1 masker en 1 pipa en meer heb je eigenlijk niet nodigquote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef Harlekien het volgende:
Kleine correctie:
Over 2 maanden heeft niemand het meer over dit virus maar zijn sommige mensen wel een paar barkies lichter
Mensen hier gaan schrikken wanneer ik hun voorraad mondkapjes en eten kom stelen tijdens de apocalypsquote:Op maandag 24 februari 2020 21:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
1 masker en 1 pipa en meer heb je eigenlijk niet nodig
Alleen de ffp3 nog van bijna 13.00 per stuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt hier nog even kijken:
https://www.deboerdrachten.nl/zoekresultaten?tn_q=Ffp
want?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:44 schreef Harlekien het volgende:
Begin wel een beetje te balen dat vuurwapens niet legaal zijn in Nederland
De apocalyps die 2-2,5% van de geïnfecteerde gevallen dood en een voorkeur voor bejaarden heeft inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2020 21:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mensen hier gaan schrikken wanneer ik hun voorraad mondkapjes en eten kom stelen tijdens de apocalyps
Gwn connecties hebben Gquote:Op maandag 24 februari 2020 21:44 schreef Harlekien het volgende:
Begin wel een beetje te balen dat vuurwapens niet legaal zijn in Nederland
Hoe moeten we anders straks de wandelende corona zombies afmaken?quote:
Weekje Italie Last minute voor 39 euriquote:Op maandag 24 februari 2020 21:45 schreef capricia het volgende:
Lekker goedkoop naar Italië op vakantie straks. Komt geen toerist meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Over een paar maanden dooft dit topic als een nachtkaars uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hoe moet ik dan informatie krijgen als iedereen straks dood is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een nieuw probleem erbij.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik had iets later moeten boekenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:45 schreef capricia het volgende:
Lekker goedkoop naar Italië op vakantie straks. Komt geen toerist meer.![]()
![]()
Volgens mij is dat gewoon een flikkerstreek van Trump geweest dat ie daar een paar chinezen naartoe gestuurd heeftquote:Op maandag 24 februari 2020 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Over een paar maanden dooft dit topic als een nachtkaars uit.
Hoewel de cijfers uit Iran daarvoor nog wel flink mogen verbeteren.![]()
![]()
Gewoon zoals ieder ander, youtube kanaaltjes met max 20k abonnees.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dan informatie krijgen als iedereen straks dood is?![]()
aethernetquote:Op maandag 24 februari 2020 21:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dan informatie krijgen als iedereen straks dood is?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Zijn er hier al mensen die (naast de mondkapjes) al een noodvoorraad aan het aanleggen zijn?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal aan de bonen!![]()
Daar kijk is als zeer intelligent persoon natuurlijk nooit.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:49 schreef Harlekien het volgende:
Wat is de laatste info op de vage twitter accounts zonder bronnen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Als het reisadvies straks aangepast wordt, kun je je geld terug krijgen.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Aangezien geld tijdens de apocalyps toch niets meer waard is, heb ik net alles uitgegeven aan blikken ananas.![]()
Er worden nu zoveel grapjes gemaakt dat ik vermoed dat het gros een beetje nerveus wordt.I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.![]()
twitter:BNODesk twitterde op maandag 24-02-2020 om 21:52:21NEW: Kuwait reports 2 new cases of coronavirus, just hours after reporting the first 3 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Ik ben cool als een ijsblok.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef Zalmslaatje het volgende:
Er worden nu zoveel grapjes gemaakt dat ik vermoed dat het gros een beetje nerveus wordt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: