Ze kan altijd nog een Pedersentje doen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:32 schreef ijs_beer het volgende:
Miho heeft het toernooi eigenlijk al gewonnen, wat een overmacht.
Dat is mooi voor Nederland.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Een lichte focus wederom op de NEDERLANDERS. @:showtimer
Is wel al bij het commentaar vermeld, maar dan doet Henry een tukje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:53 schreef wimderon het volgende:
Ter Mors schroeide pas geleden nog in Alkmaar, maar dat zal Henry niet weten.
Een geblokte Pool is meestal een Noor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:58 schreef franklop het volgende:
Een geblokte Pool
Meestal zijn Noren dat
Die was weer leuk ja.quote:
Ik hep de tijd nog meegemaakt dat commentatoren tijdens live sport op teevee vooral hun smoel hielden, omdat iedereen alles toch wel kon zien.quote:
Die zouden ze voor de grap onder elke race van zo'n geblokte Japanner moeten afspelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik mis de pieppieppiepbliebbliebblieb-geluidjes.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Odin_(god)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:04 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb wel een Asterix-boek, Asterix en de Noormannen, en dan roepen die Noormannen regelmatig "Bij Odin!" Zou die Odin By daarnaar zijn vernoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |