SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Слава России! Z![]()
was ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan het lurken was?
Maar soms kan ik mij iet beheersen en post ik wel iets
Lurkt !![]()
ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt dus excuusquote:Op maandag 24 februari 2020 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je hebt de TT niet aangepast en je was zelf de LAPo.Слава России! Z![]()
NOOB!!!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 13:44 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt dus excuusIk zwaai naar dieren.![]()
Moet nog wel een beetje in het slaapritme komen maar het werken zelf snachts is wel prettig. Lekker rustig en wat koeler.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bevallen de nachtdiensten?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hey maar wat doe jij nou precies voor een werk eigenlijk?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Moet nog wel een beetje in het slaapritme komen maar het werken zelf snachts is wel prettig. Lekker rustig en wat koeler.
Ik lees regelmatig over vliegen naar allerlei landen maar heb geen idee wat je doet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je moeder had het vannacht niet koel iig HA!quote:Op maandag 24 februari 2020 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Moet nog wel een beetje in het slaapritme komen maar het werken zelf snachts is wel prettig. Lekker rustig en wat koeler.Ik zwaai naar dieren.![]()
gvd grappige jongen jijquote:Op maandag 24 februari 2020 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder had het vannacht niet koel iig HA!
#ALTIJDGRAPPIGСлава России! Z![]()
Mensenhandelquote:Op maandag 24 februari 2020 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey maar wat doe jij nou precies voor een werk eigenlijk?
Ik lees regelmatig over vliegen naar allerlei landen maar heb geen idee wat je doetIk zwaai naar dieren.![]()
#ALTIJDREADY @BoneThugssquote:Op maandag 24 februari 2020 13:50 schreef Gnunix het volgende:
[..]
gvd grappige jongen jij
#ALTIJDGRAPPIGIk zwaai naar dieren.![]()
Lijkt me op dit moment onmogelijk ,maar je weet het maar nooitquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Werk als monteur/lasser aan gasturbines op elektriciteitscentralesquote:Op maandag 24 februari 2020 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey maar wat doe jij nou precies voor een werk eigenlijk?
Ik lees regelmatig over vliegen naar allerlei landen maar heb geen idee wat je doet
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heeft die ban dan ?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me op dit moment onmogelijk ,maar je weet het maar nooitIk zwaai naar dieren.![]()
LASSER! we delen interessesquote:Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Werk als monteur/lasser aan gasturbines op elektriciteitscentrales
Слава России! Z![]()
ja ik dacht al wel zoietsquote:Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Werk als monteur/lasser aan gasturbines op elektriciteitscentralesVooral dat lassen
![]()
Klinkt als een pittige job overigens
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef Gnunix het volgende:
[..]
je moeder is echt donderslekker heb je ook een foto van haar andere tiet?
tieten mochten volgens mij wel toch ? alleen geen geslachtsdelen ./Ik zwaai naar dieren.![]()
Leuk!quote:
Hoezo? Dacht net iets over programmeren te lezen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik zag em gisteren ook nog posten dus zal wel nietquote:![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
snotver, ik zit op werkquote:Op maandag 24 februari 2020 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tieten mochten volgens mij wel toch ? alleen geen geslachtsdelen ./![]()
Lurkt !![]()
Mijn dagelijkse werk is Programmeur / Netwerkbeheerder, maar in mijn vrije tijd sleutel ik graag aan auto's en las ik ook graagquote:Op maandag 24 februari 2020 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk!
Hoezo? Dacht net iets over programmeren te lezen?
Слава России! Z![]()
Godverdomme Geerdquote:Op maandag 24 februari 2020 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tieten mochten volgens mij wel toch ? alleen geen geslachtsdelen ./
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
sjezus wat 'n jetsersquote:Op maandag 24 februari 2020 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tieten mochten volgens mij wel toch ? alleen geen geslachtsdelen ./Слава России! Z![]()
Ja is het voor mij ook wel. Kom helemaal niet uit de techniek maar was m'n kantoorbaan zat twee jaar geleden en toen grote omslag gemaakt. Leuk, maar moet ook nog steeds wel veel leren.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja ik dacht al wel zoietsVooral dat lassen
![]()
Klinkt als een pittige job overigensEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
haakse slijper erbij en iedereen kan lassenquote:Op maandag 24 februari 2020 13:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het voor mij ook wel. Kom helemaal niet uit de techniek maar was m'n kantoorbaan zat twee jaar geleden en toen grote omslag gemaakt. Leuk, maar moet ook nog steeds wel veel leren.Слава России! Z![]()
Maar het bevalt wel?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is het voor mij ook wel. Kom helemaal niet uit de techniek maar was m'n kantoorbaan zat twee jaar geleden en toen grote omslag gemaakt. Leuk, maar moet ook nog steeds wel veel leren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat lelijkquote:Op maandag 24 februari 2020 13:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tieten mochten volgens mij wel toch ? alleen geen geslachtsdelen ./Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welk lasproces gebruik je veel?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Mijn dagelijkse werk is Programmeur / Netwerkbeheerder, maar in mijn vrije tijd sleutel ik graag aan auto's en las ik ook graagHet lassen zelf is niet zo moeilijk. De werking van het materiaal is het moeilijke vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:57 schreef Gnunix het volgende:
[..]
haakse slijper erbij en iedereen kan lassenOver het algemeen bevalt het uitstekend jaquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gemiste kansquote:Op maandag 24 februari 2020 14:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zit op werklaptop, opent die afbeeldingen nietErgens ben ik wel blij
Ik zwaai naar dieren.![]()
Nou zo nieuw ben ik niet hoorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |