Ja doe ik!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:44 schreef Salina het volgende:
@:Molo, @:maily, @:Greys, Laten jullie het weten als je het hebt gevonden (en gekocht)? Altijd leuk om anderen te helpen met tips.
Dankjewel!quote:
Genieten!quote:
Eh nee, omdat Nederland 80% agri exporteert bulken we dan van het voedsel. We produceren circa 5x meer dan we zelf consumerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
In Nederland moet heel het land ook gewoon afgesloten zijn van het buitenland om ook maar iets van echte voedselnood mee te maken.
Why?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ga voor 2 weken extra boodschappen inslaan, morgen![]()
Pasta, tomatensaus, tomatenblokjes, maaltijdsoepen, knakworsten, crackers, jam, chocola, noodles, aardappelpureepoeder, potjes groente, multivitamines, houdbare melk.
Weet ik, daarom benoemde ik ook specifiek 'iets'. Verhongeren zullen we niet, wel een eenzijdig dieet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Eh nee, omdat Nederland 80% agri exporteert bulken we dan van het voedsel. We produceren circa 5x meer dan we zelf consumeren
Bijna niemand heeft kleine kindern in Nederland tegenwoordig dus daar ben je een uitzondering in. Dan je partner maar aan het werk zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef dodoria het volgende:
[..]
Als we ons huis niet meer uit mogen heb ik het drukker dan ooit met kleine kinderen die je dan constant bezig moet houden 🙈. Lijkt me echt verschrikkelijk. Gelukkig kunnen ze wel gewoon in de tuin spelen dan...
Will do. Eerst een blikje want wellicht niet lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:44 schreef Salina het volgende:
@:Molo, @:maily, @:Greys, Laten jullie het weten als je het hebt gevonden (en gekocht)? Altijd leuk om anderen te helpen met tips.
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Will do. Eerst een blikje want wellicht niet lekker
Veel productie hier is wel afhankelijk van geïmporteerde grondstoffen..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Eh nee, omdat Nederland 80% agri exporteert bulken we dan van het voedsel. We produceren circa 5x meer dan we zelf consumeren
Nou, als ik kan kiezen ga ik liever op Bourgondische wijzequote:
Deze dan? https://www.ah.nl/product(...)nard-maigre-confitesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, als ik kan kiezen ga ik liever op Bourgondische wijze![]()
En voorlopig gewoon handig voor op werk
Dat is preppen in stijl idd. Lekker met witte bonen ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan? https://www.ah.nl/product(...)nard-maigre-confites
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is preppen in stijl idd. Lekker met witte bonen ook.
Liggen er toevallig al twee van in de trapkastquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan? https://www.ah.nl/product(...)nard-maigre-confites
Toeval Bestaat Niet ....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Liggen er toevallig al twee van in de trapkast
Jaag je zelf?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:23 schreef dodoria het volgende:
Kip en tonijn in blik heb ik ook een paar, maar niet zo veel, omdat we dat normaalgesproken echt niet zouden eten (de kip dan). Mocht het vlees in onze vriezer op gaan dan kunnen we gelukkig nog op andere manieren aan vlees komen hier. (Jagen, of bij de boer een schaap halen).
Duidelijk iemand die slachtoffer kan/mag worden van het virus. Tenzij zijn zure karakter en dito bek hem conserverenquote:
Oe, nice. Ook zonder gekke virussen een lovenswaardige actie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaag je zelf?![]()
Ik heb toevallig donderdag mijn vriezer vol met lam en varken gemikt, gehaald bij een fokuser met boerderij
😂😂😂quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:52 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft kleine kindern in Nederland tegenwoordig dus daar ben je een uitzondering in. Dan je partner maar aan het werk zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |