quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je ziet aan de uitstraling al dat het niet heel goed gaat. Zonder te kijken.
Niet doen joh, naar verluidt is het er heerlijk vakantieweer en spelen er kinderen in speeltuinen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
Heb nog twee weken om zelf kostenloos tripje naar Milaan af te zeggen.
Ja die wil ik ook nog kijken naar aanleiding van een review van The Critical Drinker.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:00 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gisteren hier 1917 binnengehengeld.......de film
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ziek-bent~a1b67fbe/quote:Op maandag 24 februari 2020 17:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en die mensen die allemaal nog terug gaan komen uit Italie, die het RIVM waarschijnlijk weer gewoon negeert.
Ja, dus gewoon negeert, met andere woorden " zoeken jullie het allemaal zelf lekker uit met je virus."quote:Op maandag 24 februari 2020 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ziek-bent~a1b67fbe/
Je moet eerst ziek worden. En het RIVM zegt dat de kans echt heel klein is dat je besmet bent als je daar geweest bent.
Want: (kopiëren en plakken)
,,De kans is heel klein dat je contact hebt gehad met één van deze patiënten", laat de organisatie aan bezorgde reizigers weten.
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Da fuck![]()
Ik had het nattuurlijk niet over jou
bijzonder dan dat ze het Italiaanse kantoor van mijn opdrachtgever deze week gesloten houden (degene die een laptop hebben werken gewoon vanuit huis), alle reizen zijn gecanceld en een area manager die in de buurt van Milaan is geweest zit nu 2 weken in quarantaine.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ziek-bent~a1b67fbe/
Je moet eerst ziek worden. En het RIVM zegt dat de kans echt heel klein is dat je besmet bent als je daar geweest bent.
Want: (kopiëren en plakken)
,,De kans is heel klein dat je contact hebt gehad met één van deze patiënten", laat de organisatie aan bezorgde reizigers weten.
Daar is iemand hard geld bij elkaar aan het sprokkelen voor een doomsday bunker.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:29 schreef ToT het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)w.1_4.5.ProductTitle
FFP3 Corona Protect Pakket voor slechts 120 euro!
En volgens mij is dat een enorme cheap-ass wegwerpmondkapje.
We zijn geschiedenis aan het schrijven hier.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:27 schreef asco het volgende:
Toch jammer dat mijn oma in 1918 geen internet/fok had.
Zouden mooie topics zijn geweest om terug te lezen.
Vergeet de belfies niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:27 schreef asco het volgende:
Toch jammer dat mijn oma in 1918 geen internet/fok had.
Zouden mooie topics zijn geweest om terug te lezen.
Wat iets zegt over hoe je in elkaar zit, waarvan akte.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons in godsnaam zorgen moeten maken om dat god vergeten klotecontinent?
Met alle respect hoor, maar daar maak ik mij dus totaal geen zorgen om.
Haha ja, alsof ze er alles aan doen om maar niet aan de slag te moeten. Ze zitten er echt niet op te wachten lijkt het.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dus gewoon negeert, met andere woorden " zoeken jullie het allemaal zelf lekker uit met je virus."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vriend van me die in Milan woont vind het allemaal maar overdreven, maar een ex collega moet nu inderdaad ook thuis werken van de baas.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:30 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
bijzonder dan dat ze het Italiaanse kantoor van mijn opdrachtgever deze week gesloten houden (degene die een laptop hebben werken gewoon vanuit huis), alle reizen zijn gecanceld en een area manager die in de buurt van Milaan is geweest zit nu 2 weken in quarantaine.
Goeie reviews wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:29 schreef ToT het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)w.1_4.5.ProductTitle
FFP3 Corona Protect Pakket voor slechts 120 euro!
En volgens mij is dat een enorme cheap-ass wegwerpmondkapje.
Ze zouden eigenlijk een Carnavals-lied moeten schrijven over het RIVM.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ja, alsof ze er alles aan doen om maar niet aan de slag te moeten. Ze zitten er echt niet op te wachten lijkt het.
Liever massaal in de kist dan het carnaval gemistquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een Carnavals-lied moeten schrijven over het RIVM.
RIVM....euh.....wie zet dat virus nou op de rem?
Op de melodie van YMCA: ik word beschermd door het RIVMquote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een Carnavals-lied moeten schrijven over het RIVM.
RIVM....euh.....wie zet dat virus nou op de rem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |