echo tegemoet :)
Goed zo MaJo. Deze week is het zover toch?
Resistance is futile.
pi_191788455
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier! Stilte voor de (weeën)storm? ;) Iedereen een fijn weekend gehad?

Met mij gaat het best goed. Vandaag was een extra spannend dagje omdat dit de dag was waarop het de vorige keer mis ging, maar dat heb ik ook weer overleefd *O* Ben nu dus officieel verder dan ooit. Ga met redelijk wat vertrouwen de echo tegemoet :)
❤❤ Bijna morgen!!
S. 2014
J. 2016
pi_191788639
Spannend Majo, ik ga ontzettend hard voor je duimen. Mag je morgen voor de echo?

Hier alles nog rustig. Paar dagen buikpijn gehad en overactieve baby maar ze blijft nog rustig zitten waar ze zit. Heb wel sinds dit weekend vreselijke steken downunder bij het lopen, of er een mes in gezet wordt.. moet dan echt even gaan stilstaan en gaan wiebelen 😅 Zal wel te maken hebben met het feit dat ze ingedaald is en nog iets verder zakt ofzo. Ik herken het niet van de eerste.
pi_191788909
@jUsTmE13o2 precies dat voelde ik ook met het indalen van de eerste. Doet best venijnig pijn he. :X

@MaJo goed zo!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 2 maart 2020 @ 08:36:01 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191789041
Ik blijf duimen voor je MaJo!

34 weken vandaag en de start van mijn verlof *O* *O* *O*

Vrijdag nog in het ziekenhuis gezeten met véél harde buiken en een voor mijn doen hoge bloeddruk, maar na uitvoerige controle was alles gelukkig goed ^O^. Ik moest het wel écht rustig aan gaan doen. Ok :z Vanmiddag ga ik me heerlijk laten vertroetelen bij de schoonheidsspecialiste, zin in O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191790251
JustMe, zo voelde bij mij het indalen vorige week ook!

Majo, ik duim mee met de rest. Fijn dat het bijna morgen is.

XcUz_Me, schrikken van de veel harde buiken en hoge bloeddruk, maar gelukkig was alles in orde. En wat een goede start van je verlof heb je, geniet vanmiddag!

Ik heb zojuist de kinderen weggebracht naar mijn ouders, ga zo door naar het ziekenhuis voor twee afspreken ivm de zwangerschapsdiabetes en heb voor de rest van de dag geen plannen *O*
pi_191794769
Fijn dat het loos alarm was XM! En wat een fijn begin van je verlof. Geniet ervan!

En jij ook een lekker rustig dagje Olivials, lekker! Hopelijk is alles goed gegaan in het ziekenhuis.


Ik had een ontzettend slechte nacht gehad, dus ik heb uitgeslapen tot 10:30 uur. Heerlijk! Verder heb ik vandaag ook niks te doen dus ik ben thuis een beetje aan het rommelen. Ik moet rustig aan doen met de bekkenpijn dus ik slinger zo Netflix maar aan denk ik. Donderdag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis voor onder andere een groeiecho. Dan ben ik 35 weken en de laatste keer was met 32+4. Ik ben benieuwd hoe onze kleine gegroeid is! Hij/zij voelt inmiddels enorm. Mijn buik is ook echt heel erg gegroeid de laatste weken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 maart 2020 @ 15:08:16 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191795267
Mooi! En dito jurk O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 15:28:39 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191795606
Prachtige buik Quatro! En mooi jurkje inderdaad O+

Ik heb morgen inderdaad de echo :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191795746
Een dagje doorbijten dan nog @MaJo ! Hoop zo dat alles goed is. O+
pi_191795815
Mijn duimen draaien ook @MaJo . Hopelijk een mooie echo morgen!

Slechte nachten boks. Ik ben meer wakker dan ik slaap, om gek van te worden. Helaas gaat de wekker hier gewoon; kleuter moet naar school. En dreumes vindt uitslapen ook niks, dus zelfs al gaat die wekker niet, eruit moet ik toch wel ;( .
pi_191795864
Ik lees ook in de 24baby app veel over groei-echo's, ik heb die helemaal niet. Vind het best jammer! Mijn VK geeft alleen in de allerlaatste weken een beetje een schatting van gewicht zei ze. Vandaag ben ik 37 weken en ik heb vrijdag weer een afspraak, misschien telt dat al wel als de laatste weken :)

Ben zo benieuwd hoe groot ze gaat zijn. Heb wat rondgevraagd bij vriendinnen en familie die ook een meisje hebben en de ene baby heeft helemaal niet in maat 50 gepast, de ander heeft er ruim een maand in gezeten. Je kunt ook niet anders dan afwachten.

@jUsTmE13o2 zo voelt/voelde dat bij mij ook, echt irritant. Vooral als ik de hond moest uitlaten -O-
@MaJo duim voor je morgen!
pi_191796094
Bedankt dames!

@MaJo: veel succes morgen! Hopelijk ziet alles er goed uit en zien jullie een mooi kloppend hartje al. (Als dat al kan? Geen idee.)
pi_191797048
@quattro: Mooie buik idd!

@JustMe: Heb je nog wat leuks gevonden op de babybeurs? En succes met het lichamelijk ongemak

@XM: Klinkt alsof je verlof precies op het juiste moment begonnen is :)

Ben vandaag een beetje ah rommelen in huis, laatste hand ah leggen aan de zkh tas. Merk dat als ik dat prenataal kolven doe dat ik last heb van harde buiken,vooral down under...voor de rest is het redelijk rustig
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191798619
Wat een mooie buik en jurk Quattro!

Niet slapen.. pff ik ken het maar al te goed. Doe tegenwoordig maar een middagdut van een uurtje.

Venijnig en irritant zijn die steken zeker ja 🤭 gelukkig duurt het nu vast niet lang meer!

Op de babybeurs heb ik eigenlijk alleen een wiegdekentje gekocht, wat ik ook helemaal niet nodig had 😜 maar ach het was maar 5 euro dus dat vonden mijn hormonen wel goed ;-) Verder wat gratis spulletjes gekregen.
Er ontbraken veel bedrijven die er de afgelopen jaren wel stonden. Jammer. Oa wehkamp, mamaloes, etos en Hero waren er niet. Zeker crisis.
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 19:48:44 #163
447051 crew  Peejtur
pi_191800436
Ik duim mijn duimen helemaal blauw voor je Majo. :s)
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 19:59:57 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191800699
Bedankt voor alle duimen :*

Qautro, met een beetje geluk zien we al een kloppend hartje :Y Maar het kan ook te vroeg zijn. Heel spannend dus!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191800750
Majo, ik kom hier vaak even kijken hoe het met je gaat. Ik hoop zo dat je morgen een prachtige echo hebt. Duimduimduim
pi_191801515
Mijn duimen draaien ook Majo. :*
  maandag 2 maart 2020 @ 20:43:29 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_191801586
Hoe laat mag je morgen?
disclaimer
  maandag 2 maart 2020 @ 20:45:46 #168
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191801619
Ik ga ook duimen!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_191801697
Mijn duimen draaien ook, Majo!
  maandag 2 maart 2020 @ 20:57:49 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_191801851
Oh MaJo als je morgen eerst maar eens een gevuld vruchtzakje ziet, dat zou zo mooi zijn!!!

Ik duim ook heel hard hoor, een hartje zou helemáál fantastisch zijn!

:*

Oh en aurum, dat klinkt alsof je t goed doet dan!! ^O^
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 20:58:06 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191801860
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 20:43 schreef SQ het volgende:
Hoe laat mag je morgen?
Half 4, ik mag dus nog een halve dag in spanning zitten morgen :X

Bedankt voor al jullie lieve berichten O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 2 maart 2020 @ 21:00:01 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_191801910
Aan de andere kant, het is nog maar iets meer dan 18 uurtjes!
disclaimer
  maandag 2 maart 2020 @ 21:00:31 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_191801919
Oh dat is echt een onmenselijk tijdstip toch voor zoiets :{
  maandag 2 maart 2020 @ 21:02:32 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_191801979
En hoi, ik kom ook uit de kast, zie buikentopic 8-)

Afgelopen donderdag een echo met hartslag en vruchtje op termijn. Kans dat het nu nog mis gaat is erg klein, dus ik durf het wel aan. Zijn wel iets van 70 tests aan vooraf gegaan :@ maar kan dat nu eindelijk loslaten.

UD vooralsnog op 8 oktober, dat voelt bijna vertrouwd _O-
disclaimer
pi_191802108
Wauw SQ, gefeliciteerd! O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_191802122
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 21:02 schreef SQ het volgende:
En hoi, ik kom ook uit de kast, zie buikentopic 8-)

Afgelopen donderdag een echo met hartslag en vruchtje op termijn. Kans dat het nu nog mis gaat is erg klein, dus ik durf het wel aan. Zijn wel iets van 70 tests aan vooraf gegaan :@ maar kan dat nu eindelijk loslaten.

UD vooralsnog op 8 oktober, dat voelt bijna vertrouwd _O-
Wauw, wat een timing! Oktober-kindjes zijn supertof, ik snap wel dat je er nog zo 1 wilt!
  maandag 2 maart 2020 @ 21:10:53 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191802153
Gefeliciteerd Skjoe O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191802242
SQ, gefeliciteerd!
  maandag 2 maart 2020 @ 21:17:14 #179
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_191802284
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 21:02 schreef SQ het volgende:
En hoi, ik kom ook uit de kast, zie buikentopic 8-)

Afgelopen donderdag een echo met hartslag en vruchtje op termijn. Kans dat het nu nog mis gaat is erg klein, dus ik durf het wel aan. Zijn wel iets van 70 tests aan vooraf gegaan :@ maar kan dat nu eindelijk loslaten.

UD vooralsnog op 8 oktober, dat voelt bijna vertrouwd _O-
Ooooh!! Van harte gefeliciteerd O+.
pi_191802285
Oh Majo, ik ga zo enorm voor je duimen morgen! :*

En SQ gefeliciteerd O+
pi_191802573
Leuk SQ, gefeliciteerd😊
pi_191803132
Gefeliciteerd SQ!
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 21:58:01 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191803161
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 21:00 schreef SQ het volgende:
Aan de andere kant, het is nog maar iets meer dan 18 uurtjes!
Dat is waar, nog maar 1 nachtje slapen!

