Maar hij viel net aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Yates zit lekker australiaans in de wielen.
Ik ben poffertjes aan het bakken.quote:
Gaudu zit Australiaans in de wielen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben poffertjes aan het bakken.
Hij viel net nog aan ... en niet zo'n alibi aanval als die van Adam.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu zit Australiaans in de wielen.
Ja, het was een verschroeiende demarrage.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij viel net nog aan ... en niet zo'n alibi aanval als die van Adam.
Uiteindelijk loop je te klagen en te jammeren, maar gaat Yates mooi met de eindzege naar huis.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij viel net nog aan ... en niet zo'n alibi aanval als die van Adam.
Lijkt me ook.quote:
Pas als het oliegeld opgedroogd isquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verder vraag ik me hardop af wanneer deze knakenkoers uit de WT gaat verdwijnen. Hier heeft echt niemand iets aan.
Dat heuveltje is nog wel geinig. En je moet toch ergens rondjes voor sprinters hebben. Al mag het voor mij zo snel mogelijk weg. Dan nog liever Maleisië, waar ze nog iets met fietsen hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verder vraag ik me hardop af wanneer deze knakenkoers uit de WT gaat verdwijnen. Hier heeft echt niemand iets aan.
Wel mee eens trouwens ja. Bijna elke andere plaats was sfeervoller geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef Bill_Hillie het volgende:
Verder idd maar een suf rondje dit. Een week lang door een woestijn fietsen en twee keer dezelfde berg beklimmenEr heerst daar ook helemaal geen wielercultuur dus de sfeer eromheen stelt ook niks voor. Ben blij als het klassieke voorjaar begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |