Je blijft je verwonderen wie bedacht heeft waar de spanningssluizen zouden moeten komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hiernaar verwijzen: https://nieuws.ns.nl/aanp(...)aties-te-verbeteren/
Die windschermen zouden inderdaad gerealiseerd gaan worden, al heb ik er de laatste tijd niets meer over gehoord of gezien. https://www.treinreiziger(...)men-op-moerdijkbrug/quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Aaah das toch die. Dan ken ik de inhoud. Ik dacht, nieuw jaarverslag, nieuw jaar, nieuw onderzoek. Maar een gedeelte daarvan is toch in uitvoer dacht ik? Ik heb het niet meer helemaal helder want 2 jaar terug, maar de windschermen is toch een ding?
Google is m'n vriendquote:En held ook echt dat je dat zo paraat hebt.
Als mensen zich afvragen waarom de Zwitsers het "zoveel" beter doen; dit volledige bedrag bij elkaar opgeteld is ruwweg 75% van wat er in Zwitserland wordt genvesteerd in n enkel traject (Zrich - Milaan).quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:23 schreef James1988 het volgende:
Het wensenlijstje van NS:
https://www.ns.nl/over-ns/strategie/18x-investeren.html
Nou, daar was volgens mij de meest recente buitendienststelling voor de zuidzijde voor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die windschermen zouden inderdaad gerealiseerd gaan worden, al heb ik er de laatste tijd niets meer over gehoord of gezien. https://www.treinreiziger(...)men-op-moerdijkbrug/
In de rest van alle voorgestelde verbeteringen had de staatssecretaris geen zin.
[..]
Ja, ik kan het ook wel googlen maar ik weet dan niet precies waar ik naar op zoek ben, daarom is het handiger om het hier te vragen aan de mensen die wl weten waar ze naar moeten zoekenquote:Google is m'n vriend
Die heb ik ooit geopend en is verloren gegaan bij een reboot dus nieuwe kans, thanks!quote:Ik kwam ook nog deze lijst met suggesties tegen: https://www.spoorpro.nl/w(...)termijnvisie-hsl.pdf
Was het niet zo dat er in absolute hoeveelheden in Zwitserland meer dan twee keer zoveel geld per captia uitgegeven wordt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als mensen zich afvragen waarom de Zwitsers het "zoveel" beter doen; dit volledige bedrag bij elkaar opgeteld is ruwweg 75% van wat er in Zwitserland wordt genvesteerd in n enkel traject (Zrich - Milaan).
ah, geinigquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Van ProRail op Facebook:
"We vervangen er samen met VolkerRail vier kruiswisselcomplexen die allemaal aan elkaar vast zitten. Het is in feite een heel groot wisselcomplex dat bestaat uit acht gewone wissels, vijf Engelse wissels en vier kruizen."
Wat foto's van het werk: https://www.facebook.com/ProRail/posts/2974889979228145
Als ik NS was zou ik in dit korte verslag direct benoemen welke gemeentes het betreft en extra lange treinen rijden die niet stoppen in hun gemeentes ofzo. Stel dat het Arnhem is: IC Nijmegen-Utrecht-Weetikveel die keert op Arnhem goederen ofzo. Of leg een extra boog aan. Fuck die shit.quote:Langere treinen in de spits zijn nodig om de reizigersgroei te faciliteren. Een trein kan echter niet langer zijn dan het kortste perron waar hij aan stopt. Het afgelopen jaar vroeg NS om 13 perrons te verlengen maar deze verzoeken zijn afgewezen wegens gebrek aan de benodigde financiering van 100 miljoen.
De Britten en de Belgen denken daar toch echt heel anders over.quote:Een trein kan echter niet langer zijn dan het kortste perron waar hij aan stopt.
En de Duitsers.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
De Britten en de Belgen denken daar toch echt heel anders over.
Waar geen wil is, is geen wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dit is eigenlijk vrij schandalig:
[..]
Als ik NS was zou ik in dit korte verslag direct benoemen welke gemeentes het betreft en extra lange treinen rijden die niet stoppen in hun gemeentes ofzo. Stel dat het Arnhem is: IC Nijmegen-Utrecht-Weetikveel die keert op Arnhem goederen ofzo. Of leg een extra boog aan. Fuck die shit.
Die zouden als alles volgens planning gaat aankomende grote buitendienststelling in dit najaar gemonteerd moeten gaan worden. Maar ik geloof dat er toch nog wat vragen waren over de draagkracht van de brug.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die windschermen zouden inderdaad gerealiseerd gaan worden, al heb ik er de laatste tijd niets meer over gehoord of gezien.
Dan zijn het dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef Eix het volgende:
Ik ga morgen helaas niet mee met het mini rondje NRW.Tut mir leid.
Poah, da's het allergoedkoopstequote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:24 schreef ReisT het volgende:
Dan zijn we met 5 man, kan dus precies op n ticket.
Ik kom aan om 10:14.
De verkeerdequote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef derLudolf het volgende:
Welk kaartje hadden we toen ook alweer?
Een ticket van het Westfalen-tarif ipv NRW-tarifquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef derLudolf het volgende:
Welk kaartje hadden we toen ook alweer?
Ligt er sneeuw ja?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:08 schreef derLudolf het volgende:
Zo te zien doet de neem Winterberg zijn naam wel eer aan
LOLquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Fikse vertraging morgen![]()
https://www.der-postillon.com/2020/02/1-maerz-verspaetung.html
Hoe denk je over een 218 met Silverlinge?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kijk BBC Timeshift, een aflevering over de hoogtijdagen van British Rail en iemand verwoord daar zo goed hoe ik denk over dingen als Mat '64 enzo; Prima voor een keer nostalgie maar je moet er toch niet aan denken dat je daar in de zomer iedere dag mee naar je werk moet en weer terug. Holy shitballs.
Precies dit ja, hahahahaquote:
Acceptabel maar dat is vooral omdat die ouderwetse bankjes (toen ze hun naam eer aandeden) met binnenvering echt heerlijk zaten. Omg <3quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe denk je over een 218 met Silverlinge?
Vanmiddag op 690m:quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de webcams dit ik via buienradar zag van vandaag zijn wel
Kanniet, dit ziet eruit als bergstation. Bergstation is 830 meter vgs mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vanmiddag op 690m:
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En 218 is gewoon sowieso de meest sexy diesellocomotief aller tijden.
omg, chocoladeslagroomsoesjes zijn de beste dingen ooit <3 Waar koop je die?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lusten jullie chocolade slagroomsoesjes trouwens?Ik heb vandeweek een doos van de Plus laten komen. Die deel ik morgen wel uit dan
Als ik jou was zou ik naar de Plus gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
omg, chocoladeslagroomsoesjes zijn de beste dingen ooit <3 Waar koop je die?
Plusch Vosselman Beestenmarkt Deventerskoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
omg, chocoladeslagroomsoesjes zijn de beste dingen ooit <3 Waar koop je die?
Dan morgen mee naar Winterbergsko. No Other Alternativequote:
Zeker welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lusten jullie chocolade slagroomsoesjes trouwens?
Ja maar dat is al 13 jaar zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat fucking vet. 360km/u gaat dit ding doen in de alledaagse dienst.
Noem ze mini moorkoppen en ik eet zequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Lusten jullie chocolade slagroomsoesjes trouwens?Ik heb vandeweek een doos van de Plus laten komen. Die deel ik morgen wel uit dan
Oh, hebben ze alle spoorlijnen dan al aangepast, of is dit weer zo'n leuk marketingverhaal waarbij er misschien een stukje van 50 km aangepast gaat worden voor die snelheid?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat fucking vet. 360km/u gaat dit ding doen in de alledaagse dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |