abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192012889
9 dagen Libanon met SRC reizen.. Ik zou as zondag vertrekken, maar 't is gisteren geannuleerd door SRC reizen. Alle bezienswaardigheden zijn gesloten in Libanon.. }:|
Dit is een Signature....
  vrijdag 13 maart 2020 @ 20:30:57 #252
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_192012996
In Denemarken gaan de grenzen op slot, zodra NL dat doet kan je niet meer op vakantie naar t buitenland
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 20:35:34 #253
236264 crew  capricia
pi_192013120
Mijn man gaat komende vrijdag op vakantie naar Gran Canaria. Mountainbiken.
(Als het vliegtuig nog vertrekt)

Ik weet nog niet wat ik er precies van moet vinden. Hij wil graag toch gaan. En ik ga hem niet tegenhouden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192013519
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:35 schreef capricia het volgende:

Ik weet nog niet wat ik er precies van moet vinden. Hij wil graag toch gaan. En ik ga hem niet tegenhouden.
Mijn manager zou het zelfde doen maar die heeft vandaag besloten niet te gaan en het verlies op zich te nemen. Kans om vast te komen zinnen was te hoog.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192015384
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef virl3 het volgende:
9 dagen Libanon met SRC reizen.. Ik zou as zondag vertrekken, maar 't is gisteren geannuleerd door SRC reizen. Alle bezienswaardigheden zijn gesloten in Libanon.. }:|
Oh, dan ga ik nog eens kijken bij Elizawashere wat zij zeggen.
Dat laatste is wel but, ja! Alles dicht.

Aanvulling: mailtje naar Eliza met de vraag wat de opties zijn: annuleren, ruilen (?) of verzetten naar najaar met meer duidelijkheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 13-03-2020 23:09:49 ]
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:08:56 #256
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_192027919
Nou als je met corendon ging of wilde gaan, dat gaat niet meer.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_192029906
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:35 schreef capricia het volgende:

Ik ga volgende week dinsdag naar Gran Canaria, vrienden van mij zitten er al 2 weken. Voorlopig geen negatief reisadvies maar denk dat het tegen die tijd wel zo zal zijn.
Laat even weten of je man vrijdag nog gaat, dan ga ik er vanuit dat het een paar dagen later ook nog wel kan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 17:46:00 #258
236264 crew  capricia
pi_192029983
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:42 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik ga volgende week dinsdag naar Gran Canaria, vrienden van mij zitten er al 2 weken. Voorlopig geen negatief reisadvies maar denk dat het tegen die tijd wel zo zal zijn.
Laat even weten of je man vrijdag nog gaat, dan ga ik er vanuit dat het een paar dagen later ook nog wel kan.
Ja. Is goed.
Alvast heel veel plezier als je gaat. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Social Media snolleke zaterdag 14 maart 2020 @ 17:48:12 #259
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_192030027
IK zou in Juli, rond de 20e naar polen vertrekken voor een huwelijk daar.

Is het verstandig om nu te boeken? (vliegtickets, hotel auto huren etc)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_192030035
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Is goed.
Thanks, aan het weer daar zal het niet liggen ! Prima ook voor mountainbikers daar.
pi_192030073
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:48 schreef Belg het volgende:
IK zou in Juli, rond de 20e naar polen vertrekken voor een huwelijk daar.

Is het verstandig om nu te boeken? (vliegtickets, hotel auto huren etc)
Het zal nu wel heel goedkoop zijn om te boeken ga ik vanuit. Maar of het over 3 maanden over zal zijn ? Dat weet niemand.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 17:56:57 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192030195
Ik zou gisteren dus naar Spanje vliegen

Mazzel dat de terugvlucht wegens operationele problemen geannuleerd is

Krijg al het geld dus terug :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192031594
Eind mei een vakantie in Mallorca met annuleringsverzekering. Eind juli Egypte zonder annuleringsverzekering.

Ik maak mij er niet per se zorgen om, maar ik ben er ook niet zeker van. Opzich als een land 1/2 maanden de boel serieus aanpakt dan kan dat al een hoop verschil uitmaken.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_192034816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef over_hedge het volgende:
Volgende week vrijdag naar Bonaire.

Niet bang voor het virus. Wel bang dat het niet door gaat :(
Vrijdag was waarschijnlijk nog op tijd?
[Edit: ik lees nu pas “volgende week vrijdag”
Balen!]

Ik zou vanochtend ook naar Bonaire gaan, maar kreeg voor de incheckbalie te horen dat alleen ingezetenen verder mochten. Collega’s op een andere vlucht mochten wel verder.
pi_192034907
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:15 schreef kermit71 het volgende:

[..]

Vrijdag was waarschijnlijk nog op tijd?
[Edit: ik lees nu pas “volgende week vrijdag”
Balen!]

Ik zou vanochtend ook naar Bonaire gaan, maar kreeg voor de incheckbalie te horen dat alleen ingezetenen verder mochten. Collega’s op een andere vlucht mochten wel verder.
wat jammer! Krijg je je reis vergoed?
pi_192035099
Heb na op 3 continenten te hebben gewoond best wel wat gereisd ook (al ja-ren in NL overigens, geen Corona meegebracht). Dit jaar gaat het 'gewoon' één van de waddeneilanden worden.

Met corona op dit tempo en berichten over China, Italie, Brabant en gezonde 16-jarigen die kritiek liggen denk ik toch dat vele hoofden in Nederland niet staan bij genieten op vakantie.. 'als' dat al kan.

Ik heb geen medische achtergrond maar als dit veregerd ga ik misschien wel vrijwillig voor een hulplijn werken ipv vakantie te vieren. Als mensen niet door Corona kritiek komen, dan wel door depressie en andere mentale issues omdat ze om anderen geven of bang zijn t zelf te krijgen.
pi_192035124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef NutKees het volgende:

[..]

Ah, dat is erg nuttige info. Bedankt voor het delen. Hopelijk blijft het nog even zo.
Nee maar dat was donderdag wel al duidelijk. Hooguit nog aankomende week maar ik denk dat de kans99% is dat het morgen schluss is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_192035513
quote:
[..]

wat jammer! Krijg je je reis vergoed?
Het was een reis voor het werk, dus niet door mijzelf geboekt, maar ik heb wel mijn twijfels of het vergoed wordt (begreep dat KLM zich kan beroepen op overmacht). Evengoed ook wel balen, het zou mijn eerste tripje buiten Europa worden! Maar ik begrijp de maatregelen wel.
pi_192035692
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:43 schreef kermit71 het volgende:

[..]

Het was een reis voor het werk, dus niet door mijzelf geboekt, maar ik heb wel mijn twijfels of het vergoed wordt (begreep dat KLM zich kan beroepen op overmacht). Evengoed ook wel balen, het zou mijn eerste tripje buiten Europa worden! Maar ik begrijp de maatregelen wel.
Jammer! maar gelukkig scheelt het jou geen geld :)

Ik heb voor 3 april ticket naar thailand. ga er langzaam van uit dat dat ook niet doorgaat
pi_192036655
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nee maar dat was donderdag wel al duidelijk. Hooguit nog aankomende week maar ik denk dat de kans99% is dat het morgen schluss is.
Het is gedaan. Balen man. Succes met alles.
pi_192036858
Sinds vannochtend zit ik in Engeland. Geen controle niks kon gewoon doorlopen. Verder lijken ze hier niet echt onder de indruk van corona.
pi_192036915
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:27 schreef Beathoven het volgende:
Heb na op 3 continenten te hebben gewoond best wel wat gereisd ook (al ja-ren in NL overigens, geen Corona meegebracht). Dit jaar gaat het 'gewoon' één van de waddeneilanden worden.

Met corona op dit tempo en berichten over China, Italie, Brabant en gezonde 16-jarigen die kritiek liggen denk ik toch dat vele hoofden in Nederland niet staan bij genieten op vakantie.. 'als' dat al kan.

Ik heb geen medische achtergrond maar als dit veregerd ga ik misschien wel vrijwillig voor een hulplijn werken ipv vakantie te vieren. Als mensen niet door Corona kritiek komen, dan wel door depressie en andere mentale issues omdat ze om anderen geven of bang zijn t zelf te krijgen.
Als je wilt helpen in Tilburg zijn nu aanmeldingen begonnen voor eenieder die iets in een ziekenhuis of verpleeghuis wil doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 14 maart 2020 @ 22:38:47 #273
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192036926
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sinds vannochtend zit ik in Engeland. Geen controle niks kon gewoon doorlopen. Verder lijken ze hier niet echt onder de indruk van corona.
Is beleid hier. Deze deze thread:

iandonald_psych twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:32:45 1. The govt strategy on #Coronavirus is more refined than those used in other countries and potentially very effective. But it is also riskier and based on a number of assumptions. They need to be correct, and the measures they introduce need to work when they are supposed to. reageer retweet
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_192049084
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Is goed.
Je mannetje kan lekker thuis blijven, net een vriend aan de lijn en daar nu ook alles dicht. Geen Horeca, je mag het strand niet meer op etc. Dus dezelfde maatregelen als in Spanje denk ik.
pi_192049982
Hier in de Franse skigebieden zijn alle horeca en skiliften dicht. Supermarkten niet. Wat je dus krijgt is dat iedereen bij de supermarkten bier koopt en vervolgens alsnog op de terrassen gaat zitten. Dan heeft die maatregel ook niet echt effect :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')