Nee, maar er was wel 100 miljoen alvast over van het project IJsselbrug omdat het ding eigenlijk viersporig uitgevoerd had moeten worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Klopt. Dat duurt 6 minuten. Veel korter gaat niet omdat het een en ander gedaan moet worden om de nieuwe voorste cabine actief te krijgen.
In Zwolle zou je inderdaad de overstap kunnen loslaten en zo de halteertijden inkorten maar dat betekent wel dat een hoop reismogelijkheden van eens per half uur terugzakken naar eens per uur. Tenzij je een viersporigheid van Hattemerbroek naar Meppel aanlegt.. Heb je een miljardje?
Welke ICs naar het zuiden?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het zou al flink schelen als de IJsselbrug als dubbel enkelspoor gebruikt wordt met een gelijktijdige binnenkomst/vertrek van de beide IC's uit/naar het zuiden.
Zijn bij het opheffen van spoor 2 in Zwolle als doorgaand spoor verwijderd. Want waarom zou je een extra spoor voor een goederentrein nodig hebben in een knooppunt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:28 schreef James1988 het volgende:
Ik denk dat er wat wissels ontbreken. Op sporenplan.nl zie ik overloopwissels bij Kampen Zuid en bij 't Harde, verder niet meer.
Die is nu doodlopend als ik op het eerder genoemde Sporenplan kijk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zijn bij het opheffen van spoor 2 in Zwolle als doorgaand spoor verwijderd. Want waarom zou je een extra spoor voor een goederentrein nodig hebben in een knooppunt.
Amersfoort en Almerequote:
Dat lijkt me wel de implicatie van niet meer doorgaand..quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die is nu doodlopend als ik op het eerder genoemde Sporenplan kijk?
Zo Verder geen gewonden? Valt me nog mee dat de boel overeind staat, 270km/u is een flinke snelheidquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
TGV ontspoord met 270km/u tussen Straatsburg en Parijs; [ afbeelding ]
Machinist is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis met een traumaheli.
Lichtgewonden. En de TGV heeft dit al vaker gepresteerd geloof ik. Best knap allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo Verder geen gewonden? Valt me nog mee dat de boel overeind staat, 270km/u is een flinke snelheid
Ben je heen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij kwamen een omgeleide TGV tegen bij Freiburg Breisgau vanmiddag.
Een voordeel van de constructie met Jacobsdraaistellen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Lichtgewonden. En de TGV heeft dit al vaker gepresteerd geloof ik. Best knap allemaal.
Ik ben best wel een eind heen inmiddels ja, als je dat bedoeltquote:
Hahahaha, jeetjequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben best wel een eind heen inmiddels ja, als je dat bedoelt
Ah leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Momenteel zitten we in Brig. Morgen Zermatt Gornergrat.
Omg fucking vetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:22 schreef Ireyon het volgende:
Was daar een paar weken terug ook
[ afbeelding ]
Maar Gornergrat achterwege gelaten en en de dag erna door naar St. Moritz gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |