Oja, datquote:Op maandag 24 februari 2020 00:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De gekkemensenclassificeermethode
Ach als je de moeite neemt een effectief/duur mondkapje te dragen kun je net zo goed all the way gaan. Beetje zonde anders. Gek aangekeken word je toch wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:22 schreef Za het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch vooral beweerd om het nut van (immers niet te verkrijgen) mondkapjes onderuit te halen?
Partikels adem je direct je longen in, de ogen is een ander verhaal.
Hoe vond jij dat hoesttje?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:22 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien maar het kwam blijkbaar niet door de CCP censuur
Ja, dan heb je meteen de hele "look."quote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ach als je de moeite neemt een effectief/duur mondkapje te dragen kun je net zo goed all the way gaan. Beetje zonde anders. Gek aangekeken word je toch wel.
Ik kan weinig opmaken uit een hoestje, anders dan of men vaak achter elkaar hoest of langdurige hoestbuien heeft.quote:
Ah, toch nog een live-streamquote:
Paniek maak jij ja met je posts andere bang maken. Ik ben er van tussenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heb je na 65 delen nou nog niet begrepen hoe een virusuitbraak in zijn werk gaat!??
Het is geen lot uit de loterij ofzo. Kans van 1 op een miljoen of iig 1 op heel veel. Het punt is dat het virus uiteindelijk vrijwel iedereen zal bereiken. Vandaar ook de paniek. Met een superkleine kans zijn al die lock downs ed ook niet nodig.
Dat vraag ik mij dus af, uitgaande dat het corona virus een afmeting heeft van 0,125 micron, de N95 (=serieuze) maskers die bepaalde medici gebruiken filteren op zijn best 0,3 micron. De mond/operatielapjes in ziekenhuizen dienen weer een ander doel.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:17 schreef Za het volgende:
[..]
De chirurgische kapjes houden coronavirussen tegen, omdat het virus groter is dan de doorlaatbaarheid van de kapjes, die 3 lagen hebben waarvan de buitenste waterafstotend.
Er is geen overheid die ze gaat adviseren (behalve in China, Zuid Korea etc) omdat ze gewoonweg niet verkrijgbaar zijn.
Wanneer dat wel zo was zou het advies zijn ze dragen op bepaalde plekken als bv luchthavens. IMO
twitter:680NEWS twitterde op zondag 23-02-2020 om 23:43:56#BREAKING: Ontario's chief medical officer of health has confirmed a new presumptive positive case of coronavirus in Toronto. https://t.co/GyGNqM8fq0 reageer retweet
twitter:680NEWS twitterde op maandag 24-02-2020 om 00:01:56#MORE: The woman arrived in Canada from China on Feb. 21 and presented at North York General Hospital with an intermittent cough that was improving. She was discharged and, per protocols, went into self-isolation https://t.co/qhg9DMOHgw reageer retweet
Ja, die heeft nu toch niet zo een hele belangrijke dingen te doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef Za het volgende:
Ik zie net de minister van Volksgezondheid in een carnavalspolonaise voorbij komen.
Gun ze hun laatste carnavalquote:Op maandag 24 februari 2020 00:41 schreef Za het volgende:
Ik zie net de minister van Volksgezondheid in een carnavalspolonaise voorbij komen.
Lekker rustig, zou ik ook doen, ophoepelen met iedereen. O, dat typete ik hardop.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:44 schreef THEFXR het volgende:
twitter:680NEWS twitterde op zondag 23-02-2020 om 23:43:56#BREAKING: Ontario's chief medical officer of health has confirmed a new presumptive positive case of coronavirus in Toronto. https://t.co/GyGNqM8fq0 reageer retweet
twitter:680NEWS twitterde op maandag 24-02-2020 om 00:01:56#MORE: The woman arrived in Canada from China on Feb. 21 and presented at North York General Hospital with an intermittent cough that was improving. She was discharged and, per protocols, went into self-isolation https://t.co/qhg9DMOHgw reageer retweet
Is dit nou al weer humor!?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker rustig, zou ik ook doen, ophoepelen met iedereen. O, dat typete ik hardop.
Geen uitwisseling van lichaamssappen in die isolatie hèquote:Op maandag 24 februari 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sorry, ging ik over de limietZet me maar in isolatie
Ik zei toch Sorry.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Geen uitwisseling van lichaamssappen in die isolatie hè
De chirurgische masks filteren op 0,1 micron. (High particulate filtration of 98% down to .1 microns. High bacterial efficiency of 98% down to 3. microns.)quote:Op maandag 24 februari 2020 00:43 schreef Vallon het volgende:
Dat vraag ik mij dus af, uitgaande dat het corona virus een afmeting heeft van 0,125 micron, de N95 (=serieuze) maskers die bepaalde medici gebruiken filteren op zijn best 0,3 micron. De mond/operatielapjes in ziekenhuizen dienen weer een ander doel.
Vooral om vocht/druppels/bacteriedeeltjes vice versa tegen te houden.
Met virussen zal je sws ook o.a. de ogen moeten afschermen.
Alleen een gescheiden beademingssysteem lijkt mij zinnig wanneer het gaat om virusbescherming.
Maar goed het is als met alle veelal zinloze veiligheid: het voelt goed dat je wat doet, dat ook toont en het schaadt verder (noch beschermd) niets. Natuurlijk helpt het, alleen niemand kan aangeven wat en in welke mate. Het is iig geen enkele garantie dat je virussen niet krijgt of doorgeeft.
Het virus gaat ook in "the male anatomy" zitten hoor ik net. Wordt dus sws niks met die uitwisseling van lichaamssappenquote:
Dus de lol is er ook al afquote:Op maandag 24 februari 2020 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het virus gaat ook in "the male anatomy" zitten hoor ik net. Wordt dus sws niks met die uitwisseling van lichaamssappen
verdient wel goed, zie net 2 keer 50$ voorbij komen.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
geld vragen voor herhalen van officiele bronnen
en vooral heel,heel veel herhalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |