eeeh zei je watquote:Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb me aangepast. Je moet die taal,spreken anders lezen ze over je heen.
Blijkbaarquote:Op maandag 24 februari 2020 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Dan leef ik al jaren in een andere wereld
Niet? Zijn heel veel smaakjes van.quote:
Waar haal je die?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Niet? Zijn heel veel smaakjes van.
Monin siropen.
Ja ha ha ha dat zou je hier ook eerder verwachtenquote:
Haha ja ik kom hier al te langquote:Op maandag 24 februari 2020 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ha ha ha dat zou je hier ook eerder verwachten
Hanos heeft een flinke selectie. Verder zijn ze volgens mij in kleinere versies en minder smaken wel te krijgen bij de AHquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van is loopt de mond van over
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja ik kom hier al te lang
Moet je maar een keer voor me meenemen danquote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hanos heeft een flinke selectie. Verder zijn ze volgens mij in kleinere versies en minder smaken wel te krijgen bij de AH
Hier in DTS mensen met een hart ???quote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef madam-april het volgende:
[..]Waar het hart vol van is.. niet waar het hoofd vol van is..
😂quote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef madam-april het volgende:
[..]Waar het hart vol van is.. niet waar het hoofd vol van is..
Doen jullie het ook al met elkaar?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je maar een keer voor me meenemen dan
Moet ik wel weten welke smaak je wilquote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je maar een keer voor me meenemen dan
Zou hij wel willen..quote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen jullie het ook al met elkaar?
Haha nou die je net noemdequote:Op maandag 24 februari 2020 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik wel weten welke smaak je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |