1 maar.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:50 schreef Gnunix het volgende:
Hallo, Pieter baan? er is er weer 1 ontsnapt.
De kans dat ik jou nog iets vertel acht ik niet zo heel groot meerquote:
Boos op mij. Lekker dan. Eerst MO boos op mij omdat ik zijn kant niet koos en nu jij. Schiet lekker op dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kans dat ik jou nog iets vertel acht ik niet zo heel groot meer
laterquote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar goed even de stad in maar tot later schatten
Ok, dan doe ik het maar. Dank je voor het adviesquote:Op maandag 24 februari 2020 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt heel normaal, mootie.
Toedeloequote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja...quote:
Bepaal ik zelf wel miezerig kereltjequote:Op maandag 24 februari 2020 14:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja...
En wanneer je daar geen verder geen uitleg over hebt.
Dan moet je je grote muil houden. Kusje aan Morris.
Adios!quote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat is wat minder. Hopelijk niet gebroken?quote:Op maandag 24 februari 2020 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, een andere hond rende tegen haar aan. Nu doet haar voorpoot pijn.
"Miezerig" ben ik nog nooit genoemd. Ff opzoeken.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel miezerig kereltje
Ik heb wel het idee dat het een beetje dik is.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat is wat minder. Hopelijk niet gebroken?
Ik zit al op mijn handen.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:56 schreef mootie het volgende:
Jullie doen weer raar, even pas op de plaats
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 februari 2020 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw jee, het kliekje van de werkende mensen.
ah ok. Hopelijk is het dan gauw geheeld. Arme Win. Moet die hond wel heel hard tegen haar aangelopen zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het een beetje dik is.
Maar wij gaan ook wel eens door onze enkel oid, gaat gewoon over. En morgen moeten de hechtingen uit haar buik, dus dan kunnen ze meteen even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |