Ik vermoed van welquote:
Geloof het welquote:Op zondag 23 februari 2020 20:59 schreef Prisha het volgende:
Ze zal wel al haar stemmen op Liesbet gooien denk ik
ik ook niet meerquote:Op zondag 23 februari 2020 21:01 schreef D. het volgende:
Als Nelleke weg moet ben ik niet meer voor de Belgen
Hmmmmmmquote:Op zondag 23 februari 2020 21:02 schreef D. het volgende:
Ow, toch Liesbet?
Want nog geen extra stemmen toch?
Maar nu heeft ze niks meer?quote:
Even thee pakkenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
Nou...we kunnen zo de andere gaan doen. Even opzoeken.
quote:
ja he....echtquote:Op zondag 23 februari 2020 21:11 schreef Pap89 het volgende:
Dit is zoveel leuker dan met de bn’ers.
Klein beetje een gevoel weer van de oude seizoenen.
wehegequote:
Ik denk het. Dan heeft Farah voordeel dus.quote:
Wel raar als dat zo zou zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk het. Dan heeft Farah voordeel dus.
In het echt is het een leuke vrouw?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
oehhhh het ware aard van Liesbet gaat boven komen
nóg leuker dan ze nu al isquote:
Gaat nog gezellig worden onderlingquote:Op zondag 23 februari 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
Maakt het uit dat de rendement nog niks is....hij doet tenminste iets toch? Je kan ook op het strand liggen of in het water liggen nou sjonge wat levert dat op dan. Bah bah.
Ze moesten spullen pakken, dus niet voor niets neem ik aanquote:Op zondag 23 februari 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
Er gaat denk ik wel wat gewisseld worden. Denk ik.
neequote:Op zondag 23 februari 2020 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg jij ook de vooruitblikken op reclamemomenten?
quote:
Ja, nouja, bijna de helft is wegquote:Op zondag 23 februari 2020 21:33 schreef Prisha het volgende:
Jorik wint.....hij gaat kiezen.....zijn eigen kamp dus.
en meteen de proefquote:
Voor de underdog?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
Nu weet ik helemaal niet meer voor wie ik ben
ja maar wie is dat? Ik vind het leuk als Herman blijft, en als Nelleke blijft. En Kevin misschien.quote:
gofferquote:
Moetquote:Op zondag 23 februari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
ok...had hem even gestopt. Nu moeten we weer bij zijn
onbegrijpelijkquote:
ja dat moet haast wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dingen meegemaakt die niet in beeld waren
Liesbet nog maar eventjesquote:Op zondag 23 februari 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
oh ja...Liesbet en Farah waren er ook nog
ja die verzwakt zo heel snel...quote:
Stommerds!quote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef Prisha het volgende:
Ahhhh ze vertellen dat Nelleke geen stemmen heeft
Dat laatste denk ik niet, dan zouden ze hem niet al die info gevenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:51 schreef Prisha het volgende:
Natassia eruit? Of draaien ze Dennis een loer??
nou je weet het niet....Natassia blijft een Belg...misschien hebben ze die toch liever.....plottwist?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet, dan zouden ze hem niet al die info geven
Van mij mag hetquote:Op zondag 23 februari 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou je weet het niet....Natassia blijft een Belg...misschien hebben ze die toch liever.....plottwist?
Ik krijg toch het gevoel dat Dennis een loer wordt gedraaid.....quote:Op zondag 23 februari 2020 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mag het
Zolang Nelleke maar blijft
Van je Belgische vrienden moet je het hebbenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
jajajaja zie je wel. Dit dacht ik al. Ze gaan nu al aan de samenstelling denken...en de sterkeren moeten er dan uit.
die gaat toch komen denk ikquote:
Ik denk toch Dennis...quote:Op zondag 23 februari 2020 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ze lieten net al een verbaasde blik van Nelleke zien, dus er gaat sowieso iets gebeuren
of Nelleke?quote:
quote:
oh ja dat welquote:
Vast!quote:Op zondag 23 februari 2020 22:09 schreef Prisha het volgende:
Maar hij zal op wraakeiland toch wel gehakt van Farah kunnen maken?
eindelijkquote:
Voor jou wel, voor mij nog nietquote:Op zondag 23 februari 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
Volgende week wordt spannend.
Gewoon nu donderdag dan, om 20:30? Dan is ie wel online denk ik
oh wat....wanneer komt ie online?quote:
dat is 21:30 of zo...oei dat is wel laat. Nou even kijken dan maar. Anders zondag weer...alleen ben ik denk ik dan wat brakquote:Op zondag 23 februari 2020 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, later op de avond denk ik
Net als in NL, iets na de tv-uitzending
Ik denk dat jij gewoon 'live' kunt kijken, met de de rest meequote:Op zondag 23 februari 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is 21:30 of zo...oei dat is wel laat. Nou even kijken dan maar.
neeeeee niet zonder jouquote:Op zondag 23 februari 2020 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon 'live' kunt kijken, met de de rest mee
Ik zal wel even kijken. Heb al een keer proef Videoland gehad, dus denk niet dat het opnieuw magquote:
Ik had ook blijkbaar ooit een proef gehad. Maar mocht weer eentje. Dus misschien kan het wel?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken. Heb al een keer proef Videoland gehad, dus denk niet dat het opnieuw mag
Wordt vervolgdquote:Op zondag 23 februari 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had ook blijkbaar ooit een proef gehad. Maar mocht weer eentje. Dus misschien kan het wel?
quote:
Jij ook!quote:Op zondag 23 februari 2020 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
bedankt voor het kijken en tot de volgende keer
Ja was echt helemaal topquote:Op maandag 24 februari 2020 07:23 schreef Charmian het volgende:
Was die laatste aflevering leuk of leuk @:Prisha @:D. ?
Alleen jammer van Dennis.
Hopelijk weet iemand dat, ik ben nu voor het eerst bij. Heb geen idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Is ER al voor 20.30 uur op Videoland of altijd op deze tijd?
Meestal paar minuten voor de tijd is mijn ervaringquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Is ER al voor 20.30 uur op Videoland of altijd op deze tijd?
vergetenquote:
Ik had een nieuwe YT kanaal gevonden die wel interessant is....het is nu 3 uur en tig video's laterquote:
Zondagavond dan maar weer?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe YT kanaal gevonden die wel interessant is....het is nu 3 uur en tig video's later
Misschien wel beter. Of ging jij nu kijken?quote:
Ik had een abo genomen om 'met de rest' mee te kunnen kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien wel beter. Of ging jij nu kijken?
Ik kan de boel wel even aanzetten? Als je een momentje hebt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een abo genomen om 'met de rest' mee te kunnen kijken.
Nu blijkt er geen rest te zijn dus....
Nee joh, gewoon doen wanneer jij zin hebtquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan de boel wel even aanzetten? Als je een momentje hebt?
Neem aan van niet, anders zou ze er wel zijn toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Prisha het volgende:
@:Charmian ben je ER aan het kijken?
jahquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Prisha het volgende:
@:Charmian ben je ER aan het kijken?
3 uur murder en consipracy content kan wel een break gebruiken. 21:00 doen? Dan heb ik het wel allemaal aanstaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen wanneer jij zin hebt
Sgoe!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
3 uur murder en consipracy content kan wel een break gebruiken. 21:00 doen? Dan heb ik het wel allemaal aanstaan
21:00u dusquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef Chia het volgende:
Ik ga nu wel even kijken, ben vooral benieuwd naar Dennis en Fatah en of ze deze aflevering al gaan battlen.
Maar deze editie is alleen op Videoland te zien toch? Dus zodra het daarop staat is het geen spoiler meer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat een ban op
In andere reeksen tenminste
Mja, nouja, als je weet dat je voorligt op mensen die aan het kijken zijn en je roept dingen die nog moeten komen, dan is het spoilerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar deze editie is alleen op Videoland te zien toch? Dus zodra het daarop staat is het geen spoiler meer.
echt he...wat een nare kerelquote:
Nee die moeten het topic dan gewoon nog niet openen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, nouja, als je weet dat je voorligt op mensen die aan het kijken zijn en je roept dingen die nog moeten komen, dan is het spoileren
Of je doet gezellig meequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee die moeten het topic dan gewoon nog niet openen.
Ik geloof dat we niet welkom zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
ok ready!
Tel jij af @:D. ? Van 3 naar 1 en dan op 1 aanzetten
wat?quote:
Dan bespreken we het door elkaar heenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen die een half uurtje voor liggen willen de boel ook graag bespreken
Mja, nouja, laten we het maar proberen danquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan bespreken we het door elkaar heen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen die een half uurtje voor liggen willen de boel ook graag bespreken
jij telt af?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, nouja, laten we het maar proberen dan
ja dat dacht ik ookquote:
Geloof niet dat ze een gehaktmolen hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook
owjjj Dennis. Hoop dat ie gehakt van Farah maakt
Die zet Herman wel in elkaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze een gehaktmolen hebben
Ik vind 'm meevallenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:11 schreef Prisha het volgende:
ik vind Herman juist leuk. Meer een Robinson.
SPOILER: Rond 23:40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha GMTAquote:
Nouja, hij weet dat ie nu nog kracht heeft, en zij zegt geen eten te hebben...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:15 schreef Prisha het volgende:
Als Dennis slim is daagt ie haar meteen uit....maar hij weet natuurlijk niet dat ze hem gaat uithongeren
Ze zijn vorige week toch door elkaar gegooid?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:16 schreef Prisha het volgende:
Wacht...maar hoe weet Deniis dat Farah eruit is gestemd omdat ze het meest irritante was? Hij zat in het andere kamp.
Omdat hij haar zelf irritant vindt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:16 schreef Prisha het volgende:
Wacht...maar hoe weet Deniis dat Farah eruit is gestemd omdat ze het meest irritante was? Hij zat in het andere kamp.
hij heeft toch een paar uur bij die belgen gezetenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:16 schreef Prisha het volgende:
oh ja shit. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn vorige week toch door elkaar gegooid?
ja was ik even vergeten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf irritant vindt?
En kan hij wel van zijn voormalige nieuwe kampgenoten gehoord hebben
ja vergetenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft toch een paar uur bij die belgen gezeten
Ik zat net te denken dat ik zoiets eerder meen te hebben gezienquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me deze proef ook niet herinneren....ziet er wel spannend uit.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat ik zoiets eerder meen te hebben gezien
Het kan nog alle kanten opquote:
het gaat nog goed ook nogquote:
SPOILER: 'Rond 36:20'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, als e de leiding over wil nemen en er zelf niets van bakt spreekt dat niet in je voordeel natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
Ik voel de ondergang van Herman aankomen....
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:30 schreef Chia het volgende:
Heeft Herman trouwens na de eilandwissel gewoon een nieuwe rattenval geknutseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb nu spoiler tag gezetquote:
Ik zat hier te wachten, maar er was niemandquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb nu spoiler tag gezet
Maar begin al te kijken ongeveer 5 minuten voor half 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |