Hmm mag ik dan wel stemmen? Als onder-de-rivieren-mens?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:31 schreef ikbenrond het volgende:
Mede-Rotterdammers, willen jullie op patat stemmen: https://strawpoll.com/hfhpfbds/r. We laten toch niet die onder-de-riviermensen winnen met hun friet?
Jammer dat de optie Brammetje er niet bij staat, was natuurlijk wel terecht geweest. Er gaat niks boven een brammetje speciaal
Dat is wel echt zonde. Leuke ruimte voor optredentjes ookquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien bekend voor sommigen, misschien ook niet. Lees net dat restaurant Roosmarijn in Vreewijk failliet is. Wat ontzettend zonde
Ja, het is een prachtig pand. Hopelijk kunnen nieuwe eigenaren er wat moois van maken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is wel echt zonde. Leuke ruimte voor optredentjes ook
Mja ik vraag me af hoe dit gaat lopen... De Doelen zit ook al in de problemen... Wat gaat er in hemelsnaam in een pand als dat van de Doelen gebeuren als het de Doelen niet meer is? Wie kan zoiets zinnig vullen? Ik neem aan dat de Schouwburg dit ook niet lang volhoudt. En dan zijn er nog gigantisch veel kleinere theatertjes in Rotterdam... Die zullen ook geen maanden en maanden zonder inkomen kunnen... Dus wie gaat al die culturele gaten opvullen? Ik hoop dat de gemeente Rotterdam dit niet laat gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, het is een prachtig pand. Hopelijk kunnen nieuwe eigenaren er wat moois van maken.
Extra Primarkquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik vraag me af hoe dit gaat lopen... De Doelen zit ook al in de problemen... Wat gaat er in hemelsnaam in een pand als dat van de Doelen gebeuren als het de Doelen niet meer is? Wie kan zoiets zinnig vullen? Ik neem aan dat de Schouwburg dit ook niet lang volhoudt. En dan zijn er nog gigantisch veel kleinere theatertjes in Rotterdam... Die zullen ook geen maanden en maanden zonder inkomen kunnen... Dus wie gaat al die culturele gaten opvullen? Ik hoop dat de gemeente Rotterdam dit niet laat gebeuren.
Zou de gemeente daar niks voor kunnen doen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja ik vraag me af hoe dit gaat lopen... De Doelen zit ook al in de problemen... Wat gaat er in hemelsnaam in een pand als dat van de Doelen gebeuren als het de Doelen niet meer is? Wie kan zoiets zinnig vullen? Ik neem aan dat de Schouwburg dit ook niet lang volhoudt. En dan zijn er nog gigantisch veel kleinere theatertjes in Rotterdam... Die zullen ook geen maanden en maanden zonder inkomen kunnen... Dus wie gaat al die culturele gaten opvullen? Ik hoop dat de gemeente Rotterdam dit niet laat gebeuren.
Ahh nee wat balen zeg, mijn collega was hier al bang voorquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien bekend voor sommigen, misschien ook niet. Lees net dat restaurant Roosmarijn in Vreewijk failliet is. Wat ontzettend zonde
zie je het voor je... avondje brigitte kaandorp.. met 30 mensen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:30 schreef Aure het volgende:
Hier wordt het ook kort benoemd door het Luxor:
https://www.nu.nl/cultuur(...)t-is-onhaalbaar.html
quote:Op maandag 27 juli 2020 10:58 schreef Paul het volgende:
stommerds jullie
COR / Uitbraak coronavirus onder Rotterdamse studenten
Pleurt op met je corona.quote:In Rotterdam-Rijnmond zijn 4,8 mensen per 100.000 inwoners positief getest.
Volgens het dashboard zijn er op dit moment 49 positief geteste mensen, met een toename van 3,7 per dag. Die toename lag in mei onder 0.quote:
Mja heel stiekem.. snap ik niet zo goed dat dat pas vanaf woensdag is.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:59 schreef Breuls het volgende:
Nu al? Ze willen zeker al wennen aan de verplichting vanaf woensdag.
Omdat je ze moet kunnen inkopen/makenquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja heel stiekem.. snap ik niet zo goed dat dat pas vanaf woensdag is.
Als het zo heeeeeel belangrijk is... waarom dan niet per direct.
hmm zou kunnen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat je ze moet kunnen inkopen/maken
Die brief is wel netjes en vlot.quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:24 schreef Aure het volgende:
Er moesten nog wat dingen geregeld worden dus per direct lukte niet. We kregen wel zaterdag al een brief in de brievenbus over de mondkapjesplicht, vond ik best snel.
Ik heb ook nog maar wat extra mondkapjes gekocht, want met de 3 die ik nu heb (wasbaar) ga ik het niet redden. Mijn straat zit precies nog in het verplichte gebieddus zodra ik een stap buiten mijn deur zet moet ik dat ding op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |