Het waren snijwonden. Maar wat bedoel je met (nu Chinese vrouw)?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
We hebben weer een update! Cindy (nu chinese vrouw) doet toch aangifte. Het verhaal wordt alweer afgezwakt, over de steekwonden in de buik wordt nu alweer met geen woord meer over gerept.
Bron: https://www.bd.nl/binnenl(...)coronalied~a0616675/
Zo wordt ze nu omschreven in de titel.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:14 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het waren snijwonden. Maar wat bedoel je met (nu Chinese vrouw)?
Hm het ging van in haar buik gesneden naar krassen naar krassen in de nek?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
We hebben weer een update! Cindy (nu chinese vrouw) doet toch aangifte. Het verhaal wordt alweer afgezwakt, over de steekwonden in de buik wordt nu alweer met geen woord meer over gerept.
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm het ging van in haar buik gesneden naar krassen naar krassen in de nek?
Als dat zo is, dan begint het er toch op te lijken dat ze de boel zit te flessen om haar aangifte kracht bij te zetten.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ze doet dus aangifte om coronalied...
Dat het incident echt heeft plaatsgevonden natuurlijk. Als er echt 4-5 psychopaten rond zouden lopen zou dat erger zijn dan één leugenachtig type.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:39 schreef Interloper het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan begint het er toch op te lijken dat ze de boel zit te flessen om haar aangifte kracht bij te zetten.
Ik weet niet wat erger zou zijn, dat het incident echt heeft plaatsgevonden of dat het een hoax is. Beiden zouden enorm schadelijk zijn.
Dat eerste is misschien enger, maar dat tweede is pure ophitserij. Beiden zijn gevaarlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat het incident echt heeft plaatsgevonden natuurlijk. Als er echt 4-5 psychopaten rond zouden lopen zou dat erger zijn dan één leugenachtig type.
Als je de chronologie van het verhaal uit je OP volgt:quote:Op zondag 23 februari 2020 21:01 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze bewusteloos was toen die jongens dat zeiden?
Ja, geloof best dat ze lastig gevallen is maar in een studentenflat bewerkt worden met een mes terwijl je daar bewusteloos in een lift ligt. Het maakt het er niet geloofwaardiger op.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit.
Vooral dat mesgedeelte was de druppel.
Hoe heeft ze gehoord wat ze zeiden als ze pas weer bijkwam later toen de daders al weg waren?quote:"Waarschijnlijk hebben ze mijn buik bewerkt met een mes. Ze zeiden dat ze het virus wilden uitroeien.”
Wel goed dat ze aangifte doet! Nu kan de politie er tenminste iets mee, en zou "gelogen" zijn dan komt dat natuurlijk ook uit dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik lees het al, dat mishandelen en bewerken met een mes is uiteraard sensationele bullshit. Waarschijnlijk was die griet zo overstuur van een stel olijke feestvierders dat ze haar kop stootte en KO ging.quote:
Het is vrij normaal dat iemand die door een groep belaagd is niet het exacte aantal mensen weet.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Broer, dit soort hoaxes beginnen altijd met kleine inconsistenties zoals dit. Het duurt even voordat de twijfel daadwerkelijk naar voren komt en de hoaxer ontmaskerd wordt. Even geduld nog dus.
Belaagd lol, ze stond in de lift met de mensen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is vrij normaal dat iemand die door een groep belaagd is niet het exacte aantal mensen weet.
En ook wanneer je niet belaagd bent.... Jij telt altijd het aantal mensen met wie je in de lift staat?![]()
Of het wel/niet werkelijk gebeurt is, geen idee, maar het niet weten of het 4 of 5 belagers waren heeft in ieder geval geen zak te maken met het waarheidsgehalte van haar verhaal.
Zie mijn 2e punt: jij telt altijd het aantal mensen met wie je in de lift staat?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Belaagd lol, ze stond in de lift met de mensen.
Gezien jouw stellingname kan ik mij voorstellen dat jij moet tellen als je mensen ziet. Ik vermoed zelfs dat je daar jouw vingers bij nodig hebt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zie mijn 2e punt: jij telt altijd het aantal mensen met wie je in de lift staat?
Met hoeveel mensen stond Captain America in de lift tijdens de beroemde gevechtsscene ?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Belaagd lol, ze stond in de lift met de mensen.
Denk zo'n 4 a 5 man.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen stond Captain America in de lift tijdens de beroemde gevechtsscene ?
Niet spieken.
quote:
Want in een lift staat iedereen altijd netjes zichtbaar voor je?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gezien jouw stellingname kan ik mij voorstellen dat jij moet tellen als je mensen ziet. Ik vermoed zelfs dat je daar jouw vingers bij nodig hebt.
Ach kijk de stoere mannen eens zoet op elkaar liggen als een peuterklasje tijdens het superheldentoneelspel.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets meer dus.
Natuurlijk zegt dat niets als je de film nooit gezien hebt - maar zoja moge het duidelijk zijn dat het exacte aantal mensen in een hectische situatie herinneren best lastig is
Want dit was fucking interessant?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier niks meer over in het nieuws geweest?
Waarom met je gelijk zo schelden moet ik over je heen zeiken of zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Want dit was fucking interessant?
Wel als je ten onrechte beschuldigd benquote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een jonge vrouw is in een lift bewusteloos geslagen en er is een voodoo ritueel op haar toegepast. Dat was aanvankelijk de berichtgeving. Interessant is niet de juiste term. Zeer ernstig wel en reden dus om hier uitvoerig aandacht te besteden in de media.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Een jonge vrouw is in een lift bewusteloos geslagen en er is een voodoo ritueel op haar toegepast. Dat was aanvankelijk de berichtgeving. Interessant is niet de juiste term. Zeer ernstig wel en reden dus om hier uitvoerig aandacht te besteden in de media.
Ja dat was goed geweest , met kung fuquote:Op zondag 23 februari 2020 19:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze had haar Kung Fu moeten gebruiken om die gasten in elkaar te trappen
Nou, de Volkskrant besteed er aandacht aan hoor:quote:Op zondag 8 maart 2020 17:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Een jonge vrouw is in een lift bewusteloos geslagen en er is een voodoo ritueel op haar toegepast. Dat was aanvankelijk de berichtgeving. Interessant is niet de juiste term. Zeer ernstig wel en reden dus om hier uitvoerig aandacht te besteden in de media.
Sterker nog, ze heeft nou juist geen aangifte gedaan. Maar Nederlanders zijn natuurlijk hartstikke racistisch, zoals de twee jongens op een scooter in Den Haag en alle voorbeelden uit het buitenland uit dat artikel aantonen.quote:In Tilburg deed een vrouw van 24 aangifte toen ze twee weken geleden in een lift kwam te staan met vijf mannen, die een coronalied zongen. Toen ze daar wat van zei, zou ze door hen zijn mishandeld.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onalied-mishandelingquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou, de Volkskrant besteed er aandacht aan hoor:
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/uitgescholden-en-bedreigd-want-alle-chinezen-hebben-corona~b563944c/
En niet voor het waarheidsgehalte.
[..]
Sterker nog, ze heeft nou juist geen aangifte gedaan. Maar Nederlanders zijn natuurlijk hartstikke racistisch, zoals de twee jongens op een scooter in Den Haag en alle voorbeelden uit het buitenland uit dat artikel aantonen.
quote:Inmiddels heeft Cindy aangifte gedaan bij de politie.
Dit lijkt me eerder dat witte mensen doen, uithalen naar chinezen ter compensatiegedrag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/uitgescholden-en-bedreigd-want-alle-chinezen-hebben-corona~b563944c/
Twee mannen op een scooter reden haar tegemoet, ze riepen iets wat ze niet kon verstaan omdat ze oordopjes in had. Toen ze die uitdeed, riepen ze ‘Chinees’ naar haar. En terwijl de mannen vlak langs haar reden, balde de bijrijder zijn linkervuist en haalde uit. Hij raakte Seong-Yu net niet, zo verklaarde ze bij de politie. Via camerabeelden van een supermarkt hoopt ze de identiteit van de daders te achterhalen.
========================
Gokje: Marokkanen
Ik las dit nieuws bericht een week geleden al op Buzzfeed, maar toen waren de voorbeelden een stuk extremer. Zelfs een voorbeeld met een hakenkruis ..... vreemd dat ze dit voorbeeld niet in de NL pers gebruikt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Twee mannen op een scooter reden haar tegemoet, ze riepen iets wat ze niet kon verstaan omdat ze oordopjes in had. Toen ze die uitdeed, riepen ze ‘Chinees’ naar haar. En terwijl de mannen vlak langs haar reden, balde de bijrijder zijn linkervuist en haalde uit. Hij raakte Seong-Yu net niet, zo verklaarde ze bij de politie. Via camerabeelden van een supermarkt hoopt ze de identiteit van de daders te achterhalen.
========================
Gokje: Marokkanen
Mannen met baarden op een scooter.... Stoer,quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:21 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Ik las dit nieuws bericht een week geleden al op Buzzfeed, maar toen waren de voorbeelden een stuk extremer. Zelfs een voorbeeld met een hakenkruis ..... vreemd dat ze dit voorbeeld niet in de NL pers gebruikt.
https://www.buzzfeednews.(...)eed&ref=bffbbuzzfeed
Ik zal niet ontkennen dat deze dingen kunnen gebeuren. Maar heb een klein vermoeden dat deze vrouw er een klein slaatje wil uit slaan.
Dan lees je het verhaal verkeerd. Het incident met het hakenkruis is de andere vrouw die in het artikel staat benoemd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:21 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Ik las dit nieuws bericht een week geleden al op Buzzfeed, maar toen waren de voorbeelden een stuk extremer. Zelfs een voorbeeld met een hakenkruis ..... vreemd dat ze dit voorbeeld niet in de NL pers gebruikt.
https://www.buzzfeednews.(...)eed&ref=bffbbuzzfeed
Ik zal niet ontkennen dat deze dingen kunnen gebeuren. Maar heb een klein vermoeden dat deze vrouw er een klein slaatje wil uit slaan. Blijkbaar is haar gevecht tegen HUMAN rights in Noord-korea niet zo van belang meer.
Ah inderdaad mijn excuus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:54 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dan lees je het verhaal verkeerd. Het incident met het hakenkruis is de andere vrouw die in het artikel staat benoemd.
Het was dan ook gewoon duidelijk verzonnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
En nooit is er meer een update geweest lol
"Van valse aangifte is volgens de politie geen sprake. ,,Wij doen daar geen onderzoek naar. Hier zijn onvoldoende aanwijzingen voor.”quote:Onderzoek naar vermeende mishandeling tilburgse cindy stopgezet geen aanknopingspunten meer
TILBURG - Het onderzoek in de zaak van Cindy (24) uit Tilburg die mishandeld zou zijn nadat ze een opmerking maakte over het coronaviruslied, is stopgezet.
Er zijn volgens een woordvoerder van de politie geen aanknopingspunten meer. Het besluit is genomen in overleg met het OM. Het stopzetten van het onderzoek is volgens de woordvoerder teruggekoppeld aan het slachtoffer dat aangifte van de mishandeling deed. Van valse aangifte is volgens de politie geen sprake. ,,Wij doen daar geen onderzoek naar. Hier zijn onvoldoende aanwijzingen voor.”
Zingen van coronaviruslied
De Tilburgse met Chinese roots vroeg in de lift van haar studentenflat aan een groep jongens of ze wilden stoppen met het zingen van een coronaviruslied waarop ze naar eigen zeggen zwaar werd mishandeld.
Ze vertelde aan RTL Nieuws hoe dat ging. ,,Ik heb de groep gevraagd of ze ermee wilden kappen. Maar toen liep het ineens uit de hand. Ze duwden me en het volgende moment dat ik me nog kan herinneren is dat ik wakker werd op de grond in de hal”, vertelde ze destijds.
Toen ze bijkwam heeft ze de politie gewaarschuwd. Ze had een hersenschudding, een bult op haar hoofd en snijwonden op haar buik. ,,Waarschijnlijk hebben ze mij bewerkt met een mes. Ze zeiden dat ze het virus wilden uitroeien.”
Uitgebreid politieonderzoek
De politie liet toen weten uitgebreid onderzoek naar de zaak te doen. Ze benadrukte het voorval zeer serieus te nemen en begon meteen met een buurtonderzoek en het bekijken van videobeelden uit de omgeving. Daar zijn dus niet genoeg aanknopingspunten uit voortgekomen om de zaak verder te behandelen.
Wat een kutkickquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
En nooit is er meer een update geweest lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |