Oh dat heb ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je een online fittie hebt met iemand op een forum
En nu op mijquote:Op maandag 24 februari 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awww toen werd ik een beetje verliefd op die jongen
Heb je Fles al geblocked, ja zeker?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je een online fittie hebt met iemand op een forum
nee joh. waarom zou ik dat doenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je Fles al geblocked, ja zeker?
Flesquote:Op maandag 24 februari 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je Fles al geblocked, ja zeker?
Voetballers hebben sws het IQ van een bitterbal, verwacht daar geen zinnige taal van, en dan is ADO wel het afvoerputje van alles....quote:
Braaf.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. waarom zou ik dat doen
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voetballers hebben sws het IQ van een bitterbal, verwacht daar geen zinnige taal van, en dan is ADO wel het afvoerputje van alles....![]()
Awww flauw zeg.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voetballers hebben sws het IQ van een bitterbal, verwacht daar geen zinnige taal van, en dan is ADO wel het afvoerputje van alles....![]()
@bitterbalquote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniet van de aandacht Molo, je hebt t nodig.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee man![]()
![]()
Heerlijk dit
Het is goed met je, ik wens je alle goeds man
Toch zijn er voetballers met een universitaire opleiding.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof Mo geen goede betrekking heeftquote:Op maandag 24 februari 2020 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch zijn er voetballers met een universitaire opleiding.
Johan Derksen zeker?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch zijn er voetballers met een universitaire opleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
die trekt inderdaad van de bijstandquote:Op maandag 24 februari 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Mo geen goede betrekking heeft
Welnee, ik lees wel af en toe even over je heen als je aan het ramrobotspammen bent maar heb geen last van jequote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou mij blokken he als ik geen mod was
Ik laat al die shit aan jou over....jij hebt het licht gezien.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Mo geen goede betrekking heeft
Hou toch op manquote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Geniet van de aandacht Molo, je hebt t nodig.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Johan Derksen zeker?https://nl.wikipedia.org/wiki/Giorgio_ChielliniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jij weet dat....quote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
die trekt inderdaad van de bijstand
Mijn leven is als 1 grote vakantie, thx thoquote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou toch op man
Je was aan vakantie toe zei je, ga gewoon
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, ik lees wel af en toe even over je heen als je aan het ramrobotspammen bent maar heb geen last van je
Nog een paar vissticks erbij en de maaltijd is compleet.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:23 schreef Fogel het volgende:
Prosecco, uienringen en mozerellasticks, prima voorgerecht toch?
Afgezien van de prosecco jaquote:Op maandag 24 februari 2020 18:23 schreef Fogel het volgende:
Prosecco, uienringen en mozerellasticks, prima voorgerecht toch?
Die eet ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog een paar vissticks erbij en de maaltijd is compleet.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eet ik niet.
Maar zometeen nog een varkenshaas gevuld met kruidenkaas en ingepakt in spek, zoete aardappelfriet met cheddar en wat groente.
Beter.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eet ik niet.
Maar zometeen nog een varkenshaas gevuld met kruidenkaas en ingepakt in spek, zoete aardappelfriet met cheddar en wat groente.
Hoelaat mogen we aanschuiven?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eet ik niet.
Jesus dat doe je toch ook nietquote:Op maandag 24 februari 2020 18:29 schreef Fogel het volgende:
En prosecco tot de fles leeg is...
Zal daar het meeste zelf van op moeten drinken, vriendin heeft nog steeds slechte herinneringen aan teveel champagne tijdens een vliegreis
Ga er maar vanuit dat het op is voordat je er bent.quote:
Ik ben al onderweg. Waar moet ik heenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het op is voordat je er bent.
Trondheim.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg. Waar moet ik heen
Dat is letterlijk 2 minuten lopen voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Op weg naar Fogel natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |