Ja in het geval van de bitterbal was het fijn geweest als ik had geweten dat ik een homp vlees in mijn mond zou krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belangrijk om eerst aan te kondigen dus?
Zo zijn ze, die mannelijke bitterballen. Perverts! Allemaal!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in het geval van de bitterbal was het fijn geweest als ik had geweten dat ik een homp vlees in mijn mond zou krijgen.
Oh echt. Lijkt niet zo op de fotoquote:Op zondag 23 februari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn juist behoorlijk stevig, zeker die halve maantjes. Wat vind jij dan lekkere broodjes?
Drappige substantiequote:Op zondag 23 februari 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zijn ze, die mannelijke bitterballen. Perverts! Allemaal!
Neem gewoon je tijd.... Dat gelijk er in willen stoppen altijdquote:Op zondag 23 februari 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zijn ze, die mannelijke bitterballen. Perverts! Allemaal!
Dat deed je in dit geval zelf toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem gewoon je tijd.... Dat gelijk er in willen stoppen altijd
Knapperig van buiten en luchtig van binnen. Dat vind ik het lekkerste. Idee kaiserbroodjequote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh echt. Lijkt niet zo op de foto
Ik ben eigenlijk het meest gek op Laugenbrot (broodjes van brezeldeeg). En harde pistolets of verse ciabatta![]()
En stevig volkorenbrood maar dat dan als boterham, bruine broodjes vind ik altijd matig
Voorspel hebben ze nog nooit van gehoord. Eerst een beetje masseren in de mosterd, zachtjes nibbelen aan het korstje, liefkozend blazen. En dan pas HAP!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist van vrouwen, die willen vaak gelijk een bitterbal wanneer ik nog wat wil drinken en ouwehoeren.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te duur?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Zin in bitterballen. Maar als ik dan in de supermarkt voor het vriesvak sta vind ik ze te duur.
Zelf maken?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Zin in bitterballen. Maar als ik dan in de supermarkt voor het vriesvak sta vind ik ze te duur.
Te veel werk.quote:
Of groots inkopen bij de Hanos oidquote:Op zondag 23 februari 2020 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te veel werk.
Eigenlijk zouden bitterballen gewoon aan een struik moeten groeien of zo.
Mja was iets te opgewonden bij de aanblik van die balquote:Op zondag 23 februari 2020 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat deed je in dit geval zelf toch?
Das toch niet duur zeg?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
Die van mora zijn goedkoper hoor.
12 stuks voor minder dan 3 euro dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |