Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven, ja echt, gehaktballen gemaakt.
Gaan vanaaf in de pan. Met mijn skills zullen ze wel ontploffen ofzo
Das al gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?
Goed hard in knijpen, jeweetz.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Filmpje terwijl je die ballen aan het kneden bent?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)alt-in-de-smaak.html
Vuur niet te hoog, lekker laten pruttelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven, ja echt, gehaktballen gemaakt.
Gaan vanaaf in de pan. Met mijn skills zullen ze wel ontploffen ofzo
Ik ben gewoon aan het werk ja ...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
@:LTVDK begon ineens over zelfgemaakte gehaktballen. Water liep mij in de mond. Dus net app ik hem om om hulp te vragen en dan geeft die niet meer thuis. Bewuste poging om mij te saboteren
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag zoveel nationaliteiten gezien dat ik eigenlijk 2 weken in quarantaine zou moeten
Woon twee weekjes thuis aan zelfontplooing doen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt
Weet wel zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt
Vast niet in zuid Spanjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Mijn baas gaat ook skien maar weet niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |