Alleen is 30 slachtoffers wel extreem veel, hoe zou zo iemand morgen/straks wakker worden?quote:
Nee, het was iets origineels wat we nog niet eerder gehoord hadden; 1 week geleden ongeveer. Ben ook het topic vergeten.quote:
Sowieso met een kater.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen is 30 slachtoffers wel extreem veel, hoe zou zo iemand morgen/straks wakker worden?
Met een kater, waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen is 30 slachtoffers wel extreem veel, hoe zou zo iemand morgen/straks wakker worden?
Volgens mij betekent het dat hij niet in staat is om verhoord te worden.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart dat "nicht vernehmungsfähig" waarschijnlijk. Lijkt me trouwens ook eerder handelingsonbekwaam dan ontoerekeningsvatbaar te betekenen.
Vorige week kwam zuiderling voorbijquote:Op maandag 24 februari 2020 17:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het was iets origineels wat we nog niet eerder gehoord hadden; 1 week geleden ongeveer. Ben ook het topic vergeten.
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Sowieso met een kater.
Maar ff serieus, wat boeit het hoe hij wakker wordt. Hopelijk wordt hij de rest van zijn leven achtervolgt voor hetgeen wat hij heeft aangericht. Gewoon poging tot doodslag in mijn ogen.
Ik was 15s snellerquote:Op maandag 24 februari 2020 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het alweer: zuiderse types
Oh ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het alweer: zuiderse types
Het leek eropquote:
quote:De leden van de bende zijn nog niet geïdentificeerd en zijn voortvluchtig. Volgens getuigen ging het om zuiderse typestussen 17 en 18 jaar oud.
NWS / Dld: verjaardagsfeestje loopt uit de hand na inval bende jongeren
Laatst toevallig op Youtube nog zoiets gezien. Een blanke had zich uitgedost als Mexicaan, inclusief poncho, sombrero en ik meen ook nog een grote zwarte nepsnor. De meeste blanken die hun mening werd gevraagd vonden het niet kunnen en een uiting van racisme, en alle Mexicanen wiens mening werd gevraagd vonden het allemaal geweldig.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ik kan me goed voorstellen dat als je als mexicaan rondloopt en dan dronken idioten sombrero's en poncho's ziet dragen terwijl ze "Aribba Arriba, Andale andale!" roepen..
Ooh was zelfs een topic van mijquote:
Nice!quote:Op maandag 24 februari 2020 18:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laatst toevallig op Youtube nog zoiets gezien. Een blanke had zich uitgedost als Mexicaan, inclusief poncho, sombrero en ik meen ook nog een grote zwarte nepsnor. De meeste blanken die hun mening werd gevraagd vonden het niet kunnen en een uiting van racisme, en alle Mexicanen wiens mening werd gevraagd vonden het allemaal geweldig.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laatst toevallig op Youtube nog zoiets gezien. Een blanke had zich uitgedost als Mexicaan, inclusief poncho, sombrero en ik meen ook nog een grote zwarte nepsnor. De meeste blanken die hun mening werd gevraagd vonden het niet kunnen en een uiting van racisme, en alle Mexicanen wiens mening werd gevraagd vonden het allemaal geweldig.
Wier.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:02 schreef Hathor het volgende:
Misschien zo stomdronken dat het niet bewust was? Gewoon kwestie van verkeerd inschatten / geen controle over de auto?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ook als je knetterbezopen bent snap ik trouwens niet hoe dit in je opkomt. Ik heb een vloekende tyfushekel aan mensen die na x drankjes in de auto stappen om naar huis te rijden, maar dat is nog altijd begrijpelijker dan bewust op mensen inrijden. Hoe dan!?
Nee.quote:
Nu.nl spreekt wel over bewust.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien zo stomdronken dat het niet bewust was? Gewoon kwestie van verkeerd inschatten / geen controle over de auto?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |