Och ochquote:
Ken je zijn vriendin dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Och och
Ik vind jouw vriendin niet leuk, zeg toch niks over jou
Niet zo zuur doen johquote:Op maandag 24 februari 2020 18:05 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja kom op zeg![]()
Als ik voor elke keer een euro kreeg
Er is een verschil tussen iemand niet mogen / leuk vinden, en respectloos zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Och och
Ik vind jouw vriendin niet leuk, zeg toch niks over jou
Zand in je kut?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand niet mogen / leuk vinden, en respectloos zijn.
En om een of andere reden kies jij voor dat laatste. Ik zeg er verder nooit van van, maar het is echt zielig molo. Je kan er ook voor kiezen gewoon normaal te doen.
Ik snap dat jij de geschiedenis tussen haar en mij niet kent. Prima.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand niet mogen / leuk vinden, en respectloos zijn.
En om een of andere reden kies jij voor dat laatste. Ik zeg er verder nooit van van, maar het is echt zielig molo. Je kan er ook voor kiezen gewoon normaal te doen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dat je elkaar tegenwoordig ook mobiel kunt blocken
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
De geschiedenis dat jij nog steeds geen blauw kleurtje hebt?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap dat jij de geschiedenis tussen haar en mij niet kent. Prima.
En schattig dat je het voor je vriendinnetje opneemt maar ik blijf het een goor loeder vinden
Waarom zou je dat nou weer willen doen?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Welnee manquote:Op maandag 24 februari 2020 18:11 schreef mosrednA het volgende:
[..]
De geschiedenis dat jij nog steeds geen blauw kleurtje hebt?
Het is en blijft zielig molo. Nergens voor nodig.
Nou als je een online fittie hebt met iemand op een forumquote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nou weer willen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |