quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:32 schreef halfway het volgende:
Alles valt stil dus het klimaat is gered.
sowieso nooit doen tenzij je je beide huizen kan veroorlovenquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:05 schreef vosss het volgende:
Wat gaat dit doen met huizenprijzen en hypotheken en alles?
Ik ga zaterdag een koopakte tekenen. Zonder voorwaarde verkoop eigen huis. Omdat dat toch dik in de plus staat. En in een populaire buurt. Dus normaliter zo verkocht.
Maar als over een maand de economie op zn gat ligt.... wat dan???
Dat kan ook wel hoor, maar niet als het finaal in elkaar dondert en ik nog maar een ton voor mn huidige huis krijg ipv 3,5 ton. Dan krijg ik de financiën niet rond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso nooit doen tenzij je je beide huizen kan veroorloven
Dat zal wel loslopenquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor, maar niet als het finaal in elkaar dondert en ik nog maar een ton voor mn huidige huis krijg ipv 3,5 ton. Dan krijg ik de financiën niet rond.
Ik hoop het. Anders ben ik ipv gratis van mn restschuld vorige woning af en er een beter huis voor terug voor minder geld verder van huis met een nog veel dikkere schuld vanwege die 10% zegmaar.quote:
Kwartje vijftig. Eenmalig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Speciaal prijsje maatje, alleen voor jou
Er zijn daar toch dorpen waar je voor een dollar een huis hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:07 schreef Scarface88 het volgende:
Mijn vrouw en ik hopen stiekem wel op economische gevolgen op huizenmarkt zodat we eindelijk een huis kunnen kopen hier in de VS.
Ja tussen de crack users en meth heads. Nee bedanktquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er zijn daar toch dorpen waar je voor een dollar een huis hebt
Volgens mij niet eens, zijn letterlijk ghost townsquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja tussen de crack users en meth heads. Nee bedankt
Pharma, als je het goede bedrijf kiest dat een goed vaccin ontwikkeld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:34 schreef einzeinz het volgende:
Wat zouden goeie sectoren zijn om in te investeren?
Mij valt op dat 3M bv. niet te hard daalt!
ja hier ook zoiets. Nieuwbouwhuis in aanbouw, huidig huis nog niet verkocht maar de opbrengst is wel deels nodig om in elk geval het overbruggingskrediet mee af te lossen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor, maar niet als het finaal in elkaar dondert en ik nog maar een ton voor mn huidige huis krijg ipv 3,5 ton. Dan krijg ik de financiën niet rond.
Nee, behalve als je denkt dat er nog veel mensen gaan reizen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:37 schreef einzeinz het volgende:
Oliebedrijven doen het ook niet goed omdat er geen vraag is naar transport.
Luchtvaart is ook aan het stilvallen.
ETF op de toeristisch sector nemen?
Dan hoop ik voor jou en voor mij dat voorlopig in elk geval de poep nog niet door de ventilator slingert.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja hier ook zoiets. Nieuwbouwhuis in aanbouw, huidig huis nog niet verkocht maar de opbrengst is wel deels nodig om in elk geval het overbruggingskrediet mee af te lossen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:37 schreef einzeinz het volgende:
Oliebedrijven doen het ook niet goed omdat er geen vraag is naar transport.
Luchtvaart is ook aan het stilvallen.
ETF op de toeristisch sector nemen?
Wat is daar zo vreemd aan? Toeristische sector krijgt zware klappen terwijl iedereen weet dat het over een jaar weer booming business is.quote:
die klap moet nog komen denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:27 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan? Toeristische sector krijgt zware klappen terwijl iedereen weet dat het over een jaar weer booming business is.
Laag inkopen noemt men zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |