abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191649365
quote:
Gejank over een liedje -1, maar dan vervolgens dit doen is toch wel -999999999. Wat een logica ook. Ben je bang voor een virus en dan doe je je best om lichaamssappen van een mogelijke drager op je te krijgen.
  zondag 23 februari 2020 @ 17:50:24 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191649378
bio transport

zondag 23 februari 2020 @ 17:51:41 #123
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191649402
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In world war Z zit een neet die de hele dag het virus nieuws volgt met alle andere neets en een voor een gaan zijn vrienden offline. Nu mogen we het zelf meemaken!
Ik had een paar delen terug voorgesteld om een teltopic aan te maken:

• voor fokkertjes die hoesten
• voor fokkertjes die aan zuurstof liggen en
• voor fokkertjes die nooit meer domme posts zullen plaatsen :7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191649403
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gejank over een liedje -1, maar dan vervolgens dit doen is toch wel -999999999. Wat een logica ook. Ben je bang voor een virus en dan doe je je best om lichaamssappen van een mogelijke drager op je te krijgen.
Ehh....

Jij bent vast de vriendelijkste thuis.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191649404
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:33 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Crimineel gedrag.
Als dat mijn vader en moeder waren zou ik ze voorlopig niet meer zien. Egoistisch tuig.
pi_191649469
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:51 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik had een paar delen terug voorgesteld om een teltopic aan te maken:

• voor fokkertjes die hoesten
• voor fokkertjes die aan zuurstof liggen en
• voor fokkertjes die nooit meer domme posts zullen plaatsen :7
Veel van de serieuze patiënten hebben grote longschade, dus als je het overleefd is er een goede kans op de hele dag fokken in de ziektewet!
pi_191649495
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Beter niet meer zingen dan. Voorkomen is beter dan chinezen.
Check it out
pi_191649501
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Veel van de serieuze patiënten hebben grote longschade, dus als je het overleefd is er een goede kans op de hele dag fokken in de ziektewet!
Chill :7
  zondag 23 februari 2020 @ 17:57:28 #129
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191649517
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:29 schreef THEFXR het volgende:
jenniferatntd twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 17:18:37 Not good news. Cured patient of #COVID19 in #Sichuan province infected again.四川出現新冠肺炎「二次感染」患者 https://t.co/h6XRvrEMB8 via @:dajiyuan reageer retweet
:{

Is misschien toch niet onmogelijk. Ik kreeg in december oid lichte griepverschijnselen. Die gingen over na een aantal dagen. En verdomd, een paar weken later gebeurde precies hetzelfde. Alleen wel iets milder.

Misschien dat ik de tweede keer een gemuteerde versie opgepikt heb ofzo. Anders kan ik het ook niet verklaren. Of ons lichaam vergeet heel snel hoe je virus x moet aanpakken. I dunno.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 23-02-2020 18:06:15 ]
  zondag 23 februari 2020 @ 17:58:30 #130
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_191649545
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

Met google translate.

Een mannelijke ''kankerpatient'', leeftijd staat er nog niet bij.
Wat ik net las op Reddit is dat het ging om een oude man ging die op de oncologie-afdeling lag
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_191649561
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:51 schreef Salina het volgende:

[..]

Ehh....

Jij bent vast de vriendelijkste thuis.
Niks wekt racisme zo snel op als een beetje angst. Vanuit de daders is de kans groot dat ze haar toch op zijn minst een beetje zagen als een gevaar. En dat gevaar hebben ze aangepakt door haar lek te prikken. Ik vind dat dom. Ik bedoelde niet dat ze een echt gevaar was. En ja ik vind ook dat mensen wat minder gekwetst zouden moeten zijn over een carnavalsliedje.
pi_191649614
quote:
99s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:58 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Wat ik net las op Reddit is dat het ging om een oude man ging die op de oncologie-afdeling lag
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Dat virus gaat een hoop chronisch zieken de kop kosten. Overvolle ziekenhuizen, met zeer besmettelijke mensen en daarnaast nog de normale groep patiënten met een zwak immuunsysteem.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:03:19 #133
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191649664
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als dat mijn vader en moeder waren zou ik ze voorlopig niet meer zien. Egoistisch tuig.
Ik ben bang dat minstens de helft van de mensen het verzwegen had. Uit ignoramusheid en uit eigenbelang.
pi_191649681
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:57 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

:{

Is misschien toch niet onmogelijk. Ik kreeg in december oid lichte griepverschijnselen. Die gingen over na een aantal dagen. En verdomd een paar weken later gebeurde precies hetzelfde. Alleen wel iets milder.

Misschien dat ik de tweede keer een gemuteerde versie opgepikt heb ofzo. Anders kan ik het ook niet verklaren. Of ons lichaam vergeet heel snel hoe je virus x moet aanpakken. I dunno.
Dit is de eerste winter in jaren dat ik geen permanent kuchje heb. Maar ik ga tegenwoordig niet meer zuipen, dus misschien dat dat helpt. Wel een goed jaar gekozen.
pi_191649685
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:57 schreef Puntenjager het volgende:
Is misschien toch niet onmogelijk. Ik kreeg in december oid lichte griepverschijnselen. Die gingen over na een aantal dagen. En verdomd een paar weken later gebeurde precies hetzelfde. Alleen wel iets milder.

Of het is algemeen bekend dat er verschillende varianten van - bijvoorbeeld - de griep rondgaan en de griepprik ook lang niet altijd werkzaam is tegen die variant, die uiteindelijk hier heerst/een griepgolf wordt. :W
  zondag 23 februari 2020 @ 18:04:25 #136
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191649687
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gek genoeg heb ik al een tijdje een beetje last van mijn longen :{
pi_191649743
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Niks wekt racisme zo snel op als een beetje angst. Vanuit de daders is de kans groot dat ze haar toch op zijn minst een beetje zagen als een gevaar. En dat gevaar hebben ze aangepakt door haar lek te prikken. Ik vind dat dom. Ik bedoelde niet dat ze een echt gevaar was. En ja ik vind ook dat mensen wat minder gekwetst zouden moeten zijn over een carnavalsliedje.
Het is maar hoe je het voor jezelf goedpraat denk ik.

Je bedoelde niet dat zij een echt gevaar was? Maar dat schreef je wel. De jongens waren gewoon fout, punt. En stomdronken waarschijnlijk, maar dat terzijde. Racisme is nooit goed te praten, ook niet "uit angst" ofzoiets.

Ik vind carnavalsliedjes best leuk en hou van satire en sarcasme, ben een zeer groot voorstander van vrije meningsuiting. Het bewuste liedje heb ik nog steeds niet gehoord trouwens, ben al een week van plan dat te doen.

Ik vind ook best dat je carnavalsliedjes mag zingen in het algemeen / in het openbaar, maar dit soort liedjes zingen in de lift met een Chinees-achtig meisje heeft weinig meer met carnavals-baldadigheid/vrolijkheid te maken maar grenst gewoon aan uitlokkende discriminatie m.i.
Over wat er daarna gebeurd maar niet te spreken (pure mishandeling).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:07:54 #138
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191649748
quote:
Time: 21 February 2020 Source:
Another weird case! The fecal specimen of the patient was positive for neocoronavirus, and the sputum throat swab was negative, with no clinical manifestations.

"Health Zhoushan" public number released the news on February 20, Zhoushan City Health and Health Committee Prevention and Control Work Leading Group Office on the same day on the February 18 press conference has notified the relevant situation of a certain company :

On the evening of February 16th, Qi Moumou's stool specimens were positive for New Coronavirus, negative for sputum and throat swabs, and no clinical manifestations. According to the New Coronary Pneumonia diagnosis and treatment plan, the diagnostic criteria for suspected and confirmed cases were not met. In order to reduce the risk of possible infection, they were sent from ambulances to designated hospitals for isolation and treatment. On February 18, the stool test was positive again, and the pharyngeal swab test was negative. No clinical manifestations.

I removed the source info so no one would annoy the poor person as their name and email addy was on it.
pi_191649751
quote:
99s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:11 schreef SeLang het volgende:
Zojuist mijn rijstvoorraad met 8 kilo verhoogd naar 23 kg
Toch wel bulk gekocht van een kuchende chinees in de toko he?
pi_191649767
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

_O-

Zou lachen als je naar de toko gaat om in te slaan, zeg!
pi_191649796
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

ik loop morgen wel naar de buren van werk..

3 panden vol aziatisch import eten :+
pi_191649876
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als elke dronken klapjosti mag beslissen wie hij als gevaar ziet en vervolgens met een mes mag bewerken.
Of die verstandelijk beperkte dommer is, of de dorpsidioot die daar begrip voor heeft blijft de vraag.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 23 februari 2020 @ 18:16:15 #143
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_191649884
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Everything comes down to poo

Werden de meeste mensen niet getest via het speeksel in plaats van de ontlasting? Er zijn al meerdere gevallen bekend waarbij iemand eerst negatief werd getest, maar later alsnog positief werd bevonden op het virus
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_191649933
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:07 schreef Salina het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het voor jezelf goedpraat denk ik.

Wie is hier nu de meest vriendelijke thuis? Iemand zette in eerste instantie niet alle nuance in een post van twee zinnen waarin hij toch wel de daders afkeurde, dus moet hij wel fan zijn van Chinese meisjes lekprikken in de lift.
  zondag 23 februari 2020 @ 18:18:33 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191649938
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Gek genoeg heb ik al een tijdje een beetje last van mijn longen :{
Niet posten met consumptie gaarne.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191650027
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als elke dronken klapjosti mag beslissen wie hij als gevaar ziet en vervolgens met een mes mag bewerken.
Of die verstandelijk beperkte dommer is, of de dorpsidioot die daar begrip voor heeft blijft de vraag.
Mensen zoals jij zijn zo vermoeiend. Je kan begrijpen dat mensen worden neergestoken voor hun portemonnee, zonder de daders een medaille of strafvermindering te willen geven hoor. Het is heus waar mogelijk.
pi_191650062
quote:
En dat in een "studentenflat". :')
pi_191650135
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zijn zo vermoeiend. Je kan begrijpen dat mensen worden neergestoken voor hun portemonnee, zonder de daders een medaille of strafvermindering te willen geven hoor. Het is heus waar mogelijk.
Als ik het goed begrijp was er hier gewoon sprake van het oude vertrouwde met een groep een makkelijk slachtoffer provoceren/treiteren en wanneer deze dan reageert dat met zwaar geweld beantwoorden. Een bekend verschijnsel in het uitgaans/nachtleven.

Ik geloof niet dat de daders meenden de volksgezondheid te dienen. :')
  zondag 23 februari 2020 @ 18:26:51 #149
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191650149
BNODesk twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:26:22 NEW: Italy reports 23 new cases of coronavirus, or 76 so far today, raising total number of cases to 155 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191650160
Het nare van dit lied is dat dit een liedje is wat in je hoofd blijft zitten. Als je het nog niet geluisterd hebt raad ik aan om dit niet te doen.
Check it out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')