Je hebt andere topics om dat soort dingen aan te kaarten. FB bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoezo? We kregen toch een sub-forum?
Dat weet ik dat mondkapjes weinig effectief zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zoals dat mondkapjes nauwelijks effectief zijn?
Van dezelfde bron https://www.google.com/am(...)s-masker-kapje%3famp
Eens. Daarom kan ik er op mijn beurt een (flink) nuancerend artikel bij plaatsen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat weet ik dat mondkapjes weinig effectief zijn.
Maar het is toch een informatief topic.
Ik bedoel "het is toch de bedoeling dat je nieuwsberichten plaatst?"
Iedereen kan toch zelf bepalen wat hij of zij ermee doet?
Of nooit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Iran stond ook weken op nul. Net als Indonesië. Thailand doet het ook zo goed.
Hoe het daadwerkelijk gaat nu, dat is pas over een paar weken duidelijk. Of maanden.
ja, ik heb zelf al tien miljoen keer dat filmpje van die longarts geplaatst, maar iedereen kan zelf bepalen wat hij of zij ermee doet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Eens. Daarom kan ik er op mijn beurt een (flink) nuancerend artikel bij plaatsen.
Als het aan mij ligt wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Gaat dat plan over dat subforum nog door?
Ja, dan zou je ook een afsplitsing kunnen maken van euh "plaats hier je eigen mening"quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar ik ben geen mod.
Dat roepen voetbalcoaches ook altijd. 'We zitten in een proces'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees hier ook al bijna twee maanden dat we pas over een week of twee weten hoe het nou echt zit
Wat is je probleem, vind je het vervelend dat ik niet meega in je geilen op paniek?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:24 schreef Noek het volgende:
[..]Je vriendin schuift vanavond vast aan bij Jinek om te vertellen hoe het in Italië is.
Alle kindjes in de speeltuin en de eekhoorntjes dansen om hen heen.
*stil*
Mooi!
...en ook even wat info over " zijn we nou hypochonder of niet'? Ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:47 schreef Salina het volgende:
Overigens heb ik nog wel een goed idee:
Omdat er zo veel (nieuwe) mensen op dit forum zijn bij gekomen de laatste dagen, en mensen continu dezelfde informatie (moeten) verstrekken omdat iedereen steeds dezelfde vragen stelt (die al lang beantwoordt zijn), is het een idee om in de OP een soort van simpele Wiki met belangrijke Vragen en Antwoorden over het virus te plaatsen? Een soort Q&A.
Wat is het virus, waar komt het vandaan, wat valt er tegen te doen, etc.
Nu plaatst iedereen bijna elke dag wel hetzelfde.
Heel terecht dat ze dat doen, ook in dit topic zie ik heel veel dubieuze bronnen langskomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als je op Twitter zoekt op #coronavirus krijg je eerst dit te zien:
[ afbeelding ]
Moest toch wel grinniken.
Klopt, het RIVM is er 1 van.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel terecht dat ze dat doen, ook in dit topic zie ik heel veel dubieuze bronnen langskomen.
Definieer paniek?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is je probleem, vind je het vervelend dat ik niet meega in je geilen op paniek?
boerdie wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, dat is juist wel een betrouwbare bron. Of ben je boerdie last heeft van het RIVM?
zolang china china blijft weten we nooit hoe het echt zitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees hier ook al bijna twee maanden dat we pas over een week of twee weten hoe het nou echt zit
dat zal wel met veertig mobiele afterburners extraquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:49 schreef Idisrom het volgende:
Het aantal doden in Hubei daalt,
en de beurzen in Hong Kong en Shanghai houden stand.
Alstublieftquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:47 schreef Salina het volgende:
Overigens heb ik nog wel een goed idee:
Omdat er zo veel (nieuwe) mensen op dit forum zijn bij gekomen de laatste dagen, en mensen continu dezelfde informatie (moeten) verstrekken omdat iedereen steeds dezelfde vragen stelt (die al lang beantwoordt zijn), is het een idee om in de OP een soort van simpele Wiki met belangrijke Vragen en Antwoorden over het virus te plaatsen? Een soort Q&A.
Wat is het virus, waar komt het vandaan, wat valt er tegen te doen, etc.
Nu plaatst iedereen bijna elke dag wel hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |