quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Komt door je leeftijd. Maakt niet uit hoor. We vinden je wel lief.![]()
Pak je kunstgebit maar vast dan haal ik een koekje voor je
Neee neee zo werkt het niet Jipquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als je er niets van merkt hoef ik het niet nader te omschrijven
Oke voornamelijk ik ben lief. En sky een beetjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laat ik mij verder ook niet over uit
Namen en rugnummers!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Neee neee zo werkt het niet Jip
Zeg filosuffertquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
en @noodgang ?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke voornamelijk ik ben lief. En sky een beetje
Heb geen kunstgebit, en vreet je veganistische koekjes zelf maar op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Komt door je leeftijd. Maakt niet uit hoor. We vinden je wel lief.![]()
Pak je kunstgebit maar vast dan haal ik een koekje voor je
zeg het eens matskoquote:
Vooruit die ook welquote:
je bent te goedquote:
Sowquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb geen kunstgebit, en vreet je veganistische koekjes zelf maar op.
Dat is de sfeer hier momenteel.
vanavond wel ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we vanmiddag weer koeien afberen
Heerlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
vanavond wel ja.
Lekker uiers trekken
Weet ikquote:
quote:
Dickins vs Dickens?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:13 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gelijk al een prima UI
[ afbeelding ]
Ga je weer veranderen ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:13 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gelijk al een prima UI
[ afbeelding ]
Zou het niet wetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met een kunstklapper pijpen lijkt mij ook een kunst op zich.
Misschien op de leeftijd dat je zo'n ding nodig hebt ook niet meer dat soort handelingen verrichtenquote:
Nou dat lijkt mij sterk, sommigen hebben al voor hun 30e een kunstgebitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien op de leeftijd dat je zo'n ding nodig hebt ook niet meer dat soort handelingen verrichten
Hoe werkt het dan wel?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
LENTESCHOONMAAKquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je weer veranderen ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |