quote:Op maandag 24 februari 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Werkstraf geëist tegen tv-maker Stegeman vanwege nepbom op kazerne
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Vind het geen dom iets hoor, een ''normaal'' persoon had dat ook gekregen
quote:Hij had op zijn minst een briefje achter kunnen laten met de tekst 'dit had een nepbom kunnen zijn'. Volgens de programmamaker 'is het maar de vraag of dat zou helpen'.
Zelfde toen hij op Schiphol rondneusde, vliegtuig van Alex.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:55 schreef aKboR het volgende:
Het is een kwijlebak die Stegeman maar heeft wel gelijk in deze..
De beveiliging is zwak..
Hema zijn schuldquote:Op maandag 24 februari 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat is dat toch aldoor met zusje dit zusje dat
Denk de alpenzusjesquote:Op maandag 24 februari 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Was daquote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo maar ff whoppertje halen.
Viesdikquote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo maar ff whoppertje halen.
Dat is een 'gimmick' onder jongemannen, mijn zoon heeft het er ook over. Moeders en zusjesquote:Op maandag 24 februari 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
O jee das niet goedquote:Op maandag 24 februari 2020 18:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hamburger burgerking. Vrouwtje weer boos nu
Ah lees het wel vaker over ik lag gisteren boven je zusje blablaquote:Op maandag 24 februari 2020 18:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is een 'gimmick' onder jongemannen, mijn zoon heeft het er ook over. Moeders en zusjes
Haha dat soort dingen tegenwoordig die gastenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:17 schreef Jippie68 het volgende:
Ze hadden een Google review geplaatst over moeders die gerepareerd moesten worden
Waarom danquote:Op maandag 24 februari 2020 18:18 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wil graag de leeftijdscategorieën zien van de mensen die overlijden aan het Coronavirus
Zijn geloof ik verschillende leeftijd, maar vooral ouderenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:18 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wil graag de leeftijdscategorieën zien van de mensen die overlijden aan het Coronavirus
Ik moest daar ook even aan wennen, heb geloof ook nog boos gereageerd dat ze van mijn zussen af moesten blijvenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lees het wel vaker over ik lag gisteren boven je zusje blabla
Logisch wel als niet door hebt over wat ze het hebbenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik moest daar ook even aan wennen, heb geloof ook nog boos gereageerd dat ze van mijn zussen af moesten blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |