Zo ken ik er ook eentjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan heb ik liever hele beschrijvingen in iemand onderschrift inderdaad.
Woensdag afwezig
Vrijdag in oneven weken.
Omdat ik liefde wil en vind het niet de moeite met iemand te leven bij wie ik dat niet voel. Been there... done thatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:21 schreef Lokasenna het volgende: [..] Als zij door die mannen een beter leven krijgen, en die mannen krijgen een beter leven doordat ze niet meer vrijgezel zijn, wat is daar dan mis mee?
Jezelf indekken ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook eentje
werkdagen: dinsdag en donderdag (soms woensdag en vrijdag)
Alsof zo'n relatie per se liefdeloos is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon nog in liefde geloven.
Je hebt geluk, want Escape to the Country begint nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die leuke relaties hebben dus ik ben gelukkig ook niet verpest.
Love it or list it is is wel heerlijke kneuterigheid
Ik hou van kneuterig
Geen idee, is een vrouw, dus wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezelf indekken ofzo?
Ik werk alle dagen maar reageer sporadisch.
Niet altijd. Maar als beiden een andere verborgen agenda hebben en om die reden trouwen is dat welleens de vraag.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alsof zo'n relatie per se liefdeloos is.
3 weken maarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, is een vrouw, dus wie zal het zeggen.
Ik heb ook nog mails van drie weken geleden open staan, waar ik nog op moet reageren of iets mee moet doen een keer.
Het heeft wel mijn voorkeur om liefde ook als vertrekpunt te hebben en niet iets wat na het sluiten van de deal ook daadwerkelijk aanwezig blijkt te zijn en te groeien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar als beiden een andere verborgen agenda hebben en om die reden trouwen is dat welleens de vraag.
Mailen is ook zo eenzijdig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, is een vrouw, dus wie zal het zeggen.
Ik heb ook nog mails van drie weken geleden open staan, waar ik nog op moet reageren of iets mee moet doen een keer.
Ik Ben gewoon aan het werk hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt geluk, want Escape to the Country begint nu.
Je blijft in ieder geval samen totdat ze een Nederlands paspoort heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Het heeft wel mijn voorkeur om liefde ook als vertrekpunt te hebben en niet iets wat na het sluiten van de deal ook daadwerkelijk aanwezig blijkt te zijn en te groeien.
Jupquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Het heeft wel mijn voorkeur om liefde ook als vertrekpunt te hebben en niet iets wat na het sluiten van de deal ook daadwerkelijk aanwezig blijkt te zijn en te groeien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je blijft in ieder geval samen totdat ze een Nederlands paspoort heeft.
Typisch dat jij nou net weer tegen dat eenzijdige aanloopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mailen is ook zo eenzijdig.
Ik zou jou als klant zo een mailtje kunnen sturen:
Hoi we willen alle pc's vervangen, jullie zijn leverancier dus wil.graag voor morgenvroeg een opgave. Ok bedankt!
En dan volgen de dag bellen, ik dacht dat we een afspraak hadden?!![]()
Vraag Faxie hoe hij dat doet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je blijft in ieder geval samen totdat ze een Nederlands paspoort heeft.
Juist.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |