Goedenavond alleenquote:
Dan wordt het moeilijk polonaise lopen hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zag je in gedachten al voorop in de polonaise met in elke hand een rookworst
O is het weer zo ver. Zal worm blij mee zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 20:19 schreef aKboR het volgende:
@:engine waarom heb je de tussenstanden uit de OP gehaald??
Als je voorop loopt nietquote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk polonaise lopen hoor.
Voorop toch wel?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijk polonaise lopen hoor.
Ik ook niet ik hield het netje bij al ik de TS was en gebruikte ze om terug te kunnen kijken/vergelijken..quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is het weer zo ver. Zal worm blij mee zijn
quote:
Touchéquote:
Snap ook niet waarom hij dat iedere keer doet. Treiteren is dat.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ook niet ik hield het netje bij al ik de TS was en gebruikte ze om terug te kunnen kijken/vergelijken..
Misschien per ongeluk teveel weggehaald?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij dat iedere keer doet. Treiteren is dat.
Per ongeluk te veel weggehaald 🙃Je hoeft helemaal niets uit die op te halen. Dit flikt hij iedere keerquote:Op zondag 23 februari 2020 20:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk teveel weggehaald?
Vraag een Mod anders om het terug te plaatsen?
Als je van de OP afblijft en gewoon een nieuw topic opent TT veranderd kan dat niet gebeurenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk teveel weggehaald?
Vraag een Mod anders om het terug te plaatsen?
We wachten @engine wel af of het een bewuste actie was.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Per ongeluk te veel weggehaald 🙃Je hoeft helemaal niets uit die op te halen. Dit flikt hij iedere keer
Snap gewoon niet waarom er steeds in geklierd word keer op keerquote:
Dus dat MLquote:Op zondag 23 februari 2020 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je van de OP afblijft en gewoon een nieuw topic opent TT veranderd kan dat niet gebeuren
Die man voorop heeft geen rookworsten in zijn handquote:
Tja ach, de stand, de regels, de winnaars, dat zijn de dingen die er wel in moeten staan wat mij betreft.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er steeds in geklierd word keer op keer
Voor mensen die het bij houden is het kut dat het steeds verneemt wordt. En waarom
Ik heb niets met die op, andere wel.
Wat een sukkel!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die man voorop heeft geen rookworsten in zijn hand
Maar het is toch kut voor mensen die er tijd en energie in steken een ander dat steeds er uit haalt. Is het niet de standen dan wordt en wel geklooid met de UI. Een kleuterschool is er niets bij.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja ach, de stand, de regels, de winnaars, dat zijn de dingen die er wel in moeten staan wat mij betreft.
UI's vind ik zelf ook leuk, ook als dat er honderd zijn. En de rijm voor de winnaar heb ik er zelf in gezet omdat er altijd gevraagd werd naar een link naar de rijm. Dan kan die beter onder een spoiler in de OP staan dunkt me.
Ik beschuldig niet graag mensen, dus zolang ik het niet zeker weet (en ik geen andere ervaringen met iemand heb) krijgt iemand het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 23 februari 2020 20:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We wachten @:engine wel af of het een bewuste actie was.
[/quote
Hoe vaak heeft hij dit nu al geflikt. En je blijft in hem geloven
Hij heeft ze opgegetenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die man voorop heeft geen rookworsten in zijn hand
Ja een keer of twee keer maar dit is al de zoveelste keer. Alleen degene die opent kan hem aanpassen. Je was er de andere twee keer zelf bij.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik beschuldig niet graag mensen, dus zolang ik het niet zeker weet (en ik geen andere ervaringen met iemand heb) krijgt iemand het voordeel van de twijfel.
Ja ach, niet te veel aan ergeren maarquote:Op zondag 23 februari 2020 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is toch kut voor mensen die er tijd en energie in steken een ander dat steeds er uit haalt. Is het niet de standen dan wordt en wel geklooid met de UI. Een kleuterschool is er niets bij.
Ogmaals van mij hoeft het niet. Maar worm is er al een paar keer duidelijk in geweest.
Die zit hier wel ergens. Neem er maar een flinke hap van.quote:
Iets zegt mij dat hemarookworst dat niet fijn zal vinden..quote:Op zondag 23 februari 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zit hier wel ergens. Neem er maar een flinke hap van.
Het bevestigd alleen mijn vermoeden over iemand 🙃quote:Op zondag 23 februari 2020 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja ach, niet te veel aan ergeren maar
Klopt en heb zelf ook wel eens de OP per ongeluk vernaggeldquote:Op zondag 23 februari 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een keer of twee keer maar dit is al de zoveelste keer. Alleen degene die opent kan hem aanpassen. Je was er de andere twee keer zelf bij.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
Als chicks mij zien krijgen ze dorst
Dan zuigen ze aan mijn hemarookworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |