WOOOWWWWquote:Op maandag 24 februari 2020 04:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als je zo dik bent als jij is alles dichtbij.
Niet #HAL9000 zijnquote:
Ja wat is dat met Jong Utrecht? Voetbalt daar niks wat ook in de hoofdmacht kan?quote:
Stelt niet zoveel voor. Ze mogen blij zijn en ADO adoreren volgend seizoen.quote:Op maandag 24 februari 2020 04:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja wat is dat met Jong Utrecht? Voetbalt daar niks wat ook in de hoofdmacht kan?
Zit wat op de bank soms, valt weleens iets in.quote:Op maandag 24 februari 2020 04:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja wat is dat met Jong Utrecht? Voetbalt daar niks wat ook in de hoofdmacht kan?
Ik heb wat op de bank staatquote:Op maandag 24 februari 2020 04:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zit wat op de bank soms, valt weleens iets in.
ADO gewoon nacompetitie winnen toch.quote:Op maandag 24 februari 2020 04:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor. Ze mogen blij zijn en ADO adoreren volgend seizoen.
De laatste 2 degraderen direct hequote:Op maandag 24 februari 2020 04:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ADO gewoon nacompetitie winnen toch.
Al moet ik zeggen dat de cijfers wel heel beroerd zijn voor eredivisieploegen die in de nacompetitie terecht komen.
ADO eindigt in de KKD in het rechter rijtjequote:Op maandag 24 februari 2020 04:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor. Ze mogen blij zijn en ADO adoreren volgend seizoen.
Vast wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 04:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
ADO eindigt in de KKD in het rechter rijtje
Je bijstanduitkering?quote:Op maandag 24 februari 2020 04:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wat op de bank staat
Oh fuck, sinds wanneer is dat dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 04:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De laatste 2 degraderen direct he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |