Ik duik er nu tussen, momentquote:
Molo?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, ben je nu alweer je rustgevende pilletjes vergeten?
Smakelijkquote:Op maandag 24 februari 2020 17:34 schreef Molo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik duik er nu tussen, moment
Die mevrouw die wijdbeens zat?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Misschien smaakt het net als die pizza van molo
Ik pak zo de trein terug jonguh!!!!quote:
Zitquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mevrouw die wijdbeens zat?
Jeps.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mevrouw die wijdbeens zat?
Was dat gedoe maar zo'n feestquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Misschien smaakt het net als die pizza van molo
Jij hebt toch geld zatquote:Op maandag 24 februari 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
Arg dat huisje waar ik vorige keer zat in thailand heeft nu een zwembad.... Maar het is nog steeds voor thaise begrippen erg duur.
Maar nu eigen zwembad
Nou ja delen met 4 andere huisjes.
Gelukkig maar, zouden we niet moeten hebben!quote:Op maandag 24 februari 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval niet in dezelfde als ik nu.
Wij zouden best een klik kunnen hebbenquote:Op maandag 24 februari 2020 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zouden we niet moeten hebben!
Smaakt naar kæstur hákarl toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat gedoe maar zo'n feest
Ik zou je afmaken in de slaapkamer denk ikquote:Op maandag 24 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zouden best een klik kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |