abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191664835
Forum voor Democratie naar de rechter omdat Buitenhof niet rectificeert.
quote:
DEN HAAG - Thierry Baudet stapt naar de rechter omdat televisieprogramma Buitenhof geen rectificatie uitstuurt. De voorman van Forum voor Democratie is boos over het optreden van de nieuwe presentatrice Natalie Righton.

quote:
Baudet beschuldigt de presentatrice van ’schandelijke leugens’ omdat ze hem woorden in de mond legt die hij ’absoluut niet gezegd’ heeft.

De presentatrice stelde in een vraag aan voormalig partijgenoot Henk Otten dat Baudet deze week tijdens een debat heeft gezegd ’dat de EU een voorop gezet plan heeft om het blanke Europese ras te vervangen voor Afrikaanse immigranten'.

Baudet heeft om zijn woorden kracht bij te zetten het schriftelijk verslag van het debat gepubliceerd op Twitter. „FvD is tegen elke vorm van racisme. We eisen onmiddellijke rectificatie binnen een uur. Anders volgt er een kort geding.”

Het bewuste Kamerdebat zorgde eerder deze week al voor politieke commotie. PvdA-leider Lodewijk Asscher stelde dat Baudet zich schuldig maakte aan het verspreiden van een ’extreemrechtse omvolkingstheorie’.
Bron: De Telegraaf
=====================
Vond dat inderdaad ook wel raar!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191664854
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je lijkt eens te zijn met een theorie dat er een plan is van de meeste Europese politici de nationale staten op te heffen> En dat plan zou er al tientallen jaren bestaan en nieuwe generaties politici nemen dat over, maar het publiek hoort dat niet. Het wordt geheim gehouden...
Dus schept men het beeld van een complot .
Die valse beschuldiging is vooral populair in extreemrechtse kringen. Dat jij dat overneemt pleit niet voor je. Of je nu wel of niet extreemrechts te noemen bent.

Je toont je aanhanger van die onzin. En je blijft het maar ontkennen. Doet Baudet ook
En de vermoorde onschuld spelen. natuurlijk.
Maar grote vriend.... Dit (voor vooraanstaande EU politici) is toch helemaal geen geheim of complot?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191664915
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar grote vriend.... Dit is toch helemaal geen geheim of complot?
Het is geen geheim dat Nederlandse politici Nederland willen behouden.
Maar de beschuldiging is dat ze Nederland willen opheffen.. en dat vertellen ze niet openlijk, suggereert men
Dat noemt men een complottheorie
En Afrikanen zitten ook in dat complot...die worden ook verweten Nederland te willen opheffen
pi_191664926
:W
pi_191664930
:W
pi_191664936
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het is geen geheim dat Nederlandse politici Nederland willen behouden.
Maar de beschuldiging is dat ze Nederland willen opheffen.. en dat vertellen ze niet openlijk.
Dat noemt men een complottheorie
En Afrikanen zitten ook in dat complot...die worden ook verweten Nederland te willen opheffen
D66 wilt toch gewoon verdere EU integratie?
pi_191664940
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah kijk eens gaan, we gaan gewoon verder met op de man te spelen. Juist ja.

Tja ik ben niet zo geleerd dat ik werkelijk van 100 verschillende onderwerpen meer meen af te weten dat andere users, zoals een bepaald kliekje hier. Ik houd het bij de zaken waarmee ik ervaring heb, zaken waarin ik mij verdiept heb en zaken die mij interesseren.
Het zou toch beter zijn voor je geestelijke gezondheid als je je iets minder zou verdiepen in complottheorieën.

Just sayin'.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191664965
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

D66 wilt toch gewoon verdere EU integratie?
Jawel..... maar dat is niet Nederland willen opheffen.
Dat is ook niet samenzweren met Afrikanen voor dat doel
pi_191664982
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:00 schreef Bluesdude het volgende:
Jawel..... maar dat is niet Nederland willen opheffen.
Definieer Nederland opheffen, als het gaat over de soevereiniteit opheffen doen ze daar wel flink aan mee i.i.g.
pi_191665041
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het zou toch beter zijn voor je geestelijke gezondheid als je je iets minder zou verdiepen in complottheorieën.

Just sayin'.
Wederom complottheorieën? Omdat ik niet geloof dat de EU politici, hand in hand met onze politiek massaal Afrikanen hierheen halen omdat ze die mensen zo zielig vinden?

Tja zo kun je ook een discussie afkappen natuurlijk.

Ik verdiep mij niet zo in complottheorieën, ik vertrouw alle politici alleen evenveel, en dat is niet. Dat is een zeer groot verschil. Maar ik wens iedereen een fijne middag/avond, ben de discussie weer even zat omdat we toch niet verder komen dan persoonlijke opmerkingen.
pi_191665061
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah kijk eens gaan, we gaan gewoon verder met op de man te spelen. Juist ja.

Tja ik ben niet zo geleerd dat ik werkelijk van 100 verschillende onderwerpen meer meen af te weten dat andere users, zoals een bepaald kliekje hier. Ik houd het bij de zaken waarmee ik ervaring heb, zaken waarin ik mij verdiept heb en zaken die mij interesseren.
Ik heb niet voor niets er onder gezet dat ik het niet lullig bedoelde.

Het valt me op dat je leven heel erg de focus heeft op "migratie" waarmee je misschien juist wel iets aan het "radicaliseren" bent.

En met radicaliseren bedoel ik dan vooral dat je visie misschien toch ietwat vertroebeld is geraakt.

Ik kan het helaas niet zo mooi verwoorden maar... kom op man, er is meer in het leven!

Heb je in je omgeving veel negatieve ervaringen gehad met migranten? Ik kan me een verhaal herinneren van iemand die een keer door buitenlanders in elkaar is geslagen bij een bioscoop? Was jij dat?
pi_191665076
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Definieer Nederland opheffen, als het gaat over de soevereiniteit opheffen doen ze daar wel flink aan mee i.i.g.
Niet flink.... wel op punten die ik ook te ver vind gaan van beslissingsbevoegdheden afstaan.
Maar het gaat in dit topic over de flauwekul van Nederland als souvereine staat opheffen en degraderen tot een provincie van een staat Europa.
pi_191665119
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet flink.... wel op punten die ik ook te ver vind gaan van beslissingsbevoegdheden afstaan.
Maar het gaat in dit topic over de flauwekul van Nederland als souvereine staat opheffen en degraderen tot een provincie van een staat Europa.
Is het een discussie dat de EU die weg in is geslagen?
  maandag 24 februari 2020 @ 16:10:47 #14
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191665201
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wederom complottheorieën? Omdat ik niet geloof dat de EU politici, hand in hand met onze politiek massaal Afrikanen hierheen halen omdat ze die mensen zo zielig vinden?
Heb je wel eens de cijfers van de immigratie van de laatste 2 jaar bekeken?
  † In Memoriam † maandag 24 februari 2020 @ 16:12:02 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191665233
Rectificatie is wmb op z'n plaats. Er wordt een conclusie getrokken uit een uitspraak die deze constatering nog open laar.
De echte quote dab
quote:
Veerdiensten opzetten om immigranten vanuit Afrika over te zetten naar Europa om de nationale identiteit te verzwakken, zodat er geen nationale staten meer zullen zijn.
Die gast is echt zo laag gezakt. Niveau Jensen complottheorieën.
:')
pi_191665238
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het valt me op dat je leven heel erg de focus heeft op "migratie" waarmee je misschien juist wel iets aan het "radicaliseren" bent.

En met radicaliseren bedoel ik dan vooral dat je visie misschien toch ietwat vertroebeld is geraakt.

Ik kan het helaas niet zo mooi verwoorden maar... kom op man, er is meer in het leven!

Heb je in je omgeving veel negatieve ervaringen gehad met migranten? Ik kan me een verhaal herinneren van iemand die een keer in elkaar is geslagen bij een bioscoop? Was jij dat?
Ik heb zoveel ervaringen, waaronder veel negatieve ja, je kan er een boekwerk over schrijven. Maar het zijn niet mijn negatieve ervaringen die mij het gevaar van bepaalde zaken, zoals immigratie of de islam laten inzien, het zijn de negatieve ervaringen van oud moslims of oud moslima's die ik in mijn kring heb die mij nog het meeste geraakt hebben door de jaren. Of de problematiek, geld en tijd dat het kost om je vriend/vriendin uit het buitenland te halen waar anderen zonder problemen de grens over kunnen lopen. Die mensen hebben ook een stem, en die mensen worden al jaren massaal genegeerd, zoals mijn teksten al jaren worden genegeerd als ik bijvoorbeeld roep dat er ook veel dames met hoofddoekje onderdrukt worden, of homo's die ik ook in mijn vriendenkring heb die worden aangevallen. Dat past immers niet bij het racistische beeld wat geschetst dient te worden over Jarvis.

Die laatste opmerking over de bios is wel mooi, gisteren nog een in privechat met een user hier wat zitten chatten waar ik dat een beetje aankaartte, toevallig dat dit dan vandaag weer onder mijn neus wordt geduwd, terwijl het zo'n 18 jaar geleden is gebeurd. Goed geheugen blijkbaar.
pi_191665265
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Tja zo kun je ook een discussie afkappen natuurlijk.

Ik verdiep mij niet zo in complottheorieën, ik vertrouw alle politici alleen evenveel, en dat is niet. Dat is een zeer groot verschil. Maar ik wens iedereen een fijne middag/avond, ben de discussie weer even zat omdat we toch niet verder komen dan persoonlijke opmerkingen.
İk weet dat feiten en cijfers je weinig doen maar....

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens... voor hen die Afrikaanse migratie vrezen als een gevaar voor het voortbestaan van Nederland of de Europese cultuur of het blanke ras.
.... Het migratiesaldo van migranten uit Afrika ( mensen komen minus mensen die gaan) is 4.635 mensen per jaar.
Wat een flut -complot is dat van Rutte, Segers, Jetten, etc.... Zo krijgen ze nooit genoeg mensen binnen geloodst die op hun stemmen vcor opheffing van Nederland .
Schande !!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191665302
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is het een discussie dat de EU die weg in is geslagen?
Dat die zo begonnen is, dat dit altijd het einddoel is geweest? :)
pi_191665361
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het "radicaliseren" wat je beschrijft is overigens voor een ieder een gevaar in onze tijden van Social media waarin je altijd krijgt dat waar je interesse in hebt. Vind je Teletubbies leuk, wordt je doodgegooid met Teletubbies, vind je Putin leuk, wordt je doodgegooid met Putin, vind je Baudet leuk dan wordt je vanzelf een complot gekkiez omdat dat het enige is wat je te zien krijgt.

Brave New world.
-Rabia Al-Basri
pi_191665437
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb zoveel ervaringen, waaronder veel negatieve ja, je kan er een boekwerk over schrijven. Maar het zijn niet mijn negatieve ervaringen die mij het gevaar van bepaalde zaken, zoals immigratie of de islam laten inzien, het zijn de negatieve ervaringen van oud moslims of oud moslima's die ik in mijn kring heb die mij nog het meeste geraakt hebben door de jaren. Of de problematiek, geld en tijd dat het kost om je vriend/vriendin uit het buitenland te halen waar anderen zonder problemen de grens over kunnen lopen. Die mensen hebben ook een stem, en die mensen worden al jaren massaal genegeerd, zoals mijn teksten al jaren worden genegeerd als ik bijvoorbeeld roep dat er ook veel dames met hoofddoekje onderdrukt worden, of homo's die ik ook in mijn vriendenkring heb die worden aangevallen. Dat past immers niet bij het racistische beeld wat geschetst dient te worden over Jarvis.
Ik heb ook negatieve ervaringen met mensen, dat wil niet zeggen dat ik dat op iedereen projecteer.

quote:
Die laatste opmerking over de bios is wel mooi, gisteren nog een in privechat met een user hier wat zitten chatten waar ik dat een beetje aankaartte, toevallig dat dit dan vandaag weer onder mijn neus wordt geduwd, terwijl het zo'n 18 jaar geleden is gebeurd. Goed geheugen blijkbaar.
Ik weet niet wat je probeert te suggereren maar ik heb dat letterlijk uit een oud topic waar ik ooit eens heb gelezen en dacht dat het verhaal van jou kwam. Dat was overigens geen topic van 18 jaar geleden, eerder een paar jaar geleden.
pi_191665536
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb ook negatieve ervaringen met mensen, dat wil niet zeggen dat ik dat op iedereen projecteer.
Ik projecteer het ook niet op iedereen, als je al mijn reacties zou lezen zou je snel inzien dat ik niet zo radicaal of extremistisch ben dan het beeld dat enkelen keer op keer proberen te schetsen. Ik discussieer met het hart op de tong dat is mijn probleem soms. Maar mensen die mij echt kennen weten dat ik niet oordeel op huidskleur en afkomst, dat ik iedereen help ongeacht hun huidskleur/afkomst. En ja toegeven, soms ga ik ook wel eens over een grens met mijn uitspraken, dan neemt de frustratie de overhand en zoals in het vorige topic is het ook niet makkelijk om met 4/5 users tegelijk een discussie te voeren.

quote:
Ik weet niet wat je probeert te suggereren maar ik heb dat letterlijk uit een oud topic waar ik ooit eens heb gelezen en dacht dat het verhaal van jou kwam. Dat was overigens geen topic van 18 jaar geleden, eerder een paar jaar geleden.
Het zou kunnen, heb honderden verhalen en zou best kunnen dat ik het eens een keer getypt heb. Vond het wel toevallig omdat ik het er gisteren in een privechat weer even over had met een user. :)
pi_191665618
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik projecteer het ook niet op iedereen, als je al mijn reacties zou lezen zou je snel inzien dat ik niet zo radicaal of extremistisch ben dan het beeld dat enkelen keer op keer proberen te schetsen. Ik discussieer met het hart op de tong dat is mijn probleem soms. Maar mensen die mij echt kennen weten dat ik niet oordeel op huidskleur en afkomst, dat ik iedereen help ongeacht hun huidskleur/afkomst. En ja toegeven, soms ga ik ook wel eens over een grens met mijn uitspraken, dan neemt de frustratie de overhand en zoals in het vorige topic is het ook niet makkelijk om met 4/5 users tegelijk een discussie te voeren.
[..]

Het zou kunnen, heb honderden verhalen en zou best kunnen dat ik het eens een keer getypt heb. Vond het wel toevallig omdat ik het er gisteren in een privechat weer even over had met een user. :)
Ja, je kan er aardig hard in gaan soms :P En dan is het lastig om mensen te overtuigen die iets genuanceerder in het leven staan ;)

Heb net nog even gezocht via Google of ik het terug kon vinden maar kwam gek genoeg alleen bij 2 verschillende topics en users Scarface88 en SjoukjeHooynaaier die een soortgelijk incident hadden meegemaakt met Marokkanen en bioscopen (al was dat zonder klappen).

En ja, ik heb best een goed geheugen voor sommige feitjes... behalve op school dan... de dingen die ik moest onthouden vergat ik juist...
pi_191665642
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, je kan er aardig hard in gaan soms :P En dan is het lastig om mensen te overtuigen die iets genuanceerder in het leven staan ;)

Heb net nog even gezocht via Google of ik het terug kon vinden maar kwam gek genoeg alleen bij 2 verschillende topics en users Scarface88 en SjoukjeHooynaaier die een soortgelijk incident hadden meegemaakt met Marokkanen en bioscopen (al was dat zonder klappen).

En ja, ik heb best een goed geheugen voor sommige feitjes... behalve op school dan... de dingen die ik moest onthouden vergat ik juist...
Dan heb je gewoon goed gegokt, wel mega toevallig :D Maar ja ook ik heb er eens een negatieve ervaring gehad en belaagd zonder reden.
pi_191665709
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon goed gegokt, wel mega toevallig :D Maar ja ook ik heb er eens een negatieve ervaring gehad en belaagd zonder reden.
Ah, ik wist dat ik niet gek was :P

NWS / Inbreker nauwelijks gepakt: in 30 gemeenten zelfs 0 zaken opgehelderd
pi_191665727
quote:
En mits dat ik het lees valt het mij weer in :) Helemaal vergeten dat ik dat gepost had in de discussie. :)

Bij mij werkt de search zelden tot nooit. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')