Enne sneakaap, gefeliciteerd O+ *O* O+ Zit je gewoon de hele tijd stiekem zwanger te wezen _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191803778
Majo heel veel succes morgen! M'n duimen draaien! :*

SQ :o Gefeliciteerd *O*
pi_191806500
MaJo, ik duim voor je. Half vier is wel een rottijd, hopelijk heb je een beetje afleiding vandaag en is het snel zo ver! SQ gefeliciteerd!

Ik heb een poosje niet gepost, we zaten tegen de beruchte 12 weken aan te hikken en ik merkte dat ik het toch wel erg moeilijk vond, heb wel stiekem meegelezen. Vorige week hebben we een echo gehad met een prachtig smal nekje. Een vlokkentest hoefde niet, we hebben wel een NIPT gedaan waaruit geen afwijking en geen nevenbevindingen zijn gevonden. We zijn nu officieel de dertiende week ingegaan met wat lijkt een gezonde foetus, het lijkt er nu op dat het 14 september wordt. We moeten nu alles een beetje inhalen qua aanmeldingen opvang etc, durfde het nog niet aan maar nu moeten we wel O+ Gelukkig zit er wat extra tijd in de dag omdat ik nu iedere dag om 5 uur wakker wordt met honger }:| :9
  dinsdag 3 maart 2020 @ 05:49:03 #186
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_191806578
Gefeliciteerd SQ! *O* Ik hoopte het stiekem al een beetje omdat je hier ook steeds was :D

Majo, ook mijn duimen draaien, dat je naast een perfect op termijn vruchtje, ook nog maar het geluk mag hebben al een prachtige knipper (of 2!) te zien vanmiddag 🍀🍀

Hier vandaag mijn UD en nu is ze dr al bijna een week. En ligt ze heerlijk te drinken bij me. Het is 1 grote roze wolk O+ Eergisteren was ze alweer 110 gram gegroeid, gister niets maar gezien de sloten melk die ze te verwerken krijgt verwacht ik vandaag weer in de plus te komen ):O ik voel me kiplekker en een vlugge inspectie met een spiegeltje zei me gister dat ik werkelijk ongeschonden ben O-)

Dat het maar voor iedereen zo mag zijn!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 05:55:06 #187
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191806584
Gefeliciteerd SQ en Michaelangela *O*

Majo, ik duim voor 2 hartjes!
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_191806932
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 21:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is waar, nog maar 1 nachtje slapen!

Enne sneakaap, gefeliciteerd O+ *O* O+ Zit je gewoon de hele tijd stiekem zwanger te wezen _O-
Nu nog een uur of 10 wachten.. sterkte daarmee. Ik duim voor een mooie echo. Het is je zo zo zó gegund!
pi_191806989
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 05:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gefeliciteerd SQ! *O* Ik hoopte het stiekem al een beetje omdat je hier ook steeds was :D

Majo, ook mijn duimen draaien, dat je naast een perfect op termijn vruchtje, ook nog maar het geluk mag hebben al een prachtige knipper (of 2!) te zien vanmiddag 🍀🍀

Hier vandaag mijn UD en nu is ze dr al bijna een week. En ligt ze heerlijk te drinken bij me. Het is 1 grote roze wolk O+ Eergisteren was ze alweer 110 gram gegroeid, gister niets maar gezien de sloten melk die ze te verwerken krijgt verwacht ik vandaag weer in de plus te komen ):O ik voel me kiplekker en een vlugge inspectie met een spiegeltje zei me gister dat ik werkelijk ongeschonden ben O-)

Dat het maar voor iedereen zo mag zijn!
Fijn dat het zo goed is gegaan O+

@SQ: gefeliciteerd!

En @MaJo: ik duim voor een goede echo!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191807021
@SQ, van harte! Supertof nieuws!


@MaJo, succes vandaag!
pi_191807076
Ontlurk... Ik duim ook voor je majo! ...lurk
pi_191807382
Gefeliciteerd SQ! Ik had al zo'n vermoeden omdat je hier heel veel postte, en dat was ook zo toen je van Noud zwanger was.

@MaJo: succes vanmiddag, ik duim voor een mooie echo!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 08:33:59 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_191807544
Haha ja, ik ben nogal doorzichtig :')

Kleuter heeft dr werk ook goed gedaan, ik werd gefeliciteerd op het schoolplein _O-
disclaimer
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:16:27 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191807969
Kleuters kennen een snellere nieuwsverspreiding dan de krant :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:57:36 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191808556
@MaJo Ik duim!!! 😘😘
***
  dinsdag 3 maart 2020 @ 10:01:16 #196
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_191808614
Duimen draaien hier ook :*
pi_191808931
Gefeliciteerd SQ! O+
M. zegt tegen iedereen iets van "Mama baby buik", maar omdat ze nog niet zoveel praat legt niemand de link *) :')

Ik duim met iedereen mee Majo!

Zojuist bericht gekregen dat de NIPT uitslag goed is :s)
Ik slik nu een week de verhoogde dosis vitamine D en voel me al wat beter! Geen idee of dat komt door de pillen of omdat ik richting het tweede trimester ga, maar maakt niet uit :+
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 12:02:11 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191810321
Bedankt allemaal! Nog maar 3,5 uur wachten ;) Dus nog even geduld :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 3 maart 2020 @ 12:04:11 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_191810348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:23 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd SQ! O+
M. zegt tegen iedereen iets van "Mama baby buik", maar omdat ze nog niet zoveel praat legt niemand de link *) :')

Ik duim met iedereen mee Majo!

Zojuist bericht gekregen dat de NIPT uitslag goed is :s)
Ik slik nu een week de verhoogde dosis vitamine D en voel me al wat beter! Geen idee of dat komt door de pillen of omdat ik richting het tweede trimester ga, maar maakt niet uit :+
Fijn van de goede nipt! Toch altijd weer een opluchting.

Mijn kleuter zag ik gisteren "MIJN MAMA HEBT OOK EEN BABY IN DE BUIK!!" schreeuwen naar haar vriendinnetje wiens moeder ook zwanger is, dus ja, de hele basisschool is nu wel op de hoogte :')
disclaimer
  dinsdag 3 maart 2020 @ 12:09:53 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_191810433
Gefeliciteerd SQ *O*
En mijn duimen draaien Majo :* ^O^
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_191810641
Ook hier wordt aan je gedacht Majo, aftellen!
pi_191811083
Ik stuur je een hoop positiviteit toe vanaf hier MaJo. Hopelijk helpt het!

Mijn lijf en hormonen zijn uit sync. Mijn nesteldrang haalde het zich op de hals om de kinderkamers flink op te ruimen en schoon te maken. Maar halverwege was mn rug het zat en nu kan ik niet meer op of om. Dus nu heb ik wel 2 opgeruimde kamers. Maar ze moeten nog schoon.
Gelukkig was mijn man, die vandaag vanuit huis werkt, zo attent om op te merken dat ik ook onze schoonmaakster kan vragen het poetswerk te doen! Dus. Mijn nesteldrang hormonen zijn happy. Mijn rug dus wat minder :')
pi_191811354
@SQ
Gefeliciteerd!

@Michelangela
Fijn dat het goed zit nu rond die 12 weken! Succes met het geregel! :9

@Miezziej
Ook een goede NIPT, fijn fijn! :D
pi_191811371
Hier is de wens voor regelen zo groot dat ik al opdracht kreeg de nieuwe (peuter)kamer in orde te maken. :9 Voelt toch een beetje alsof je met 14 weken al de babykamer in elkaar draait. Maar goed, zij vraagt, wij draaien! Lage + hoge kast staan, wachten op het bed. Dan kan misschien rond mei onze oudste naar de volgende kamer zodat ze hier 3 maanden lang de babykamer kan (her)inrichten. :+
pi_191811555
Goed bezig al NJ!
Hier duim ik vooral dat de stukadoor geweest is voordat de kleine er is..maar eens zien hoever we komen. :X

Gefeliciteerd SQ, fijn dat het snel weer raak was!

Veel succes dadelijk Majo, het is bijna zover! Ik duim ook alvast heel hard mee!
pi_191811556
Ons meisje van 3,5 verklapt zelfs de naam al 😂 ze spreekt de R nog niet zo goed uit dus niet iedereen verstaat het goed, dat scheelt.

Man man man. 39 weken zwanger met een peuter van 3,5 is best pittig. Ze zit ook weer precies in een niet luister fase, of misschien wel juist omdat ze de spanning ook voelt. Wegrennen, zomaar weg oversteken (waardoor ik er achteraan kan rennen met mijn bolle toeter).. fantastisch. Ik durf eigenlijk nergens meer heen maar thuisblijven is net zo’n drama, gaat ze me slaan met alle voorwerpen die ze kan vinden, en in mijn buik bonken.. net of ze niet opgevoed is. Normaliter luistert ze een stuk beter maar ze heeft vast door dat ik nu toch niks kan beginnen. Ik word er zelf ook niet gezelliger op, er floept nu wel regelmatig iets uit mijn mond dat ik beter niet kan zeggen.. niet leuk 😕
Als baby volgende week dinsdag nog steeds binnen zit moet ze maar naar opa en oma ofzo, ga echt niet nog een dag zo doen 🙁
pi_191811932
Sillie, goed van je man om je daaraan te herinneren! De nesteldrang heeft hier nog niet echt toegeslagen eigenlijk, maar ik geniet ook enorm van de dagen dat de schoonmakers zijn geweest inderdaad :)

Klinkt pittig, JustMe! Gaat ze niet naar de opvang? De dagen dat mijn kinderen op school en op de opvang zitten zijn echt heerlijk :D Vind de dagen dat ze thuis zijn ook behoorlijk pittig soms!

NJ, goed bezig zeg! Je loopt voor op ons ben ik bang :')

Het grappige is dat bij ons iedereen de naam van de baby vraagt aan de oudste (4,5). Die weet de naam niet, in tegenstelling tot zijn kleine zus van 2 aan wie we de naam wel hebben verteld en hem zowaar heeft onthouden. Maar niemand denkt eraan om haar te vragen :D

Gisteren en vandaag bezoekjes aan het ziekenhuis gebracht, hoop info over de zwangerschapsdiabetes én een meetapparaatje rijker. :)
pi_191812004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Sillie, goed van je man om je daaraan te herinneren! De nesteldrang heeft hier nog niet echt toegeslagen eigenlijk, maar ik geniet ook enorm van de dagen dat de schoonmakers zijn geweest inderdaad :)

Klinkt pittig, JustMe! Gaat ze niet naar de opvang? De dagen dat mijn kinderen op school en op de opvang zitten zijn echt heerlijk :D Vind de dagen dat ze thuis zijn ook behoorlijk pittig soms!

NJ, goed bezig zeg! Je loopt voor op ons ben ik bang :')

Het grappige is dat bij ons iedereen de naam van de baby vraagt aan de oudste (4,5). Die weet de naam niet, in tegenstelling tot zijn kleine zus van 2 aan wie we de naam wel hebben verteld en hem zowaar heeft onthouden. Maar niemand denkt eraan om haar te vragen :D

Gisteren en vandaag bezoekjes aan het ziekenhuis gebracht, hoop info over de zwangerschapsdiabetes én een meetapparaatje rijker. :)
Ik zou je nog het dieet doorsturen, shit! Heb je daar nog baat bij of heb je genoeg info?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:15:29 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_191812121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Sillie, goed van je man om je daaraan te herinneren! De nesteldrang heeft hier nog niet echt toegeslagen eigenlijk, maar ik geniet ook enorm van de dagen dat de schoonmakers zijn geweest inderdaad :)

Klinkt pittig, JustMe! Gaat ze niet naar de opvang? De dagen dat mijn kinderen op school en op de opvang zitten zijn echt heerlijk :D Vind de dagen dat ze thuis zijn ook behoorlijk pittig soms!

NJ, goed bezig zeg! Je loopt voor op ons ben ik bang :')

Het grappige is dat bij ons iedereen de naam van de baby vraagt aan de oudste (4,5). Die weet de naam niet, in tegenstelling tot zijn kleine zus van 2 aan wie we de naam wel hebben verteld en hem zowaar heeft onthouden. Maar niemand denkt eraan om haar te vragen :D

Gisteren en vandaag bezoekjes aan het ziekenhuis gebracht, hoop info over de zwangerschapsdiabetes én een meetapparaatje rijker. :)
Overleg of informeer jezelf ook goed wat ze allemaal willen en meten na de bevalling bij jou en bij je baby.

Die van mij werden binnen 15 minuten opgenomen met laag suiker.

Het is wel fijn om van tevoren ook alvast even te kijken op de neo afdeling voor het geval dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:04:41 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191812842
Bijna MaJo!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191813119
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Overleg of informeer jezelf ook goed wat ze allemaal willen en meten na de bevalling bij jou en bij je baby.

Die van mij werden binnen 15 minuten opgenomen met laag suiker.

Het is wel fijn om van tevoren ook alvast even te kijken op de neo afdeling voor het geval dat.
Goede tip, dank je! Neem het mee naar mijn volgende gesprek in het ziekenhuis :)

Sunshine, inmiddels helemaal voorzien hoor, dank je! :)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:30:58 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_191813190
F5
disclaimer
  dinsdag 3 maart 2020 @ 15:34:19 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191813237
:* O+ MaJo!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_191813268
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:30 schreef SQ het volgende:
F5
+1
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 15:38:02 #215
447051 crew  Peejtur
pi_191813273
Loopt altijd uit. Maar kan me voorstellen, als het geen goed nieuws, hier ook niet meteen meldt.

Maar uiteraard hopen we op heel goed nieuws *O*
pi_191813328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Sillie, goed van je man om je daaraan te herinneren! De nesteldrang heeft hier nog niet echt toegeslagen eigenlijk, maar ik geniet ook enorm van de dagen dat de schoonmakers zijn geweest inderdaad :)

Klinkt pittig, JustMe! Gaat ze niet naar de opvang? De dagen dat mijn kinderen op school en op de opvang zitten zijn echt heerlijk :D Vind de dagen dat ze thuis zijn ook behoorlijk pittig soms!

NJ, goed bezig zeg! Je loopt voor op ons ben ik bang :')

Het grappige is dat bij ons iedereen de naam van de baby vraagt aan de oudste (4,5). Die weet de naam niet, in tegenstelling tot zijn kleine zus van 2 aan wie we de naam wel hebben verteld en hem zowaar heeft onthouden. Maar niemand denkt eraan om haar te vragen :D

Gisteren en vandaag bezoekjes aan het ziekenhuis gebracht, hoop info over de zwangerschapsdiabetes én een meetapparaatje rijker. :)
Gaat wel naar de opvang, maar niet op dinsdag 😅

Grappig dat jullie kleine de naam wel weet maar niemand haar vraagt 😂
pi_191813377
Oh ik ben zo benieuwd naar Majo.. duim duim
pi_191813546
Hoop zo op goed nieuws!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_191813638
*duimt ook nog mee voor MaJo*
pi_191813793
Duimerdeduim! @MaJo
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 16:20:38 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191813926
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:21:15 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191813932
Jaaaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191813945
*O* O+ *O* O+ *O*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:22:01 #224
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191813948
Oh wow O+ . Kippenveljompels uit Amsterdam! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_191813950
MaJo *O* :D O+ *O* *O*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:22:23 #226
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_191813961
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
*O* *O* *O* *O* *O* Hier ontlurk ik even voor hoor!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:22:51 #227
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191813969
Moest je huilen? Zagen ze het snel? Hoe voelde het? Wanneer mag je weer kijken? Hoeveel plaatjes heb je mee?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_191813976
Ik duim ook!

Oh, ik zag te laat dat je supergoed nieuws hebt Majo! Wat ontzettend fijn!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:23:28 #229
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_191813978
Oh geweldig Majo! *O* *O* *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_191813981
Wauw MaJo! Wat een fantastisch nieuws *O* O+
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:23:42 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_191813982
MaJo O+ *O* :'( *O*.
KuikenGuppy
pi_191813985
MaJo :'( *O* Wat fantastisch!

En alle vragen van Lemijn. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191814005
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Zo fijn! :* O+
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 16:29:10 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191814065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:22 schreef Lemijn het volgende:
Moest je huilen? Zagen ze het snel? Hoe voelde het? Wanneer mag je weer kijken? Hoeveel plaatjes heb je mee?
Huilen niet, wel heel blij! Ze zag het meteen, waarschuwde dat het ook alleen een dooierzakje kon zijn maar de knipper diende zich meteen aan O+ 17 maart volgende echo! 4 foto’s meegekregen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191814066
MaJo! :'( :'( :D :D :D *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:31:13 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191814104
:'( MaJo omg O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_191814112
O+ Wow MaJo! Wat mooi!
pi_191814113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Huilen niet, wel heel blij! Ze zag het meteen, waarschuwde dat het ook alleen een dooierzakje kon zijn maar de knipper diende zich meteen aan O+ 17 maart volgende echo! 4 foto’s meegekregen :D
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

O+

Het beste nieuws van vandaag!

Hebben ze goed gezocht naar het tweede hartje :P
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:32:25 #240
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191814123
Zagen ze nog een oorzaak vd bloeding?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:32:40 #241
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191814128
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Huilen niet, wel heel blij! Ze zag het meteen, waarschuwde dat het ook alleen een dooierzakje kon zijn maar de knipper diende zich meteen aan O+ 17 maart volgende echo! 4 foto’s meegekregen :D
Allemaal goeie antwoorden ^O^ .
Hopelijk verlopen de volgende twee weken een stuk saaier en rustiger dan de vorige.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_191814218
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Jaaaaaaaaaaa 🥰🥰🥰🥰
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 16:39:07 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191814228
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

O+

Het beste nieuws van vandaag!

Hebben ze goed gezocht naar het tweede hartje :P
O+ Ja ze heeft meteen gekeken of ze er nog een kon vinden :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef pinquit het volgende:
Zagen ze nog een oorzaak vd bloeding?
Ze zag nog een klein beetje bloed zitten, niks ernstigs. Waarschijnlijk was het daarvan :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Allemaal goeie antwoorden ^O^ .
Hopelijk verlopen de volgende twee weken een stuk saaier en rustiger dan de vorige.
Overmorgen vertrekken we voor 12 dagen naar het buitenland dus dat is goede afleiding *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191814232
Wauw MaJo wat geweldig. 😍😍😍
pi_191814236
*O* *O* *O*
pi_191814282
Oh MaJo :'( O+ O+ *O*
pi_191814294
Gefeliciteerd MaJo!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:45:29 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_191814357
Majo! Yasssss!!!!!

Nou, heerlijk genieten van je vakantie!
disclaimer
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:51:02 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_191814448
Whaaaaaaaa MaJo!!! *O*

Een kloppend hartje in je buik!!!! O+
Op naar flinke schoppen over een paar maanden! :D

En dan nu: vakantie! Ben je al misselijk? oO< Dat maakt dan toch een heel memorabele vakantie ;)
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 16:51:40 #250
5428 crew  miss_sly
pi_191814456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Och MaJo, wat geweldig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:52:20 #251
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_191814466
Jaaaaaaaaaaa! 100000 jompels voor Majo!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_191814476
Wat fijn Majo!! Gefeliciteerd!! *O* *O*

En ook SQ gefeliciteerd!! *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 3 maart 2020 @ 16:53:41 #253
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_191814485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
*; :* *O*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_191814558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
*O* *O* O+ Wat fantastisch!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:00:19 #255
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191814578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Fantastisch O+ O+ O+
pi_191814632
Jaaaaa Majo, wat gaaf!!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* x1000000000
pi_191814661
Yaaaaassss!!!!! O+ O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:08:04 #258
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_191814687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
:'( O+ O+ O+ O+ *O* *O* *O*
Be happy with the little things in life
pi_191814774
MaJo, wat super fijn!!! 🥳🥳🥳
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 17:18:30 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191814855
Mijn eierstokken waren nog flink vergroot van de punctie, dat kan nog een week of 10 zo blijven :o dat verklaart wel meteen de venijnige steken die ik af en toe heb!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191814901
MaJo, wat een ontzettend fijn nieuws! O+ Gefeliciteerd en ik gun je van harte dat je de komende maanden een beetje onbezorgd mag beleven :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:23:33 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191814942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Jaaa!!! Dikke smile en kippevel hier! O+ Oh echt!
Nu maar gewoon stoppen met raar bloedverlies en alle andere enge dingen en dan hoop ik dat het je lukt om te gaan genieten! Op naar de eerste fladders in je buik! :*
***
pi_191815021
Jaaaa @MaJo wat een geweldig nieuws! *O* *O* *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_191815036
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Gefeliciteerd!! *O*
pi_191815049
Ja!!!! Van harte gefeliciteerd majo!!! *O* *O* *O*
pi_191815063
Jaaaa! Zo fijn voor je! *O*
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:40:17 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191815131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Huilen niet, wel heel blij! Ze zag het meteen, waarschuwde dat het ook alleen een dooierzakje kon zijn maar de knipper diende zich meteen aan O+ 17 maart volgende echo! 4 foto’s meegekregen :D
O+ O+ O+ O+ geweldig nieuws!
Resistance is futile.
pi_191815280
Majo, wat ontzettend fijn. Wat ben ik blij voor je.

Sq. Duidelijk en mooi buikje. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Super tof
pi_191815320
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Jompels voor Majo🥰 prachtig nieuws!
pi_191815346
Gefeliciteerd Majo! *O*
pi_191815381
@MaJo *O* O+ YES!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_191815406
Oh Majo O+ :'( O+ Wat een fantastisch nieuws *O* *O*
Fijne vakantie :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191815407
Majo!!!! Wat een geweldig nieuws!! *O* *O* *O*
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 18:06:36 #274
447051 crew  Peejtur
pi_191815498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Wat zal dat een opluchting zijn geweest *O*
pi_191815875
Majo:
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

YES! Zo blij voor jullie!
pi_191815938
Yessss MaJo, wat ontzettend fijn!! *O*
pi_191816179
Maaaij ik heb er al om gegild maar ook hier nog ff... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 maart 2020 @ 18:55:49 #278
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_191816208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
JAAAAAA!!! Zooo blij voor jullie
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:14:43 #279
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_191816591
Gefeliciteerd Majo *O*

Hier vandeweek een pretecho gehad. Alles ziet er goed uit. Kind is erg beweeglijk maar das niet raar met mij als vader :+

En het geslacht was ook erg goed zichtbaar, het is een meisje O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_191816878
Majo wat fijn! Ik vind het zo fijn voor jullie! O+ *O*
pi_191816980
Wat leuk Toekito, een meisje. 💕 Fijn dat alles goed is!
pi_191817153
Leuk Toekito, een meisje. Je zou verwachten statistisch gezien dat er nu eens jongens moeten komen in het lijstje 😂
pi_191817198
Haha inderdaad JustMe! De baby’s van mij en @silliegirl moeten statistisch gezien bijna wel beiden een jongen zijn. 😅
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:49:18 #284
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_191817296
Jaaaa Majo! O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_191817326
Majo!! *O* *O* *O* *O* *O* met kippenvel. Gefeliciteerd!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:09:18 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_191817660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Leuk Toekito, een meisje. Je zou verwachten statistisch gezien dat er nu eens jongens moeten komen in het lijstje 😂
er staan ook twee jongens in, inmiddels :7

Wij gaan deze keer trouwens voor de verrassingsbaby. Omdat we al een meisje en een jongen hebben raken we hoe dan ook uit balans qua piemels/vagina's, dus welke kant uit is dan niet zo boeiend :+
disclaimer
pi_191817852
YES *O* YES *O* YES *O* Majo O+ O+ O+
pi_191818107
Majo, wat een fantastisch nieuws *O* *O* *O* *O* *O*
pi_191818145
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:09 schreef SQ het volgende:

[..]

er staan ook twee jongens in, inmiddels :7

Wij gaan deze keer trouwens voor de verrassingsbaby. Omdat we al een meisje en een jongen hebben raken we hoe dan ook uit balans qua piemels/vagina's, dus welke kant uit is dan niet zo boeiend :+
Wij zitten nog in dubio. Voor een babykamer hoeven we het niet te weten aangezien we geen kamer meer over hebben :')

Noor wil trouwens echt een broertje. Ze vindt meisjes niet leuk zegt ze en ze vindt meisjesdingen niet leuk. Ondertussen speelt ze met alleen maar meisjes op school, dus het zal wel loslopen als we een meisje erbij krijgen :)
pi_191818293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:44 schreef QuattroF het volgende:
Haha inderdaad JustMe! De baby’s van mij en @:silliegirl moeten statistisch gezien bijna wel beiden een jongen zijn. 😅
Je zou het zeggen ja. Maar ik beloof dus niks :+ .

Zucht, ik word alweer gek van alle mensen die data doorsturen waarop ik NIET mag bevallen; “want dan is die jarig. Dan trouwt die. Dan zijn wij op vakantie”.
Ja eh. Hallo. ‘T is niet dat je het zo handig kan plannen hè }:|
pi_191818359
Majo wat een geweldig nieuws. Geniet alvast van jullie vakantie, heerlijk zeg! *O*

Toekito ook al een meisje :D

Sillie, lekker zinloze opmerkingen idd! Ene oor in, andere uit. ;)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:48:43 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_191818453
In de maanden rondom de geboorte van mijn oudste waren het hier ook 85% meisjes, en ik kan me ook tijden herinneren dat het hele babytopic vol met jongetjes zat ;) gelukkig zijn we hier geen exacte dwarsdoorsnede van de bevolking :P
disclaimer
pi_191818659
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 21:02 schreef SQ het volgende:
En hoi, ik kom ook uit de kast, zie buikentopic 8-)

Afgelopen donderdag een echo met hartslag en vruchtje op termijn. Kans dat het nu nog mis gaat is erg klein, dus ik durf het wel aan. Zijn wel iets van 70 tests aan vooraf gegaan :@ maar kan dat nu eindelijk loslaten.

UD vooralsnog op 8 oktober, dat voelt bijna vertrouwd _O-
Fantastisch, gefeliciteerd! *G*

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
Yeeaaahhh gefeliciteerd wat een topnieuuws :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_191818786
Majo!!!! O+ O+ O+ O+ :* :* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_191818890
Jaaaa majo *O* *O* *O* O+ O+ O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:09 schreef SQ het volgende:

[..]

er staan ook twee jongens in, inmiddels :7

Wij gaan deze keer trouwens voor de verrassingsbaby. Omdat we al een meisje en een jongen hebben raken we hoe dan ook uit balans qua piemels/vagina's, dus welke kant uit is dan niet zo boeiend :+
Ik vond die tweede verrassingsbaby zo leuk en bijzonder dat ik bijna spijt kreeg dat de eerste geen verrassingsbaby was :D _O-
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 21:26:22 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191819242
Ik ben echt overweldigd door alle berichtjes, echt heel bijzonder dat er zo wordt meegeleefd O+ Er is echt een enorme last van mijn schouders gevallen. Vandaag was ik zó zenuwachtig dat ik gewoon echt niet wist waar ik het zoeken moest, en dan zo’n mooie echo! Beter had echt niet gekund. De gynaecoloog bekende ook zenuwachtig geweest te zijn, ons dossier is inmiddels wel bekend (zij was ook degene die de bbz ontdekte). Nu ga ik het laten bezinken en lekker overmorgen op reis. En dan daarna maar eens verdiepen in wat we allemaal moeten gaan regelen en aanschaffen :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191819325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt overweldigd door alle berichtjes, echt heel bijzonder dat er zo wordt meegeleefd O+ Er is echt een enorme last van mijn schouders gevallen. Vandaag was ik zó zenuwachtig dat ik gewoon echt niet wist waar ik het zoeken moest, en dan zo’n mooie echo! Beter had echt niet gekund. De gynaecoloog bekende ook zenuwachtig geweest te zijn, ons dossier is inmiddels wel bekend (zij was ook degene die de bbz ontdekte). Nu ga ik het laten bezinken en lekker overmorgen op reis. En dan daarna maar eens verdiepen in wat we allemaal moeten gaan regelen en aanschaffen :+
Love it O+
pi_191819379
Zou dit wat te betekenen hebben 😂 hij likt ook aan mijn buik

pi_191819399
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt overweldigd door alle berichtjes, echt heel bijzonder dat er zo wordt meegeleefd O+ Er is echt een enorme last van mijn schouders gevallen. Vandaag was ik zó zenuwachtig dat ik gewoon echt niet wist waar ik het zoeken moest, en dan zo’n mooie echo! Beter had echt niet gekund. De gynaecoloog bekende ook zenuwachtig geweest te zijn, ons dossier is inmiddels wel bekend (zij was ook degene die de bbz ontdekte). Nu ga ik het laten bezinken en lekker overmorgen op reis. En dan daarna maar eens verdiepen in wat we allemaal moeten gaan regelen en aanschaffen :+
O Majo wat een super goed nieuws *O* *O* Zo blij voor jullie!
Die zenuwen zijn echt killing ja!
Lekker alles laten bezinken en genieten op reis :*
pi_191820037
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:09 schreef SQ het volgende:

[..]

er staan ook twee jongens in, inmiddels :7

Wij gaan deze keer trouwens voor de verrassingsbaby. Omdat we al een meisje en een jongen hebben raken we hoe dan ook uit balans qua piemels/vagina's, dus welke kant uit is dan niet zo boeiend :+
Zo zaten wij er ook in. Maar ik vond het 2 namen moeten bedenken, 2 kaartjes uitzoeken en me rot zoeken naar leuke, doch unisex babyoutfits etc. toch meer gedoe dan toen we wel wisten wat het werd.

En inmiddels ben ik mega nieuwsgierig en wil ik gewoon weten wát er in mijn buik zit :P

Overigens gelooft er hier dus geen mens dat we nu zelf niet weten wat het wordt. Iedereen denkt dat we het “stiekem” geheim houden. Mijn moeder en schoonmoeder gingen al tussen de babykleding neuzen. “Zie je wel! Een roze muts en sokjes! Toch weer een meisje!”
Ja hoor. Kijk. Hier ook een blauwe muts en sokjes. Dat is om die unisex jumpsuit straks wat extra aan te kleden.
8)7
pi_191820706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws: we hebben een hartje O+ :'( O+
*O* *O* wauw! Fantastisch nieuws Mayo!!! En nu flink blijven broeden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')