abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 februari 2020 @ 23:09:32 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191672649
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:36 schreef THEFXR het volgende:
Citi says fear of coronavirus in South Korea is spreading 'at a much faster rate' than the virus itself

https://www.cnbc.com/2020(...)economy-and-bok.html
En waar komt dat door denk je?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191672704
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

En waar komt dat door denk je?
paniek van de mensen, de WHO doet geen fuck, nemen geen beslissingen, om paniek te voorkomen.
pi_191672863
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:40 schreef funnywell het volgende:
Het is een SARS/MERS virus met een extra toetje erbovenop dat het verspreid als een normale griep. Ontworpen als een biologisch wapen.

En weet je weer aan de voet staat van dit onderzoek, een nederlander. Zoek maar eens op Ron Fouchier.

CNN melde het in 2012
http://edition.cnn.com/2012/05/12/us/journal-avian-flu/index.html
[..]

Vorig jaar mocht t onderzoek weer verder
https://www.sciencemag.or(...)-risky-poised-resume
[..]

Gaat het daar niet nogal expliciet over avian flu: https://en.wikipedia.org/wiki/Avian_influenza en dus niet over een corona virus dat (oorspronkelijk, ongeacht wat er daarna ook mee gebeurd is) komt van vleermuizen? :')
pi_191673040
weet niet of dit legit is

livecrisisnews twitterde op zondag 16-02-2020 om 03:49:51 #BREAKING: American scientists say coronavirus are artificial viruses from the laboratory. #coronavirus #covid19 https://t.co/imgQhIgqiK reageer retweet
pi_191673599
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 04:35 schreef joyvke het volgende:
Mijn zus linkte me dit vandaag, weet niet of het al gelinkt was:

https://thewatchtowers.or(...)ujxsEFdnzygIS4LaCIk8

Een hele hoop dingen komen overeen, maar volgens mij waren sommige al bekend rond die tijdsperiode.

Echter de visie dat Italië als eerste op lockdown zou gaan schetst enige verbazing, maar aan de andere kant ook weer niet. Wat is BNW's kijk op dit soort linkjes?
It seems to me like a bunch of people believing a lot of scaremongery and getting nervous about it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_191673605
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand enig idee waar die enorme uitbraak in Italië ineens vandaan komt?

Hebben ze het daar onderschat en gedacht dat het een gewone griep was?
Misschien dat 't 'gewone' griep is?
BBC van de week:
'It has now been confirmed that the corona virus is especially dangerous for the old and sick'

Dat zeggen ze ook over griep.

I don't know about you guys and gals, but when you get a real dose of the flu, you really do feel like you're going to die, right?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_191674736
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

paniek van de mensen, de WHO doet geen fuck, nemen geen beslissingen, om paniek te voorkomen.
Je hebt juist ook de grote kans dat als ze ''andere'' beslissingen nemen er juist massahysterie zal ontstaan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 25 februari 2020 @ 11:47:32 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191676638
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

paniek van de mensen, de WHO doet geen fuck, nemen geen beslissingen, om paniek te voorkomen.
Mensen zoals jij die niks anders doen als paniek zaaien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191676658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mensen zoals jij die niks anders doen als paniek zaaien.
zo, anders speel je even op de man. je hoeft niet in BNW te komen
pi_191676730
Study Finds High Death Rate for Clinically Ill Coronavirus Patients in China
https://www.theepochtimes(...)n-china_3249070.html
pi_191677547
Voor 't eerst ben ik het met Tingo eens. *O*
pi_191678424
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:53 schreef illusions het volgende:
Voor 't eerst ben ik het met Tingo eens. *O*
Wat best vreemd is. Aangezien het dus helemaal geen gewone griep is. Het is een gewone griep met SARS/MERS symptomen. Jullie vergeten dat de ziekte opzich geen gevaar is, maar wat als alle ziekenhuizen overvol zitten? Ook maak ik mij het minst zorgen over de volksgezondheid maar de economie is misschien veel spannender.
Gino ♥
pi_191678452
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat best vreemd is. Aangezien het dus helemaal geen gewone griep is. Het is een gewone griep met SARS/MERS symptomen. Jullie vergeten dat de ziekte opzich geen gevaar is, maar wat als alle ziekenhuizen overvol zitten? Ook maak ik mij het minst zorgen over de volksgezondheid maar de economie is misschien veel spannender.
De economie reageert altijd angstig op dit soort dingen, her en der staan artikelen dat de beurs crasht maar feitelijk is er niks aan de hand. Zo volatiel is het niet, en Elon Musk staat nog steeds op de planning om in April de rijkste man ter wereld te worden.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 17:48:43 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191681384
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 11:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zo, anders speel je even op de man. je hoeft niet in BNW te komen
Hoezo, het zijn de mensen die een situatie erger maken dan het vaak is, die voor paniek zorgen..
Niet zozeer op de man maar kijk naar wat je allemaal de afgelopen maand hebt gepost.

Als je vanaf post een al leest hadden we volgens jou informatie allang dood moeten zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 februari 2020 @ 17:50:43 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191681412
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:06 schreef illusions het volgende:

[..]

De economie reageert altijd angstig op dit soort dingen, her en der staan artikelen dat de beurs crasht maar feitelijk is er niks aan de hand. Zo volatiel is het niet, en Elon Musk staat nog steeds op de planning om in April de rijkste man ter wereld te worden.
-=Off-topic=-


Is dat zo?
Natuurlijk moet er 1 persoon de rijkste zijn, laat het dan inderdaad iemand zijn die mooie toekomst plannen heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 25-02-2020 17:51:35 (Off-topic) ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191681683
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 14:06 schreef illusions het volgende:

[..]

De economie reageert altijd angstig op dit soort dingen, her en der staan artikelen dat de beurs crasht maar feitelijk is er niks aan de hand. Zo volatiel is het niet, en Elon Musk staat nog steeds op de planning om in April de rijkste man ter wereld te worden.
Niet mee eens. Dit kan zo maar de druppel zijn die ons in een mega crisis gaat storten. Ja voor de boomers met goede banen is dat niet zo erg, maar ik heb er allemaal niet zo zin in.
Gino ♥
pi_191682111
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

-=Off-topic=-

Is dat zo?
Natuurlijk moet er 1 persoon de rijkste zijn, laat het dan inderdaad iemand zijn die mooie toekomst plannen heeft.
Op de koers die Tesla vaart worden zijn aandelen zoveel waard dat hij inderdaad 's werelds rijkste man wordt (die belasting betaalt, want Putin lacht hem gewoon uit natuurlijk).
pi_191682454
Volgens mij mag FOK! geen subforum openen van de Nederlandse overheid, Danny heeft strenge eisen gekregen en in fout dreigen ze het forum offline te halen denk ik
pi_191682537
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 18:56 schreef Belg het volgende:
Volgens mij mag FOK! geen subforum openen van de Nederlandse overheid, Danny heeft strenge eisen gekregen en in fout dreigen ze het forum offline te halen denk ik
8)7
pi_191683574
"Never let a good crisis go to waste"
Oppassen dus voor wettelozen als antifa, QAnon, RT en dergelijke enge clubs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alarmonoff op 25-02-2020 19:57:57 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_191685223
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Alarmonoff het volgende:
"Never let a good crisis go to waste"
Oppassen dus voor wettelozen als antifa, QAnon, RT en dergelijke enge clubs.
vreemd dat je q anon vermeld aangezien dat alleen maar een soort informatie collectief is gebasseerd op zaken zonder geweld.
Dus wat niet in het rijtje doet en in feite is rt hetzelfde als cnn msbnc wat niet meer is dan media die de boodschap van de kabaal over doet brengen/

antifa is de enige in het rijtje die daadwerkelijk gevaar vormt aangezien men denkt het morele gelijkt te hebben,terwijl dat verre van is, die zijn net zo gek als extreem rechts
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 26 februari 2020 @ 00:34:37 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_191689935
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 18:56 schreef Belg het volgende:
Volgens mij mag FOK! geen subforum openen van de Nederlandse overheid, Danny heeft strenge eisen gekregen en in fout dreigen ze het forum offline te halen denk ik
Corona COVID-19 forum
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191689970
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 18:56 schreef Belg het volgende:
Volgens mij mag FOK! geen subforum openen van de Nederlandse overheid, Danny heeft strenge eisen gekregen en in fout dreigen ze het forum offline te halen denk ik
:D
Gino ♥
pi_191690493
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef Alarmonoff het volgende:
"Never let a good crisis go to waste"
Oppassen dus voor wettelozen als antifa, QAnon, RT en dergelijke enge clubs.
Kijk maar naar het laatste nieuws uit Hong Kong over de protesten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 07:51:03 #75
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_191691065
2700 doden :{
A child is born with no state of mind.
pi_191692718
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 17:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoezo, het zijn de mensen die een situatie erger maken dan het vaak is, die voor paniek zorgen..
Niet zozeer op de man maar kijk naar wat je allemaal de afgelopen maand hebt gepost.

Als je vanaf post een al leest hadden we volgens jou informatie allang dood moeten zijn.
nee, ik heb gezegd dat het zal verspreiden en dat de beurs ging crashen, beide is gebeurd. komt het dit jaar niet. volgend jaar komt dit griepvirus on streroids gewoon nog een keer langs.
pi_191694788
Hoe gaat dat als ze vandaag in Rotterdam 30 meldingen hebben?
Gooien ze de stad dan ook per direct dicht? Of gaat het bijvoorbeeld per deelgemeente?

Heeft iemand enig idee?
pi_191694809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe gaat dat als ze vandaag in Rotterdam 30 meldingen hebben?
Gooien ze de stad dan ook per direct dicht? Of gaat het bijvoorbeeld per deelgemeente?

Heeft iemand enig idee?
Lijkt me een nachtmerrie om zo'n stad op slot te gooien. Beetje China-achtig.
Definitely not CIA
pi_191695328
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Lijkt me een nachtmerrie om zo'n stad op slot te gooien. Beetje China-achtig.
Ja dat, of alleen Zuid of alles ten noorden van de maas?

Hier staat de verhuiswagen vrijdag voor de deur, moet zo'n Italiaanse situatie zoals bij Milaan hier nu ff niet hebben.

Maar Oot kennende, zal dat wel weer gaan gebeuren.
pi_191698213
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Lijkt me een nachtmerrie om zo'n stad op slot te gooien. Beetje China-achtig.
Een nachtmerrie voor de inwonenden, qua uitvoering niet heel moeilijk. Voor Noord-Holland nog veel makkelijker, gooi de Velsertunnel dicht, stop de pontjes en het zit praktisch op slot.
pi_191698470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Een nachtmerrie voor de inwonenden, qua uitvoering niet heel moeilijk. Voor Noord-Holland nog veel makkelijker, gooi de Velsertunnel dicht, stop de pontjes en het zit praktisch op slot.
Men zal toch overgaan op b,c,d,e,f, weggetjes.. Hoe dan ook.
Enige wat je kan doen is een fort bouwen die alles buitenaf zien weren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191698875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe gaat dat als ze vandaag in Rotterdam 30 meldingen hebben?
Gooien ze de stad dan ook per direct dicht? Of gaat het bijvoorbeeld per deelgemeente?

Heeft iemand enig idee?
Wat denk je nou zelf? Dat er niet dagelijks vanuit het hele land met volgeladen treinen mensen naar Rotterdam forenzen om de handen uit de mouwen te steken?
pi_191698938
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf? Dat er niet dagelijks vanuit het hele land met volgeladen treinen mensen naar Rotterdam forenzen om de handen uit de mouwen te steken?
Euh nee. Ik verwacht dat die als eerste moeten wegblijven.
pi_191698945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:43 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Men zal toch overgaan op b,c,d,e,f, weggetjes.. Hoe dan ook.
Enige wat je kan doen is een fort bouwen die alles buitenaf zien weren.
Alle snelwegen hebben camera's...
pi_191698964
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Euh nee. Ik verwacht dat die als eerste moeten wegblijven.
Op het moment dat je enkele zware gevallen hebt die het RIVM/de GGD dan ook nog eens wil testen ben je daarmee al royaal te laat.
pi_191699768
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Alle snelwegen hebben camera's...
Dat is A weggen.. B weggen is eigenlijk N-autoweggen.
Maar camera kan niet zien wie in de auto zitten.

Wanneer de camera auto gespot, is vaak te laat.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191699833
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:32 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Dat is A weggen.. B weggen is eigenlijk N-autoweggen.
Maar camera kan niet zien wie in de auto zitten.

Wanneer de camera auto gespot, is vaak te laat.
Kentekencontroles.

En blijkbaar denken autodieven er hier anders over, een gejatte auto staat minimaal een week stil en verstopt in een buurtwijk voordat deze met ander kenteken de snelweg opgaat.


Edit: en bij b wegen een vrachtwagen op de weg.
pi_191700001
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:43 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Men zal toch overgaan op b,c,d,e,f, weggetjes.. Hoe dan ook.
Enige wat je kan doen is een fort bouwen die alles buitenaf zien weren.
In het geval van Noord-Holland is dat vrij moeilijk.
  woensdag 26 februari 2020 @ 18:57:04 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191700163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef illusions het volgende:

[..]

In het geval van Noord-Holland is dat vrij moeilijk.
In mei 1940 deden zeeën goeie poging.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191700423
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kentekencontroles.

En blijkbaar denken autodieven er hier anders over, een gejatte auto staat minimaal een week stil en verstopt in een buurtwijk voordat deze met ander kenteken de snelweg opgaat.

Edit: en bij b wegen een vrachtwagen op de weg.
Ze laten auto een week liggen, zodat ze zeker weet dat auto geen GPS ingebouwd heeft.
Aan de kenteken kan je niet zien wie in auto zit. Alleen hooguit waar je kan geweest. En je geeft ook aan dat je de kenteken zo kan vervangen. Of je maakt auto lekker vies zodat niet leesbaar is.

Naast de verkeer over de wegen, zijn er ook nog waterverkeer en luchtverkeer, enz.. Die moet je ook allemaal tegenhouden en bewaken.. Dat is bijna niet te doen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191702055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

In mei 1940 deden zeeën goeie poging.
Ik moest laatst van Haarlem naar Alkmaar rijden toen de Velsertunnel was afgesloten vanaf 15:00. Heel Noord-Holland stond vast, elk pontje had een wachttijd van 2 a 3 uur, overal stonden files. Ik moest letterlijk via Amsterdam richting Purmerend om op mijn bestemming te komen.

Zodra de Velsertunnel dicht zit heb je NH bijna hermetisch afgesloten.
pi_191702365
Noord holland heeft twee delen eigenlijk. Wanneer Amsterdam vol zit met besmet mensen, kunnen de noorden prima zich afscheiden. Lijkt mij ook prima plan.

Een visuele ondersteuning.


[ Bericht 39% gewijzigd door Captain_Ghost op 26-02-2020 21:30:39 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191703450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Noord holland heeft twee delen eigenlijk. Wanneer Amsterdam vol zit met besmet mensen, kunnen de noorden prima zich afscheiden. Lijkt mij ook prima plan.

Een visuele ondersteuning.
[ afbeelding ]
Precies, dat heb je binnen een uur hermetisch afgesloten. Zit je wel met Amsterdam-Noord opgescheept maarja het zij zo.
pi_191705402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Precies, dat heb je binnen een uur hermetisch afgesloten. Zit je wel met Amsterdam-Noord opgescheept maarja het zij zo.
Dan ga ik mooi met de boot.
Gino ♥
pi_191705776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ze laten auto een week liggen, zodat ze zeker weet dat auto geen GPS ingebouwd heeft.
Aan de kenteken kan je niet zien wie in auto zit. Alleen hooguit waar je kan geweest. En je geeft ook aan dat je de kenteken zo kan vervangen. Of je maakt auto lekker vies zodat niet leesbaar is.

Naast de verkeer over de wegen, zijn er ook nog waterverkeer en luchtverkeer, enz.. Die moet je ook allemaal tegenhouden en bewaken.. Dat is bijna niet te doen.
We hebben zo eigenhandig een dikke BNW van onze buurman terug gejat.

Beste tip ooit tegen autodiefstal, gooi een gps in je wagen!
pi_191705793
Maar het virus staat aan de deur in Limburg... lekker met de carnaval!

Die verhuiswagen rijdt hier vrijdag gewoon Rotterdam uit. *O*
pi_191705799
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 23:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dan ga ik mooi met de boot.
Ik kom je eigenhandig ophalen, ^O^

Edit: gewoon in het natuurgebied bij Zandvoort
pi_191705911
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik kom je eigenhandig ophalen, ^O^

Edit: gewoon in het natuurgebied bij Zandvoort
Jij bent echt lief
Gino ♥
  donderdag 27 februari 2020 @ 07:23:50 #99
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191707547
Shopkeeper finds fame after suggesting Union Jack G-string as alternative face mask

A souvenir shopkeeper has found fame after posting a video of him demonstrating how to wear a novelty G-string as an "alternative" face mask.

Brilliant _O_
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_191708984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Shopkeeper finds fame after suggesting Union Jack G-string as alternative face mask

A souvenir shopkeeper has found fame after posting a video of him demonstrating how to wear a novelty G-string as an "alternative" face mask.

Brilliant _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')