SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
zoals "Home is where the heart is" en "Live, love, laugh"quote:
De 2 meest originele quotes die er bestaan
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Idd, die is lelijk en engquote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende: Hoe kan deze er maar 14 hebben en dat weggewaaide dakraam 79
![]()
![]()
3rd Rock from the Sun gast lijkt hij op.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En vergeet niet veel plankjes met allerlei spullen.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
zoals "Home is where the heart is" en "Live, love, laugh"
De 2 meest originele quotes die er bestaanThe secret of getting ahead is getting started![]()
Kan dit beter handelen dan die ene op de grens van Limburg en Brabantquote:
Het bloed stroomde spontaan uit mijn oren![]()
dat jaquote:Op zondag 23 februari 2020 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En vergeet niet veel plankjes met allerlei spullen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Koppel hem aan Martien Meiland.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Moodboard aan de muurquote:Op zondag 23 februari 2020 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En vergeet niet veel plankjes met allerlei spullen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Zou Pim Fortuyn weer geschreven hebben?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gvd niet genoegOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
2 ouwe lullen met schuifdakjes en leesbrilletjes die vrouwen puur op hun uiterlijk zitten te beoordelen. Nee, dat gaat ‘m echt worden. Met je wow-factor!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
Potverjanhinnekont Yvon, 37 brieven. Blikstjinder.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Daar waren de "brieven" toch ook wel naarquote:Op zondag 23 februari 2020 20:40 schreef Day het volgende:
2 ouwe lullen met schuifdakjes en leesbrilletjes die vrouwen puur op hun uiterlijk zitten te beoordelen. Nee, dat gaat ‘m echt worden. Met je wow-factor!![]()
![]()
Ja terwijl die 2 leukerds te weinig brieven hebbenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:40 schreef Day het volgende:
2 ouwe lullen met schuifdakjes en leesbrilletjes die vrouwen puur op hun uiterlijk zitten te beoordelen. Nee, dat gaat ‘m echt worden. Met je wow-factor!
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Dat vroeg ik me gelijk af. Misschien kwam Johan niet goed uit de verf in de voorsteluitzending. Die heb ik niet gezien, dus kan het niet beoordelen. Maar hij lijkt me vergeleken met die ander veel leuker.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoe kan deze er maar 14 hebben en dat weggewaaide dakraam 79
Forum Opties Forumhop: Hop naar: