quote:Bouw: Stikstof en pfas vernietigen werk
Updated 6 min geleden
7 min geleden in FINANCIEEL
AMSTERDAM (ANP) - Steeds meer bouwbedrijven maken zich zorgen dat ze door de problemen met stikstof en PFAS minder werk krijgen.
Extra personeel op de bank parkeren als de omzet terugloopt en de toekomst onzeker is?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
Kunnen ze mooi extra tijd steken in het werven van extra personeelZonder stikstof en PFAS konden ze de vraag juist niet aan vanwege personeelstekorten.
Ik vrees dat de Nederlandse ZZP er de klos isquote:Op maandag 24 februari 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
Kunnen ze mooi extra tijd steken in het werven van extra personeelZonder stikstof en PFAS konden ze de vraag juist niet aan vanwege personeelstekorten.
Nu moet ik zeggen dat de gemiddelde klusser wel een lesje nederigheid kan gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Nederlandse ZZP er de klos is
Die is te duur en kan thuis blijven of fors omlaag met de tarieven
Nu weer eentje over koeien in de wei.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Moet er om de dag een topic van jouw hand met een artikel van de Telegraaf over stikstof?
Daarom moeten we ook onze uitstoot verminderen. Niet alleen voor het milieu, maar ook om de topictsunami een halt toe te roepen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nu weer eentje over koeien in de wei.Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook onze uitstoot verminderen. Niet alleen voor het milieu, maar ook om de topictsunami een halt toe te roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |