Die lullen de zenders wel vol sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2020 00:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Idd.. Maar EK wel... Moet wel VI Oranje hebben deze zomer
Huh?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen in de top, het is 1 grote puinhoop. God is een vrouw
Wie wat waar!??quote:Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen in de top, het is 1 grote puinhoop. God is een vrouw
Dus niet alleen die bolle pinda schrijft boeken hier!?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Die boekpresentatie van Appie wordt een flop. @:caland
Hi ha ho.
Welke Bolle Pinda?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus niet alleen die bolle pinda schrijft boeken hier!?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel van die geinige filmpjes ik gekeken heb in mijn leven. Moeten er toch wel zo'n 50.000 zijn, dubbele niet meegerekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
tegen de tijd dat we weer een normaal leven hebben , dan heb je ze allemaal wel 6 keer gezien hoor :-)
Stefan Teteleptaquote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sunchaser aka Stefan. Stefan Vollepettie ofzo.
Oke dan doen we op de oneven dagen Paaarameeeeters en op de even dagen Paraaaaamettersquote:
Wat doe je dan als je van de 31e naar de 1e van een maand gaat? 2x Paaarameeeeters of 2x Paraaaaametters achter elkaar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke dan doen we op de oneven dagen Paaarameeeeters en op de even dagen Paraaaaametters
Lijkt me gecontroleerd variabel
We schaffen elke 31e af met een vaccinquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je van de 31e naar de 1e van een maand gaat? 2x Paaarameeeeters of 2x Paraaaaametters achter elkaar?
Lol, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker vol topic
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #332 Nieuwe dag op weg naar het kantelpunt
Achteraf posts verwijderen is gewoon onzinnig. Topic was al dicht.
Goed plan, dan blijven alleen de anti-vaxxers over, maar die hebben over het algemeen toch al een spraakgebrek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
We schaffen elke 31e af met een vaccin
Dat hebben we veel te snel opgelost alweer. Nu ligt de SC weer stilquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed plan, dan blijven alleen de anti-vaxxers over, maar die hebben over het algemeen toch al een spraakgebrek.
E swa, fakka, hier helemaal para met die meters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |