quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Klasse dat ze nog geen aangifte heeft gedaan, je moet een zaak niet onnodig escaleren
Ik hoop liever dat ze alle Chinezen die nieuwjaar gevierd hebben in China opsporen zodat we hier geen last hebben van dat vreselijke virus.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Als trouwe lid van de Chinese gemeenschap op FOK! betreur ik dit. Jammer, erg jammer. Hopelijk dat deze jongens snel worden gevonden.
Dacht ik ook alquote:
Ik voorspel onderstaande reactie van Baudet:quote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
Geen aangifte, zal wel verzonnen zijn voor aandacht.
Chinezen die in het buitenland gaan wonen gebruiken wel vaker een Westerse naam om uitspraakproblemen te voorkomen.quote:
Je snapt dat, geografisch gezien, dat zo'n beetje hetzelfde is als zeggen dat alle Nederlanders in quarantaine moeten omdat er in Italië 100+ gevallen van besmetting bekend zijn?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hoop liever dat ze alle Chinezen die nieuwjaar gevierd hebben in China opsporen zodat we hier geen last hebben van dat vreselijke virus.
nee hoor, ik zei vier weken geleden alquote:Op maandag 24 februari 2020 07:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Je snapt dat, geografisch gezien, dat zo'n beetje hetzelfde is als zeggen dat alle Nederlanders in quarantaine moeten omdat er in Italië 100+ gevallen van besmetting bekend zijn?
China is nogal een groot land.
Azië nog welquote:Op maandag 24 februari 2020 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee hoor, ik zei vier weken geleden al
dat ze niet meer moesten vliegen van en naar Azië. Moet allemaal maar kunnen...
Dit gebeurt niet en dat suggereren is misdadig.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat vind ik misdadig, er heerst een gruwelijk virus en mensen blijven reizen en de boel bewust besmetten. Dat moet gestopt worden.
Alles vanaf Turkije en Moskou afsluitenquote:
Doe ik ook, vanaf vrijdag wonen we op een klein eiland. Ver weg van al die wereldreizigers met een moet toch kunnen houding.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit gebeurt niet en dat suggereren is misdadig.
Plaats jezelf maar in een quarantaine-detentiekamp als het je allemaal zo na aan het hart ligt.
Nemen we Griekenland ook mee!quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Alles vanaf Turkije en Moskou afsluiten
Aziatische chicks zijn wel moeilijk lekkerquote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aziaten zijn ook erg leuklekkere dames
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Klasse dat ze nog geen aangifte heeft gedaan, je moet een zaak niet onnodig escaleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Maar aan de andere kant lees ik ook een "verslag" van de politie die foto's hebben gemaakt van de verwondingen. Als zij geen snijwonden zagen op de buik ga ik er toch vanuit dat ze gemeld hadden dat het verhaal niet helemaal zou kloppen om onrust te voorkomen?quote:Op maandag 24 februari 2020 10:26 schreef HSG het volgende:
Ik geloof weinig van het feit dat ze in haar buik hebben gesneden. Anders stond het in alle voorpagina's van de kranten.
En dan nog steeds geen aangifte doen?
quote:Op maandag 24 februari 2020 10:27 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op welke manier is aangifte doen van mishandeld zijn in godesnaam escaleren. Dat is 100% victim blaming.Zou kunnen dat ze uit "angst" geen aangifte doet om het niet te laten escaleren. Het was in haar studentenflat, dus ik ga er vanuit dat het medestudenten waren die dit gedaan hebben, wat zouden anderen immers te zoeken hebben in die studentenflat? En wie weet is het een berucht clubje, of het was straattuig die in die flat rondhingen. Hopelijk doet ze wel nog aangifte, dat tuig mogen ze van mij oppakken, en als het studenten waren hoop ik dat ze van school getrapt worden. Misschien dat ze dan eens leren normaal te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |