Ha ha ja kan niet anders zeggen dan uit de lucht.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dit is echt niet meer normaal, wat komt al dat regen vandaan behalve uit de lucht
Dat is maar te hopen..quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ja kan niet anders zeggen dan uit de lucht.
Maar goed, alles wat nu valt, kan van de zomer niet meer vallen
Zo ziet ze er niet meer uitquote:
Uit de zee wordt dat constant aangevoerdquote:Op maandag 24 februari 2020 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dit is echt niet meer normaal, wat komt al dat regen vandaan behalve uit de lucht
Nee intussen milf gewordenquote:
Maar waarom nu zo veelquote:Op maandag 24 februari 2020 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uit de zee wordt dat constant aangevoerd
quote:
I know.quote:
Klimaatveranderingquote:
volgende week belangerijke pot voor ons tegen PSV.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEYYY
Jepquote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
volgende week belangerijke pot voor ons tegen PSV.
Ben er ook bang voor geen winters weer meer, dat worden dan regen maandenquote:
Ik heb thuis een belangrijke potquote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
volgende week belangerijke pot voor ons tegen PSV.
Zo danquote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb thuis een belangrijke pot
helemaal nu Ajax begint te stuntelen.quote:
FEYENOORD KAMPIOENquote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
helemaal nu Ajax begint te stuntelen.
Hard gewordenquote:
En dan nog ergens twee weken vorst(met mij tien en meer) terwijl je lente verwachtquote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor geen winters weer meer, dat worden dan regen maanden
wel erg hoopvol.quote:
Ja leukquote:Op maandag 24 februari 2020 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nog ergens twee weken vorst(met mij tien en meer) terwijl je lente verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |