Als het aan mij ligt wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Gaat dat plan over dat subforum nog door?
Ja, dan zou je ook een afsplitsing kunnen maken van euh "plaats hier je eigen mening"quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar ik ben geen mod.
Dat roepen voetbalcoaches ook altijd. 'We zitten in een proces'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees hier ook al bijna twee maanden dat we pas over een week of twee weten hoe het nou echt zit
Wat is je probleem, vind je het vervelend dat ik niet meega in je geilen op paniek?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:24 schreef Noek het volgende:
[..]Je vriendin schuift vanavond vast aan bij Jinek om te vertellen hoe het in Italiė is.
Alle kindjes in de speeltuin en de eekhoorntjes dansen om hen heen.
*stil*
Mooi!
...en ook even wat info over " zijn we nou hypochonder of niet'? Ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:47 schreef Salina het volgende:
Overigens heb ik nog wel een goed idee:
Omdat er zo veel (nieuwe) mensen op dit forum zijn bij gekomen de laatste dagen, en mensen continu dezelfde informatie (moeten) verstrekken omdat iedereen steeds dezelfde vragen stelt (die al lang beantwoordt zijn), is het een idee om in de OP een soort van simpele Wiki met belangrijke Vragen en Antwoorden over het virus te plaatsen? Een soort Q&A.
Wat is het virus, waar komt het vandaan, wat valt er tegen te doen, etc.
Nu plaatst iedereen bijna elke dag wel hetzelfde.
Heel terecht dat ze dat doen, ook in dit topic zie ik heel veel dubieuze bronnen langskomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als je op Twitter zoekt op #coronavirus krijg je eerst dit te zien:
[ afbeelding ]
Moest toch wel grinniken.
Klopt, het RIVM is er 1 van.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel terecht dat ze dat doen, ook in dit topic zie ik heel veel dubieuze bronnen langskomen.
Definieer paniek?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is je probleem, vind je het vervelend dat ik niet meega in je geilen op paniek?
boerdie wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, dat is juist wel een betrouwbare bron. Of ben je boerdie last heeft van het RIVM?
zolang china china blijft weten we nooit hoe het echt zitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees hier ook al bijna twee maanden dat we pas over een week of twee weten hoe het nou echt zit
dat zal wel met veertig mobiele afterburners extraquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:49 schreef Idisrom het volgende:
Het aantal doden in Hubei daalt,
en de beurzen in Hong Kong en Shanghai houden stand.
Alstublieftquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:47 schreef Salina het volgende:
Overigens heb ik nog wel een goed idee:
Omdat er zo veel (nieuwe) mensen op dit forum zijn bij gekomen de laatste dagen, en mensen continu dezelfde informatie (moeten) verstrekken omdat iedereen steeds dezelfde vragen stelt (die al lang beantwoordt zijn), is het een idee om in de OP een soort van simpele Wiki met belangrijke Vragen en Antwoorden over het virus te plaatsen? Een soort Q&A.
Wat is het virus, waar komt het vandaan, wat valt er tegen te doen, etc.
Nu plaatst iedereen bijna elke dag wel hetzelfde.
Dan plaats je deze link in de OP bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Alstublieft
https://www.rivm.nl/coron(...)tie%20in%20Nederland
Wie zet nu dat mooie kaartje van 1 of 2 topics terug in de OP?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar ik ben geen mod.
Het RIVM isloleert de mensen juist niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Alstublieft
Nee, omdat het RIVM zelf de mensen juist niet isloleert.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan plaats je deze link in de OP bijvoorbeeld.
Al is niet iedereen zo;n fan van de RIVM geloof ik.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hypochondriequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en ook even wat info over " zijn we nou hypochonder of niet'? Ofzo.
Welke?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef wodca het volgende:
[..]
Wie zer nu dat mooie kaartje van 1 of 2 topics terug in de OP?
Ja dat laatste klopt en is wel zorgelijk. Ik krijg daar het Anti-vax gevoel bijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan plaats je deze link in de OP bijvoorbeeld.
Al is niet iedereen zo;n fan van de RIVM geloof ik.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het RIVM isloleert de mensen juist niet.
Zet deze ff in de OPquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Alstublieft
Het RIVM heeft die mensen die terug kwamen van "De Westerdam" juist niet geisoleerd. Die Flip Knibbe van "De Westerdam" heeft wel een Facebook-pagina, waarop hij uitgebreid verteld heeft dat hij niet geisoleerd is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja dat laatste klopt en is wel zorgelijk. Ik krijg daar het Anti-vax gevoel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |