Dat zit gewoon op mijn (stijve) nek.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan where your head is at?
Ahh, arm nekje.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zit gewoon op mijn (stijve) nek.
Als wat fout gaat? De relatie? Die stadia voorkomen dat toch niet?quote:Op maandag 24 februari 2020 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is wel raar ook want er is wel een einde als het fout gaat
Ja je vraagt nooit of je iets hebt maar maakt het wel uitquote:Op maandag 24 februari 2020 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Als wat fout gaat? De relatie? Die stadia voorkomen dat toch niet?
Zijn allemaal spieren.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn benen zijn ook keihardalsof ik een sporter ben.
Maar het einde zou ook in fases moeten!quote:Op maandag 24 februari 2020 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Als wat fout gaat? De relatie? Die stadia voorkomen dat toch niet?
Als je het nooit official maakt, kun je het ook niet uitmaken.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je vraagt nooit of je iets hebt maar maakt het wel uit
En toch doen we dat wel in Nederlandquote:Op maandag 24 februari 2020 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het nooit official maakt, kun je het ook niet uitmaken.
Misschien kun je ook een trapje omlaag als het even niet loopt. Dat je even weer alleen exclusive bent en geen bf-gf.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het einde zou ook in fases moeten!
Niet meer exclusive, geen bf-gf en dan officieel kappen.
Toch best een goed systeem eigenlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je ook een trapje omlaag als het even niet loopt. Dat je even weer alleen exclusive bent en geen bf-gf.
Honestly!quote:Op maandag 24 februari 2020 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En toch doen we dat wel in Nederland
Geen idee ik snap er geen fuck van het zal welquote:Op maandag 24 februari 2020 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Fudge oké vinden gaat echt wel ver.Grappig dat die stadia normaal zijn.
Wat is het verschil tussen official, exclusive en gf/bf eigenlijk? Alleen de ernst van de situatie?
Man3, dit is weer een andere indeling!quote:Op maandag 24 februari 2020 01:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen idee ik snap er geen fuck van het zal wel
[ afbeelding ]
Nee 1quote:Op maandag 24 februari 2020 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
zijn dat een paar afleveringen
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:22 schreef Recce het volgende:
I have been speaking with mootie lately.
Hey Recce can i pull you for a chat?quote:Op maandag 24 februari 2020 01:22 schreef Recce het volgende:
I have been speaking with mootie lately.
Je ziet toch dat we in de speaking stage zitten! Homewrecker!quote:Op maandag 24 februari 2020 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hey Recce can i pull you for a chat?
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hey Recce can i pull you for a chat?
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet toch dat we in de speaking stage zitten! Honewrecker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |