SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Gelieve verwijderen![]()
Nou precies daarom, plus dat ze daar vaak producten hebben die ze bij een AH of Jumbo niet hebben...of die heel duur zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar ik vind de aldi wel fijn een potje jalapeno pepers is daar stuk goedkoper dan bij de ah of jumbo en zijn dezelfde pepers.Enige nadeel bij de aldi kan de rij zijn. Maar vaak ga ik laat op de avond en dan zijn de kassa's onbemand omdat er niemand staat, dan zijn ze aan het poetsen en komen ze naar de kassa en ben je zo aan de beurt.
jalapeno pepers maak ik sinds vorig jaar zelf in. Kweekte eerst pepers maar dat was een drama. Nu koop ik bij de Turk een zak jalapeno pepers en die maak ik dan in .
Kan niet wachten tot ik weer wiet kan gaan kweken![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh die krijg je gewoon bij de turk? Ik weet hier wel een Turkse supermarkt te liggen eens kijken of dat wat is.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies daarom, plus dat ze daar vaak producten hebben die ze bij een AH of Jumbo niet hebben...of die heel duur zijn.
jalapeno pepers maak ik sinds vorig jaar zelf in. Kweekte eerst pepers maar dat was een drama. Nu koop ik bij de Turk een zak jalapeno pepers en die maak ik dan in .
Kan niet wachten tot ik weer wiet kan gaan kweken
Gelieve verwijderen![]()
Ja niks mis mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon naar kantoor, op zich wel prima.Zonder wrijving geen glans![]()
vriendquote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al denk ik niet dat ik veel ga doen.![]()
Die pepers haalde ik vorig jaar bij een Turkse winkel, haske goedkoop en goed in te makenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh die krijg je gewoon bij de turk? Ik weet hier wel een Turkse supermarkt te liggen eens kijken of dat wat is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bedankt voor de tip zal eens kijken. Ben er nog nooit naar binnen geweest maar eens kijken.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die pepers haalde ik vorig jaar bij een Turkse winkel, haske goedkoop en goed in te makenGelieve verwijderen![]()
Chikie!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip zal eens kijken. Ben er nog nooit naar binnen geweest maar eens kijken.Ik zwaai naar dieren.![]()
Nooit?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip zal eens kijken. Ben er nog nooit naar binnen geweest maar eens kijken.![]()
Dan zou ik daar zeker een keer gaan kijken![]()
Is leuk en heel erg makkelijk om te doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
BRANDENDE ANUSquote:Op maandag 24 februari 2020 16:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip zal eens kijken. Ben er nog nooit naar binnen geweest maar eens kijken.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je praat tegen iemand die nog nooit shoarma of wat dan ook heeft gehad.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit?![]()
Dan zou ik daar zeker een keer gaan kijken![]()
Is leuk en heel erg makkelijk om te doen.Ik stem geen PVV maar ik heb weinig met die cultuur.
Gelieve verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |