Ik voel me prima. De kans dat ik word opgegeten door een krokodil is nog steeds vele malen groter.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:50 schreef THEFXR het volgende:
oeffff, ik voel me niet goed.
.
BNW / BigPharmatopic#84 Volgespoten met vaccins
twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 11:31:42Heb nu een (1) bron op een betrokken ministerie die zegt dat het eerste geval woensdag al bekend was, maar is “bewaard” tot de liveshow op de Staatsomroep. https://t.co/upYGDghgIy reageer retweet
ik ben wel wat ongerust geweest over Rotterdam. Zit nu op een eiland in Zeeland, dat geeft toch wel wat meer rust en mogelijkheden om onbekende mensenmassa’s te ontwijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Zat Radio1 eens te luisteren. Ze zijn goed bezig, lieten ook al tussen neus en lippen door vallen dat bij grotere uitbraak wijken zelfs steden afgesloten kunnen worden. Ongerust hoeven we niet te zijn.
Gek he, maar ik maak me niet ongerust. Ik denk dat de 'gewone' griep meer slachtoffers maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Zat Radio1 eens te luisteren. Ze zijn goed bezig, lieten ook al tussen neus en lippen door vallen dat bij grotere uitbraak wijken zelfs steden afgesloten kunnen worden. Ongerust hoeven we niet te zijn.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef illusions het volgende:
Nou, nu toch ook Corona in Nederland hoor.
Het was leuk (sommigen van) jullie gekend te hebben.
Yep, maar 10/10 zou weer lezen, dus hou je vooral niet in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:09 schreef summer2bird het volgende:
Hey, is die foto van het voorspellen van corona door die boeken al geplaatst hier?
Ga je naar de dierentuin?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:23 schreef illusions het volgende:
Nou, nu toch ook Corona in Nederland hoor.
Het was leuk (sommigen van) jullie gekend te hebben.
Ik maak me geen zorgen over dat virus wel over de gekte die je nu al ziet. Was vanmiddag effe shoppen en al wat lege schappen. Als het straks helemaal losgaat, noodwetje en de boel gaat op slot men helemaal doordraait. Laten we maar vertrouwen op onze (r)overheid, de rivm en de ggd dan zal het zo'n vaart vast niet lopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, maar ik maak me niet ongerust. Ik denk dat de 'gewone' griep meer slachtoffers maakt.
Helemaal mee eens. Alsjeblieft niet van die paniekreacties. Mensen maken elkaar ook gek terwijl er nog maar een 2 mensen in Nederland het hebben. Ik denk nog steeds dat de 'gewone' griep meer slachtoffers maakt elk jaar. Dat wordt momenteel overschaduwd door alle gedoe rond Corona. Kennis van me ligt nu in het ziekenhuis met een 'gewone' griep.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen over dat virus wel over de gekte die je nu al ziet. Was vanmiddag effe shoppen en al wat lege schappen. Als het straks helemaal losgaat, noodwetje en de boel gaat op slot men helemaal doordraait. Laten we maar vertrouwen op onze (r)overheid, de rivm en de ggd dan zal het zo'n vaart vast niet lopen.
Niet alle chinezen eten katten
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen over dat virus wel over de gekte die je nu al ziet. Was vanmiddag effe shoppen en al wat lege schappen. Als het straks helemaal losgaat, noodwetje en de boel gaat op slot men helemaal doordraait. Laten we maar vertrouwen op onze (r)overheid, de rivm en de ggd dan zal het zo'n vaart vast niet lopen.
Niet alle chinezen eten katten
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:58 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, maar 10/10 zou weer lezen, dus hou je vooral niet in.
Kan er niet een Nostradamus voorspellingen aan gekoppeld worden en een ehhh hoe heet zo'n kaart?quote:
Ook geen hand meer schudden maar elleboogkussenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook.
Don't know about you lads and lasses,maar ik ben wel 'n beetje schijtziek van de domme corona TV hysteria. BBC now informing us how we should wash our hands properly.
BUMP!quote:
Ja, maar dat kwam door cocaïne.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:07 schreef Tingo het volgende:
Week of twee geleden heb ik, paar vrienden, buren, collegas, 'n milde/niet erg ernstige verkoudheid symptomen zoals: af en toe heel veel dikke snot, af en toe niezen, af en toe 'n beetje hoesten gehad, die 'n week of zo blijft hangen. Happy to report : Iedereen leeft nog. Gewoon griepje vind ik.
Of was it the dreaded corona monster?
Serieuse vraag, uit interesse: Heeft iemand hier beetje zelfde soort ervaring ook gehad?
Wat ik hierboven al schreef; een kennis van mjj ligt nu in het ziekenhuis met een ernstige 'gewone' griep. Ze is er niet best aan toe. Ik vind de paniek echt een beetje doorgeschoten hoor. Aan de gewone griep gaan nog steeds meer mensen dood. En ja, als iedereen elkaar gaat opfokken zijn straks de winkels leeg en ligt de economie plat. Lijkt me het domste wat je kunt doen, dat panieken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:07 schreef Tingo het volgende:
Week of twee geleden heb ik, paar vrienden, buren, collegas, 'n milde/niet erg ernstige verkoudheid symptomen zoals: af en toe heel veel dikke snot, af en toe niezen, af en toe 'n beetje hoesten gehad, die 'n week of zo blijft hangen. Happy to report : Iedereen leeft nog. Gewoon griepje vind ik.
Of was it the dreaded corona monster?
Serieuse vraag, uit interesse: Heeft iemand hier beetje zelfde soort ervaring ook gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |