Thierry is een beetje een zouteloos figuur hoor, ik vraag me af wat daar wel bij past.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Neuh, ik vond met name die Sanne maar een rare hittepetit, die Theirry paste totaal niet bij haar.
Wat joh.. jij hebt het over een plaat voor hun kop hebben. Wat dus gewoon niet kloptquote:
Jawel dus, omdat ze maar door blijven gaan op een doelloze weg, alsof dat experiment dus een succes is wat het pertinent dus NIET is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat joh.. jij hebt het over een plaat voor hun kop hebben. Wat dus gewoon niet klopt
Ze gaan door omdat er genoeg mensen naar kijken om er geld aan te verdienen.. niet omdat ze het zo geweldig succes vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel dus, omdat ze maar door blijven gaan op een doelloze weg, alsof dat experiment dus een succes is wat het pertinent dus NIET is.
Zou der wel raken denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef freaky40 het volgende:
Neuh, ik vond met name die Sanne maar een rare hittepetit, die Theirry paste totaal niet bij haar.
Bedankt voor de mosterdquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Alleen Ferry en José hebben nog een relatie met elkaar, niet meer getrouwd btw.
Thierry en Sanne zijn uit elkaar gegaan na de opnames.
Bron?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
Alleen Ferry en José hebben nog een relatie met elkaar, niet meer getrouwd btw.
Thierry en Sanne zijn uit elkaar gegaan na de opnames.
Met mijn pener ook welquote:
Ok, nu kan ik niet meer slapen, bedankt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:02 schreef roos94 het volgende:
Trouwens wat een enge foto vond ik van Chantal.
Lijkt wel een duiveluitdrijving
[ afbeelding ]
In deze belichting zie je die enge zwarte “wenkbrauwen” nauwelijksquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:02 schreef roos94 het volgende:
Trouwens wat een enge foto vond ik van Chantal.
Lijkt wel een duiveluitdrijving
[ afbeelding ]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef roos94 het volgende:
Thierry heeft een filmpje geplaatst op instagram.
Hij zegt dat Sanne te snel wilde gaan met bepaalde dingen en dat hij meer tijd nodig had. Ook heeft de afstand Zwolle-Rijswijk hen genekt omdat met drukke werkschema's dit niet goed te combineren viel. Thierry wenst Sanne veel geluk bij het vinden van een partner.
Ik wilde net zeggen, dat zou toch ook wel een criteria mogen zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.
Wat een onzin. Mijn vriend en ik woonde 3,5 uur bij elkaar vandaan toen we aan het daten waren. Je vindt elkaar de moeite of je vindt dat niet. Inmiddels zijn we al 3 jaar samen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik mezelf kapot aan erger. Mensen matchen die ontzettend ver uit elkaar wonen. Dat is gewoon vragen om problemen als het echte leven weer begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |